34. Bölüm

184 19 46
                                    

-- YAZAR -- 

    Genç adam, doktora dikkatle bakmaya başladı. 

"Bayan Marinette'in nesi oluyorsunuz?" 

    Genç adam ne dese olurdu ki? Arkadaşı? Erkek Arkadaşı? Sevgilisi?!

"Ben..." 

Genç adam ne diyeceğini düşündü birkaç saniye ve ardından konuşmaya başladı. 

"Sevgilisiyim." 

Doktor derin bir nefes alarak genç adamın yüzüne baktı ve konuşmaya başladı. 

"Ameliyatta bir şeyler ters gitti. Bayan Marinette'in iyi olup olmayacağını zaman gösterecek. Kendisi şu anda komada. Geçmiş olsun."

Genç adam zorlukla konuştu. 

"T-Teşekkürler." 

    Kendisi şu anda komada... Kendisi şu anda komada... Genç adam yutkunamıyordu ve gözlerinin önü kararmaya başlamıştı. Saniyeler içinde ayaklarının da bedenini taşıyamadığını fark etti. 

    Genç adam ilk önce dengesini sağlamaya çalıştı ama başarılı olamamıştı. Tekrar denedi ama yine başarısızlıkla sonuçlandı. Elini duvara yasladı, dik durabilmek için. Bunu gören Nino her ne kadar genç adama destek olmaya çalışsa da genç adamın aklından geçen "Kendisi şu anda komada." sözü onun kalbine batıyordu. Gözlerinin önü iyice kararıyordu. Birkaç saniye sonrasında bedeninin ağırlaştığını hissetti genç adam. Gerisi karanlık... 

    Genç adamın ayaklarının onu taşıyamamasının ardından on dakika geçmişti. Genç adamı bir odaya almışlar ve bir de serum bağlamışlardı. Doktordan duyduğu bu şey onun bayılmasına sebep olmuştu. Genç adam gözlerini aralıyordu. 

    Genç adam anlamaz gözlerle etrafa bakarken doğrulmaya çalıştığında bir el onu tutmuştu, bu Nino'ydu. 

"Adrien... Kalkmaya çalışma, sen de iyi değilsin." 

Genç adam duvarda olan bakışlarını Nino'ya çevirip konuştu. 

"Ben iyiyim, iyi değilsem de zerre umurumda değil. Nino... Doktor, Marinette için komada dedi. İyileşip iyileşmeyeceğini zaman gösterecek dedi." 

"Sonuç olarak iyileşmeyecek demedi ama Adrien." 

"Ama iyileşecek de demedi. K-Komaya girdiğini söyledi." 

"Adrien üzülme bak, lütfen üzülme." 

    Genç adam olduğu yerde doğruldu. Ardından kıpırdanmaya başladığında genç adamın kıpırdandığını gören Nino konuştu. 

"Hop hop, nereye?" 

"Bana bu kadar burada kalmak yeter Nino, Marinette'in yanına gitmek istiyorum." 

"Ama dinlenmelisi-"

"Gitmek istiyorum dedim Nino." 

Nino, genç adama baktı ve ardından konuşmaya başladı. 

"Peki. Ben doktor çağırayım da senin serumunu çıkarsınlar."

"Evet, çok mutlu olurum." 

    Nino odadan çıktığında genç adam duvara bakmaya devam etti. Sonra gözlerini odadaki pencereye çevirdi. Gökyüzüne baktı, uzunca baktı. Genç adam çok derin bakıyordu. Masmavi gökyüzünü görmek, ona gökyüzünün mavisini bile kıskandıracak mavilere sahip birini hatırlatıyordu, genç kızı ve o masmavi gözlerini...

    Açılan kapı ile genç adamın bakışları pencereden kopup gelen kişiye, doktora döndü. 

"Daha iyi misiniz Bay Adrien?" 

Kaçınılmaz Hata | Adrienette HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin