-- YAZAR --
Genç adam ve genç kız sabah uyandıklarından hemen sonra kahvaltı yaparak üstlerine her zaman şirkette giydikleri gibi bir şeyler giydiler. Ardından iki genç de şirketin yolunu tuttular. Genç kız, genç adamdan biraz erken gelmişti. Hızlıca içeriye girdiğinde odasının üst kata alındığını gördü. Genç kız artık patronuyla ya da farklı bir bakış açısıyla eskiden sevdiği adamla aynı kattaydı.
Genç kız odasına geçip koltuğuna oturdu. Tam tasarım yapmaya başlayacaktı ki gördüğü kişide gözü birkaç saniye takılı kaldı, Adrien'da... Genç kızın kalbi yandı birkaç saniye ama genç kız hiç vakit kaybetmemiş hemen kendini toparlamayı başarmış ve tekrar çizim yapmaya geri dönmüştü.
Genç kız, patronunun odasına gittiğini düşünmüştü ama yanılmıştı. Genç adam, genç kızın odasına gitmişti. Genç kız bir anda ağzına gelenleri hiç düşünmeden söylemişti.
"Neden geldin Adrien?"
"Adrien mı? Bay Adrien veya Bay Agreste'i kullanın mümkünse Bayan Dupain-Cheng!"
"Şey... Ben bir anlık... Özür dilerim Bay Agreste."
"Peki, bu seferlik affedeceğim ama tekrarını istemiyorum! Dün istediğim dosyalar nerede Bayan Dupain-Cheng?"
"Tabii ki, tekrarı olmayacak Bay Agreste ve o dosyaları odanızdaki masanın üstüne bırakmıştım dün."
Birkaç gün böyle geçmiş genç adam, genç kıza karşı hep sert davranmıştı. Sanki unutmasında yardımcı olacakmış gibi. Aradan geçen günler sonra toplantı günü gelmişti. Genç kız da genç adam da üstüne şık kıyafetlerini giyerek. Genç kız saçlarını açık bırakmış, genç adam ise saçlarını her zaman olduğu gibi dağınık bırakmıştı.
İki genç de evden çıktılar. Genç kız şirketteki kıdemli çalışanlardan biriydi ve bu yüzden toplantıya katılması gerekiyordu, mecburen Felix ile birlikte... Aradan biraz vakit geçti ve toplantı başladı.
Genç adam toplantıya neredeyse hiç odaklanmamış sadece genç kızın sunumunu hayretlerle izlemiş gözlerini genç kızdan alamamıştı. Genç kızı hala sevdiğini biliyordu ve tabii unutamayacağını da ama unutmak için de elinden geleni ardına koymuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Hata | Adrienette Hikayesi
FanficBir kız, patronuna aşık olur bütün mücadelelere rağmen patronun kardeşiyle evlendirilirse ne olur? ~ "Böğürtlenim." ~ "Güneşim." ~ "Tatlım." ~