14-h

807 109 133
                                    

"Kankis ya şu sürekli ig de attığın çocukla sevgili misiniz? Hani şu Jeongin olan."

"Hayır arkadaşız, nerden çıkardın?"

"Ne bileyim adamın bilmem kaç bin takipçisi var ve hesabı özel ve ve ve isteğimi bir türlü kabul etmiyor, kim olduğuna da bakamıyorum ki."

"Her salağın onu takip etmesini istemiyodur belki."

"Ya kankis ya salak salak konuşuyosun gün boyu."

En yakın arkadaşım olan Minho ile bizim eve ders çalışmaya gidiyoduk. Minho muhtemelen Yeji için geliyordu, yani ders falan bahaneydi.

Eve kadar yürüdükten sonra kapının önünde biraz bekledim, Minho beklediğimde fazla şaşırmıştı.

"Oğlum açsana kapıyı ne bekliyosun?"

"Ya sakin ol bi ya hem Yeji daha okuldan gelmemiştir çok da heyecanlanma."

"Yeji mi? Ders çalışmaya geldik yaa şey etme."

"Kesinlikle."

"Sus Hyunjin sus ve kapıyı aç."

Gülüp çantamdan anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım. Annem ve Yeji evde değildi, babam zaten hiç olmuyordu. Direkt benim odama çıkıp dinlenmeye başladık şahsen ben ders çalışcağımızı düşünmüyordum.

"Of Edebiyatcının ağzına çakasım var."

"Dönemin ortasında gelip ağzımıza sıçtı."

Bence hocaların dedikodusunu yapmak ders çalışmaktan çok çok çok daha mantıklı ve eğlenceli.

"Hyunjin."

"He?"

"Ronaldinhonun çok sevdiğim bir sözü vardır. Arı gibi uçar, kelebek gibi sokarım."

"Sokmaya geliyorum canım."

Okul çıkışı kesinlikle kafamız yerinde değildi. Benim yatağıma oturmuş saçma sapan şeyler konuşuyorduk, aynı Jeonginle geçen oturduğumuz gibi.

Tabii onda saçma sapan şeyler konuşmuyorduk.

İlk yirmi dakikamızı böyle harcadıktan sonra kapının çalmasıyla aşağı inmek zorunda kalmıştık.

"Annem mi geldi acaba? Bekle ben bakıp geliyim."

"Dur dur bende geliyim."

Yeji avcısı

Ben önden aşağıya inerken Minho aynada saçını yapıyordu. Hemen arkamdan gelip hazır olduğunu belli etmek amaçlı ellerini kaldırdı.

"Hazırım açabilirsin."

"Of of."

Kapıyı açtığımızda ise gelenin kargo olduğunu gördük, Minho is sad twerk.

"Tüh amına ya."

Ben elimde koliyle ona gülerken, Minho söylenmeye devam ediyordu.

"Mantıklı bi kargo olsun lütfen."

"Boya sipariş etmiştim o dur muhtemelen."

"İyi o kadarda şey değilmiş."

"Ya Hyunjin Yejiyi arasana bi ya."

"Manyak mısın? Okuldadır."

"Okulları biteli 10 dakika geçti."

"Tamam yoldadır."

"Okuldan eve gelmesi 7,5 dakika sürüyor. Ya sen nasıl bi abisin ya bi insan kardeşini merak etmez mi?"

"Etmez."

sessizlik , hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin