15-j

606 97 49
                                    

"Jeongin yat artık."

Saat 02.04 olmuştu ve ben hâlâ Hyunjin hakkında düşüncelerimi yazdığım deftere yazı yazmaya devam ediyordum. Tanıştığımız ilk günden beri Hyunjin hakkında düşüncelerim hep burdaydı. Masa lambamı kapatıp defteri de yatağımın altına sıkıştırdıktan sonra telefonu elime alıp yatağa yattım. Şarja taktığım için telefon kapalıydı ve mesaj geldiyse bile okuyamamıştım, belki Hyunjin yazmıştır diye uygulamaya girdiğimde rehberimde kayıtlı olmayan birinden 5 mesaj gelince şaşırmıştım.

+82 yyyy xxxxx

Bu kişi rehberinizde kayıtlı bulunmuyor.

Engelle Kaydet

Yang Jeongin?

Bazı bilmen gereken mesajlar göstermeye geldim sana:)

*bir fotoğraf gönderildi.*
*bir fotoğraf gonderildi.*
Okuduktan sonra düşüncelerini bildirirsen mutluluk duyarım;)

Kalbim neredeyse ağızımdan atıyordu. Neden bu kadar gerildiğimi anlamamıştım ama içimden bi ses mesajların iyi hissettirceğini söylemiyordu. Ellerim titreye titreye birinci fotoğrafı açıp karşıma çıkan ekran görüntüsünü okumaya başladım.

Hyunjin kaç gündür mesajlarıma neden cevap vermiyorsun?

Arkadaşlarımlaydım hayatım, dışarda olunca pek bakamıyorum işte.

Yeni arkadaşlar mı edindin? O postlar bilmem neler?

Of salla ya konuşamıyor zaten bokuma yaramaz.

İki buluştuk mesaj attık umutlandırdım sanırım ne bileyim.

Dilsizin teki diyosun?

Aynen öyle.

Müsaitsen bize gel Yeji arkadaşına gitti zaten annem falan da yok ev boş.

Göz yaşlarım yanaklarımdan kayıp ellerime düştüğünde fark edebilmiştim ağladığımı. Bu konuşmaya inanmak istemiyordum, Hyunjin bunu yapmazdı yapamazdı, benim hakkımda böyle konuşmuş olamazdı, konuşmazdı.

Kim olduğunu bilmediğim bi insandan böyle mesajlar gelmesine inanmalı mıydım bilmiyorum ama üzülmüştüm, gerçek olup olmadığı belli olmasa bile zoruma gitmişti. Belkide ben abartıyorumdur, Hyunjin beni sadece iki günlük arkadaşı olarak görüyordur.

İlk ekran görüntüsünde bunları görünce diğerlerini okuma cesaretim kalmamıştı ama bir yandan da çok merak ediyordum. Beni öpüşü, bana olan davranışları, konuşmaları, gerçekten hepsi boş bir oyun muydu? Verdiğim değerin çok bağlandığım için mi yoksa salak ve saf olduğum için mi olduğuna karar vermeye çalışıyordum.

Sorularımın cevaplarını öğrenmeye daha yakın olabilmek için ellerim ilk seferinden de titreyerek ikinci fotoğrafı açtım. Göz yaşlarım gittikçe daha da dökülüyor, ellerik gittikçe daha da titiriyordu. Şu an yapmak istediğim tek şey hıçkıra hıçkıra ağlamaktı fakat onu bile yapamayacak kadar yetersiz bir insandım.

Bir dakika Hyunjin? Konuyu hemen kapatıp değiştiriyor musun?

Sevgilim uzaması gereken bir konu değil, sadece iki gün konuştuğum bir arkadaş.

O pek o gözle bakmıyor gibi hissettim.

Saçmalıyorsun. Hem o hissettse ne değişir ben sadece seni görüyorum.

Diyosun?

Diyorum.

Konuşamıyor zaten hani ne yapabilirim sik gibi çocuk umutlancağı insanları daha iyi seçer bir dahakine haha.

Boşver artık ev boş, senin için hazırlık da yaptım:)

Geliyorum o zaman iki dakikaya;)

Ben terasta olurum anahtarın var zaten gelirsin.

Anlaştık.

Tüm gücümle yorganı sıkıyordum. Kalbim hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu.
Kalbim hiç olmadığı kadar acıyordu.

Fotoğraf ekranında biraz daha durduktan sonra aynı yabancıdan bir mesaj daha gelmişti. Gözlerim onkarar doluydu ki ekranı bulanık gördüğüm için yanlış yerlere tıklıyordum.

+82 yyyy xxxxx

Ah mesajları okumuşsun?

Kimsin sen?

Ben daha fazla umutlanmaman için burda olan, seni uyaran bi iylik perisiyim😋

Nasıl buldun Aşık olduğun çocuk Hwang Hyunjinin gerçek yüzünü

Benden sakın kim olduğunu bile bilmediğim birinin shop bile olabiliceği ihtimali olan mesajlara inanmamı bekleme.
görüldü

Elimden geldiğince cesur konuşmaya çalışıyordum fakat asla hissetmediğim kadar berbat hissediyordum. Ellerimi sürekli saçıma dolayıp göz yaşlarımı akıtıyordum. Titreyen ellerimle mesaj ekranından çıkıp Hyunjine girmiştim. Mesaj attığım saatle ekran görüntüsü saatleri arasında bir saat vardı ve Hyunjin o saatden bu saate kadar asla çevrimiçi olmayıp mesajıma da bakmamıştı. Bu içimdeki yarayı daha da kanatırken numaradan yeni bir mesaj daha gelmişti.

+82 yyyy xxxxx

Ah Jeongin..

Fotoğraf ister misin?

Bu kadarına dayanabilir misin minik dilsiz fare?

Heralde fotoğraf shopuyla uğraşacağımı düşünmüyorsun, sandığın kadar işsiz değilim.

Sus.

Lütfen sus ve engelle beni.

Ah Hwang Hyunjinin minik bebeği ağlıyor mu yoksa?

Ne tatlılık bu böyle?🥺
görüldü

Gözlerim kapatıp hiç ağlamadığım kadar ağlamaya devam ettim. Hyunjine yarın akşam buluşalım mı yazmıştım çünkü her seferinden farklı bir buluşma düşünüyordum.

Orkideyle Hyunjine çıkma teklifi edicektim.

vaeov cok ilginc
yorum atip dusuncelerinizi belirtirseniz cook memnun olurumm oy vermeyi de unutmayin lutfen gecenin 3unde yaziyorum GAIWLQMQOQLSN

okudugunuz icin tesekkur ederimm😻💗🙀😋🤭

//sessizlik

sessizlik , hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin