16-h

589 99 100
                                    

Hyunjin
ah jeongin dun attigin mesajlara
b

akamadim kusura bakma

yorgundum biraz yatiyodum

dunku teklifin hâlâ gecerliyse bulusabiliriz

gunaaaaydinnn bu aradaa

*yazıyor...*
*çevrimiçi*
*yazıyor...*
*çevrimiçi*
*yazıyor...*

Jeongin🦋
anladım sorun değil

Hyunjin
bi saat bunu mu yazmayı düşündn 😲

bi sorun mu var??

Jeongin 🦋
evet bi sorun var o da sens|
cok buyuk bi sorun va|
bunu bana yaptın mi gercekt|
neden boyle davraniyosun hyunj|

Hyunjin
ya ne yazip siliyosun of ofofof

Jeongin 🦋
hayir bi sorun yok yani ne olabilir ki?

görüşürüz

Telefonu bırakıp sadece tavanı izledim, Jeonginin neyi vardı böyle? İstemeden bir şey mi yapmıştım?

Telefonu geri alıp gruba girdim çünkü Jeongine daha fazla yazmamın anlamı yoktu, kendim hallletmeliydim.

ucubeler klubu

Hyunjin
aqqqqqqqq

Minho
neu

nau nau

Chan
noldu aaaa

Hyunjin
Jeongin bana trip atıyor

bana

bana trip

Chan
ney ney

Minho
ne bok yedin aq gül gibi çocuğu üzdün

Hyunjin
ya

bilmiyorum

dun bana buluşalım mı demiş

ben arkadaşımla oturuyodum falan

sonrasinda yorgundum yattim bu gun baktim mesaja

ondan mi acaba

Chan
abi

arkadaşınla oturduktan sonra yorugun olup yattin mi

ne yaptınız aq

Minho
cidden lan

ayrıca

senin bizden başka arkadaşın mı var

ne boklar yiyosun amk

Hyunjin
ya sey

bir ay falan oldu tanisali

onemli biri degil

Minho
niyeyse sana guvenemiyorum

Chan
piclik yapcak diyenler +1lesin sayimizi gorelim 🤪🤪

Minho
+31

Hyunjin
ya salaklasmayin

Jeongin bana trip atiyor diyorum

evlerine gitcem

Chan
evet mantikli

elin bos gitme ucube

Minho
uuuccuuuube

Hyunjin
ya iy

Bu gruptan da bir şey çıkmayacağı belli olmuştu, dolabımdan rastgele kıyafetleri seçip evden çıktım. Jeonginin en sevdiği sushi dükkanına doğru yürüyordum. Gerçekten ne yapmış olabilirdim ki? Mesajına bir gün sonra cevap verdim diye trip atabilicek biri değildi.

Sushiyi alıp Jeonginlerin sitesine girdim. Sitenin girişinden Jeonginin penceresi gözüküyordu, normalde hep açık olan pencere bu gün kapalıydı.

Biraz öylece pencereyi izledikten sonra apartmanlarına girip oturdukları kata çıktım, nedensizce kalbim ağzımdan çıkacak gibi hissediyordum. Koridordaki aynadan son kez kendime çeki düzen verdikten sonra zillerini çaldım.

Biraz bekledikten sonra niyahet annesi kapıyı açmıştı.

"Ah merhaba?"

Gülümsedim." Aa ben Hyunjin şey için gelmiştim, Jeongin evde mi, müsaitse görüşebilir miyim?"

Annesinin yüzü "Jeongin" dediğim anda düşmüştü.

"Jeongin dünden beri iyi değil odasından çıkmıyor, ama yinede haber vereyim bekle."

Çok kötü hissetmiştim, Jeongin benim için canımdan bile daha önemliyken annesi bana iyi olmadığını söylüyordu. Gözlerim sanki dolmuş gibiydi ama yinede kendimi tutarak bekledim.

Annesi geri gelmişti. " Üzgünüm oğlum ama Jeongin seninle konuşmak istemediğini anlattı."

Kulaklarım çınlamıştı, beynim durmuştu. Benimle konuşmak istemiyorsa muhtemelen onu ben üzmüştüm.

Benim hep yanımda olan, arkadaşlarıma sürekli minik bebeğim diye anlattığım o çocuğu ben üzmüştüm.

Başımı sallayıp elimdeki paketi kadına uzattım. "Anladım, peki bunu Jeongine verebilir misiniz? O bu sushiyi çok sever."

Annesi yeniden gülümseyip paketi elimden almıştı. "Teşekkür ederim oğlum, kusura bakma sende buraya kadar zahmet etmişsin."

"Yok yok önemli değil. Ama fenalaşırsa ne bileyim bi şey olursa arayın lütfen, numaram Jeonginde var."

Kadın başını sallayıp gülümseyince yavaş adımlarla merdivenden aşağı inmiştim, Jeongini üzdüğüm için kendimden daha çok nefret ediyordum.

//sessizlik

sessizlik , hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin