04-h

1K 138 183
                                    

Hep birlikte yemek masasına oturmuş yemek yiyorduk, annem ve teyzem sohbet ediyor arada Jeongine soru soruyorlardı Jeongin de başını sallıyordu. Jeongin tam karşımda oturmuş sessizce yemeğini yiyordu annemler iyce sohbete daldığında telefonumu çıkarıp Jeongine mesaj attım.

Hyunjin
pst jeongin
napion

Jeongin
yemek yiyorum hyung sen

Hyunjin
he bende
biz yemek yemedik mi ya niye buraya geldik

Jeongin
teyzen annemi aramış napıyosun diye annemde Ulsandayım falan demiş teyzen Jeongin de mi orda o nasıl demiş annemde yok o evde kaldi demis sonra teyzen aa oyle mi e bize yemege gelsin benimde yigenim gelcek demis

öyle yani

Hyunjin
he
ne güzel ne güzel
afiyet olsun
paşam

"Aaa çocuklar yemekte telefona bakmayın. Hyunjin, Jeongin kapatın bakalım onları." Teyzem telefonları kapatmamızda ısrar edince telefonlarımızı kapatıp sessizce yemeğimi yemeye devam etmiştim. Arada bi Jeongine bakıp duruyordum. Saçlarını geriye doğru almış, beyaz gömlek ve dışına giydiği açık kahverengi ceketi ile karşımda yemek yiyordu. Onu her gördüğümde daha da hoşuma giden bi şeyler oluyordu.

Yemeğimizi yedikten sonra annem ve teyzem koltuğa geçip sohbetlerine devam ediyolardı arada bi babam annemi arıyor ve küçük tartışmalarla kapatıyolardı. Annemle babamın aşırı derecede iyi anlaştığı söylenemezdi zaten genelde babamın yüzünü hiç birimiz göremiyorduk ama yinede bi şekilde idare ediyorduk. Jeonginin de annemlerin yanında durmaktan sıkıldığı acayip belliydi hazır onunla birlikteyken bence iyi vakit geçirmeliydim.

"Teyze çalışma odana gidebilir miyiz?"

"Tabii ki hadi gidin bi şeylerle uğraşın."

"Tamam, hadi gel Jeongin."

Jeongin başını sallayıp ayağa kalkınca bende önden ilerleyip teyzemin çalışma odasına doğru yürüdüm. Teyzem bi şirkette çalıştığı için odasından çok çalışma odasında dosyalarla ilgileniyordu o yüzden orayı yaşam alanına çevirmek için bi köşeye koltuklar falan koymuştu. En azından annemle sıkıcı sohbetini dinleyip boş boş oturmaktan iyiydi.

Çalışma odasına girip koltuklara oturduğumuzda ilk önce boş boş birbirimize baktık, sanki ilk kez tanışıyor gibiydik. Sonrasında Jeongin telefonu çıkartıp birilerine bi şeyler yazmaya başladı kimle konuştuğunu çok merak ediyordum ama soramadım. Hemen konu açmam lazımdı ki telefonu bırakıp benimle ilgilensin.

"Ee jeongin?"

Bana ee Hyunjin bakışı atıp bekledi. Tebrikler Hwang Hyunjin gerçekten iyi konu açtınız.

"Şey dicektim, instagramını versene."

sonra geri telefonunu açıp bir dakika sonra falan bana bi link gönderdi.

"Hmm bi bakayım."

@jeongintagram
14 gönderi
67,987 takipçi
4 takip

jeongintagram

jeongintagram

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
sessizlik , hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin