37. Bölüm

186 20 39
                                    

-- YAZAR -- 

    İki gencin nişanının üstünden günler geçmişti ama bir sorun vardı. Genç adam ortalıkta yoktu. Genç kız onsuzluğa dayanamamaya başlamıştı. Her yeri gezmişti genç kız ama bulamamıştı sevdiğini. 

    Genç adam, genç kızın aramalarına cevap vermiyor, kendi evlerine gitmiyor veya şirkete gitmiyordu. Genç kız artık iyice korkmaya başlamıştı. Sözlüsüne bir şey olmasından korkuyordu genç kız çünkü sevdiği adamdan üç gündür herhangi bir cevap alamıyordu.

    Genç kız üstüne şık bir şeyler giydi ve ayağına topuklularını da giyerek şirkete gitti. 

    Aradan geçen saatler sonra çıkış saati gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    Aradan geçen saatler sonra çıkış saati gelmişti. Tam o sırada telefonuna bir mesaj geldi genç kızın. 

Bilinmeyen Numara 
Sevgilini son kez görmek istiyorsan, şirketin aşağı katındaki konferans salonuna in!

Marinette
Sen kimsin ve benden ne istiyorsun?

Bilinmeyen Numara
Sadece sevdiğin adamı son kez görmek istiyorsan dediğimi yap ve şirketin aşağı katındaki konferans salonuna in!

Genç kız korkuyla ekrana bakıyordu, yutkunarak cevap yazdı.

Marinette
Peki.

    Genç kızın dört bir yanını endişe ve panik sardı. Ayağındaki topukluları umursamayarak alt kata inmek için asansöre koştu ve ardından da konferans salonuna. Genç kız içeriye girdiğinde Adrien'ı görememişti ve bunun üzerine bağırmaya başladı.

"Adrien!" 

Cevap gelmedi ve genç kız tekrar bağırdı.  

"Adrien!"  

    Yine cevap gelmedi, genç kız sakin olmaya çalışarak ilerlerken telefonuna yeni gelen mesajı görmüştü bu sefer.  

Bilinmeyen Numara
En öndeki sandalyelerden birine otur ve ekrana geleni izle.

    Genç kız gelen mesaja uyarak oturmuştu ve o sırada perde açıldı. Bir film, evet karşısında bir film vardı. Genç kız ne olduğunu anlamayarak içindeki panikle filmi izlemeye başlamıştı çünkü başka çaresi yoktu.

    Genç kız daha hikayeyi tamamlamadan bile bir şey fark etmişti, bu onların hikayesiydi ve bir film gibi geçiyordu. Genç kız bütün yazılmış yazıları okuyordu, gözleri artık iyice dolmuştu. Genç kız dolmuş gözleriyle ayağa kalktı, tam kalktığı sırada telefonuna bir mesaj daha geldi.

Bilinmeyen Numara
Arkanı dön.

    Genç kız arkasını dönmüştü ve gördükleriyle yüzündeki şaşkınlığı gizleyememişti. Arkada kalp şeklinde gül yaprakları hazırlanmış ve bu kalbin tam ortasına da bir masa konmuştur. Masanın hemen yanında ise bir dizinin üstüne çökmüş genç adam...

Kaçınılmaz Hata | Adrienette HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin