-- YAZAR --
Hayat onları ayırmıştı. Belki hayat sadece yollarını ayırmıştı ancak hissettikleri asla öyle değildi. İkisinin de kalpleri, nefesleri uzaktı şu anda. İkisi de birbiri olmadan rahat nefes alır mıydı? Tabii ki hayır. Her nefeslerinde canları yanıyor.
Bir kez kavuşsalar birbirlerini hiç bırakmayacakları kesindi ama işte. Kaderdi bu. Hiçbir şekilde kavuşmalarına izin vermiyordu. Kavuşmaları için gerekli olan her çıkış kapısı kapanmıştı şu anda. Güneş, Böğürtlenini; Böğürtlen ise Güneşini bulmalıydı.
Öte yandan bir yandan da Paris'te evlilik hazırlıkları yapılıyordu. Bütün konuklar çağırılıyordu çünkü üç gün sonra düğünleri vardı ve bugün gelinlik almaya gideceklerdi.
Peki ya Marinette buna hazır mıydı? Tabii ki hazır değildi. Kalbi Adrien'a aitken nasıl Felix'le olabilirdi ancak ortada bir sözleşme vardı. İşin kötü tarafı evleneceği gün Adrien da orada olacaktı. Onun gözlerine bakarken nasıl "Evet." sözcüğünü söyleyebilirdi ki?
Gerçi Adrien'ın orada olup olmamasıyla hiçbir alakası yoktu. Marinette ortada bir anlaşma olduğu için evlendirilecekti Felix'le.
-- FLASHBACK --
Genç adam derin bir nefes alıp konuştu.
"Marinette'le evlenmek istiyorum."
"Peki ancak kız bunu istiyor mu?"
"Hayır anne..."
"Seni istemeyen birisiyle nasıl evlendireceğiz oğlum seni?"
"Gerekirse kaçırırım zaten Marinette'in ailesi de istiyor benimle evlenmesini. Hadi siz bir şey yaparsınız düğünü erkene alırsınız canım annem benim."
"Felix..."
Genç adam yalvaran bakışlar attı annesine. Genç adamın annesi derin bir nefes aldı ve konuştu.
"Peki. Senin için baban konuşacak. Madem Marinette'in ailesi de istiyor. Bu işi parayla hallederiz."
"Sen bir tanesin anne, teşekkür ederim."
"Hey! Tamam, söz vermiyorum baban deneyecek."
Emilie, Gabriel'la konuşup onu ikna etmişti. Ardından Gabriel, Marinette'in babasıyla konuşmaya gitmişti. Marinette'in evden kaçtığını duyunca şok olmuştu fakat Marinette'i bulurlarsa oğulları Felix'le evlendireceklerine dair bir anlaşma yapılmıştı.
Tom parayı kabul etmiş ardına da sözleşmeyi imzalamıştı. Sözleşme kuralları gayet basitti. Sözleşmede Felix, Marinette'e dokunamazdı. Dokunursa evlilik iptal edilir ve bir daha iki tarafın da isteği olmadan evlendirilemezlerdi. Eğer Felix, Marinette'e dokunmazsa 2 ay sonra istediklerini yapabilirlerdi. Ancak bu iki ay içinde dokunursa anlaşma iptal edilirdi. Tabii bir istisna daha vardı. İki tarafın da isteği olursa iki taraf da birbirine dokunabilirdi yahut evlenebilirdi.
-- FLASHBACK END --
Genç kızın gözünden düşen yaşlar yanağını ıslatırken Felix içeriye girmişti. Kapıyı kapatırken konuşmuştu.
"Ee bitti sanırım konuşmanız?"
Genç kız burukça gülümsedi ve konuştu. Artık ne kadar gülümseyebildiyse.
"Evet, teşekkür ederim."
Genç adam şaşırıp kapıyı kilitlediği gibi Marinette'e dönmüştü. Ardından konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Hata | Adrienette Hikayesi
FanfictionBir kız, patronuna aşık olur bütün mücadelelere rağmen patronun kardeşiyle evlendirilirse ne olur? ~ "Böğürtlenim." ~ "Güneşim." ~ "Tatlım." ~