11. Bölüm

364 29 10
                                    


-- MARİNETTE --

"Bir sorun mu var? İyi görünmüyorsun."

"Hayır, hayır iyiyim. Ama evet bir sorun var."

"Sen içeri geç ben sana bir bardak su getireyim."

O içeriye doğru geçerken ben de mutfağa doğru adımladım. 

-- YAZAR --

    Genç adam koltukta oturmuş Marinette'i bekliyordu. Tam nerede kaldı diye bakacakken genç kız elinde bir tepsiyle geldi. Tepsinin üstünde iki kahve ve bir bardak su vardı. Genç kız adamın yanına oturdu. Ardından konuştu. 

"Sorun nedir Adrien?"

"Aslında söylemeli miyim kararsızım."

    Genç kız, genç adamın gözlerine baktı. Genç adam, genç kıza endişeli bakıyordu. Genç kız bir sorun olduğunu bariz bir şekilde anlamıştı. Ardından konuştu.

"Adrien beni merakta bırakmaya mı geldin? Gözlerinden bir sorun olduğu okunuyor. Ne oldu söyle hadi."

"Sanırım sindire sindire söyleyemeyeceğim. Şöyle yarın babam şirkete gelecek. Birkaç gün önce Felix, seninle evlenmek istediğini anneme söylemiş. Annem, babama ısrar edince benim babam sizin eve gitmiş sanırım. Benim babam da, babandan evden kaçtığını böylelikle öğrenmiş sanırım. Bu yüzden yarın şirkete gelecek ve seni arayacaktır."

    Genç adam bunları anlatırken babasıyla olan konuşması aklından çıkmıyordu. 

-- FLASHBACK --

"Adrien buraya gelir misin?"

"Tabii baba."

"Biliyorsun ki Felix'i Marinette'le evlendireceğiz. Marinette'in babasıyla konuştum ve sanırım Marinette evden kaçmış. Yarın zaten şirkete geleceğim ama yine de sorayım. Marinette'in nerede olduğunu biliyor musun?"

    Genç adamın, babasının söylediği bu şeyden sonra dili tutulmuştu. Birkaç saniye ne söyleyeceğini düşündü. Ardından aklına gelen ilk fikirle konuşmaya başladı. 

"Hayır, bilmiyorum baba. Zaten bugün şirkete de gelmedi."

"Hmm anladım. Yine  de yarın şirkete geleceğim."

"Peki, sen bilirsin. Başka bir şey yoksa çıkıyorum."

"Acelen ne Adrien?"

"Arkadaşıma davetliyim. Hazırlanıp yanına gideceğim."

"Peki, anladım. Çıkabilirsin."

    Adrien odadan çıktıktan sonra hemen odasına gitti. Hazırlandı ve arabasının anahtarını alıp çıktı. Birkaç dakika sonra Marinette'in evine gelmişti. Kapıyı çaldı. Kapıyı her zamanki gibi Marinette açtı. Marinette, Adrien'ı görünce şaşırdı. Bir iki dakika sonra içeriye geçtiler.

    Ama aslında bilmedikleri bir şey vardı. Adrien'ın telaşlı olduğunu fark eden Felix, onu fark ettirmeden takip etmişti. Adrien kapıyı çaldıktan sonra Marinette'i görünce şaşırdı. Doğruca malikaneye doğru arabasını sürdü Felix. Bir şey olmamış gibi davranacaktı.

-- FLASHBACK END --

Genç adam konuşmasına devam etti. 

"Ve ben senin bugün şirkete gelmediğini söyledim. Bence şirkete gelmemelisin. Gelirken biraz düşündüm ama bir şey bulamadım. Sence ne yapabiliriz?"

"Biraz düşünmem lazım. Eğer bir şey bulursam sana telefondan bildiririm. Şimdilik bunu düşünmeyelim olur mu?"

"Peki, sahile gitmek ister misin?"

"Oh, tabii. Ama hazırlanmalıyım."

"Ben bekliyorum o zaman."

"Hemen geliyorum."

    Genç kız hızlıca üst kata çıktı. Üstüne bir kombin seçti. Ardından bu seçtiği kombini giydi. Üstüne bir ceket aldı ve aşağı kata indi. Genç adam ve genç kız sahilde biraz dolaştılar. Ardından genç adam, genç kızı evine bıraktı ve kendisi de evine gitti. 

-- MARİNETTE --

    Eve gittiğimde yatağıma oturdum ve düşünmeye başladım. Ben ne yapacaktım? Birkaç dakikalık düşünmeden sonra aklıma geleni uygulayabileceğimi düşündüm. Daha önceden biriktirdiğim ve Adrien'ın verdiği para şehir değiştirmeme yetecektir. Ev meselesini de Zoe'yle hallederiz. Gideceğim yer Marsilya'ydı. Zoe'nin de evi oradaydı. Telefonumu elime aldım ve Zoe'yi aradım. Kısaca yaşadığım olayları anlattım. Zaten çok yakın arkadaştık. Birkaç gün onunla kalmamda sakınca görmemişti. 

    İnternete girip yarına bir uçak bileti aldım. Bir buçuk saat sürecekti uçuş. Hızlıca toparlanmalıydım. Bir, bir buçuk saat içinde valizim hazırdı. Adrien'a yazıp yazmamakta kararsız kalmıştım. Yazarsam yanında görmemesi gereken biri görebilirdi. O yüzden not bırakmaya karar verip masanın başına oturdum ve bir not yazmaya başladım. 

Sevgili Adrien,

    Bana yaptıkların için teşekkür ederim. Düşündüm taşındım ve şehir değiştirmeye karar verdim. Yarın gidiyorum. Kendine çok iyi bak. Bu notu aldıysan bana müsait olduğunda yazabilirsin. Paris'le arasında uçakla bir buçuk saat olan ve baş harfi M olan bir şehirde arkadaşımda kalacağım. Tekrar bana yaptığın yardımlar için teşekkürler. 

~Marinette 

    Yazıp notun arkasını çevirdim ve büyük harflerle "ADRİEN'A" yazdım. Ardından notu masanın üstüne bıraktım. Bana ne olmuştu böyle? Neden notu yazarken gözlerimden yaş gelmişti? Onu seviyordum ama bir hayran olarak. Kimi kandırıyordum ben? Aşık olmuştum belliydi. Gitmek zorundaydım. Artık her şey hazırdı ve geri dönüşü yoktu, unutmalıydım...
 
~
~
~

Selamlarr! Nasılsınız? Ben çok iyiyim. Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Hadi ben kaçtımm. 

Kaçınılmaz Hata | Adrienette HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin