-- ADRİEN --
"Geçelim mi?"
"Tabii."
İçeriye doğru gittiğimde burnuma gelen güzel kokunun kaynağını anlamışım. Şu kahvaltıya bak! Bir kuş sütü eksik. Kesinlikle acıkıyorum..
"Elimden geldiğince kahvaltı hazırladım. Umarım beğenirsin Adrien."Şaka mı yapıyordu?
"Şaka mı yapıyorsun Marinette? Çok güzel gözüküyor."
"Ee şey madem sevdin hadi yemeğe geçelim."
Ettiğim en iyi kahvaltılardan birisi olabilirdi bu.
"Kahvaltı için teşekkürler. Artık işe gidelim mi Marinette?"
"Tamam. Hemen geliyorum."
-- YAZAR --
Genç kız birkaç gün işine gidip geldi. Şimdilik hayatını düzene sokmuştu. Bu birkaç günde işlerine sımsıkı sarıldı. O sırada babası, Marinette'in evden kaçtığını fark edince sinir küpüne dönmüştü.Adrien ise bugün Marinette'in ailesinin borcu için yeterli olan parayı yollamıştı. Felix ise Marinette'le evlenmek istiyordu. Agreste ailesi madem Felix'le evlenecek bir kız istiyord,. Felix de bu kızın Marinette olması konusunda saplantı yapmıştı. Bu yüzden işlerini arada sırada boşluyordu. Her ne kadar abisi onunla konuşsa da o bir kere saplantı haline getirmişti.
-- FELİX --
"Felix bir gelir misin?"
Off yine abim çağırıyor. Klasikleşen konuşmalarından birini yapacaktır kesin."Efendim abi?"
"Gel, otur yanıma."Yanına gidip oturduktan sonra konuşmaya başladı.
"Bildiğin gibi işi çok boşluyorsun. Bu konunun ne olduğunu benimle paylaşabilirsin. İşlerini boşlama ne yapacaksan işten sonra evde düşün veya yap. Bana istediğini anlatabilirsin. Cevabını verebileceğim her şeyi de söylerim sana. İşlerine odaklanman lazım. Bu benim için değil senin için sıkıntı biliyorsun."
"Peki, bu sefer konuşacağım. Marinette'le evlenmek istiyorum."
İçtiği su boğazında kalmışa benziyordu. Yahu ne yaptım da boğazında kaldı bu su?
"Annemler seni evlendirmek istiyor biliyorum ama neden Marinette?"
"Annemler de onu seviyorlar. Bence de güzel kız kaçırırsak ayıp olur. Hem ne o Marinette'e aşık mısın?"
Sırıttım.
"Ne alakası var Felix. O da şirketimizin bir çalışanı ve performansının düşmesini istemiyorum."
"Öyle olsun bakalım. Sürekli Marinette'le şirkette iş dışında konuşmama izin vermediğin için ben de işten sonra nereye gittiğini düşünüyorum. Böylece benim ne düşündüğümü öğrenmiş oldun."
Marinette ile iş zamanı görüşmeme Adrien izin vermiyordu. Benim Marinette'in işten sonra nereye gittiğini bir şekilde öğrenmem gerekiyordu.
"Peki. Senden istediğim tek bir şey var. O da işe biraz daha önem vermen."
"Deneyeceğim abi.."
"Başka söylemek istediğin bir şey yoksa çıkabilirsin."
Çıktığımda aklımda Adrien, Marinette'e aşık mı sorusu dönmeye başladı. Sahi şöyle bir düşününce değilim diyor ama Marinette'le de görüşmeme izin vermiyor. Hmm... Marinette bayıldığında da telaşlanmıştı. Bence Adrien, Marinette'e aşık ama kendisi de bilmiyor.
Ben bunların arasına girip aralarını yapsam mı yoksa aralarını bozsam mı yaa? Eğer aralarını bozmazsam ve bunların arası çok iyi olursa bana başka birini arayacak annemler! Olmaz, olamaz ben Marinette dışında biriyle evlenemem olmaz! Yoksa ben aşık mı oluyorum? Hayır bir kere benimle aşk yan yana konamaz. Hem Marinette'ten güzel kızlar var. Sadece annemler onu takdir ediyorlar diye evleneceğim.
Aşkı boş vereyim de bunlar ya arkadaşlarsa? Bence arkadaşlar ama ne olur ne olmaz tetikte durayım da sonra bir anda sevgili falan olurlar. Aman aman kalsın. Onu bunu bırakayım da sevgili abicim sinirlenmeden biraz işlere bakayım. Ee ne de olsa çok boşladım.
~
~
~
Selamlar efenim! Keyifler nasıl? Dün korona sürecim bittii. :) Biter bitmez sahalara sınavla dönmek ne kadar doğru onu bilmiyorum ama fjhghdfghj Pazartesi okul var, bugün de sınav var. Bu arada şu Felix'i oldum olası gözüm tutmuyor. Hadi biraz sohbet edelim yorumlarda bekliyorum sizleri. Seviyorum sizleri. Kediciğiniz kaçar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Hata | Adrienette Hikayesi
FanficBir kız, patronuna aşık olur bütün mücadelelere rağmen patronun kardeşiyle evlendirilirse ne olur? ~ "Böğürtlenim." ~ "Güneşim." ~ "Tatlım." ~