5. Bölüm

484 34 7
                                    


-- YAZAR --

"Bilemiyorum. Belki.."

Genç adam derince nefes alıp verdi. Ardından annesine dönerek konuştu. 

"Off! Anne sen bir şey biliyor musun, birisiyle evleneceğim doğru mu?"

Annesi kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Peki ya sen abi?"

Genç adamın babası dayanamadı ve konuştu. 

"Off! Felix yeter! Sessiz ol bilen veya söylemek isteyen olsaydı söylerdi. Şimdi otur ve yemeğini ye."

Genç adam uysallaşarak yerine tekrar oturdu ve ardından konuşmaya başladı. 

"P-Peki baba."

    Felix yemeğini yedi ve odasına geçti. Bu olayın peşini bırakmayacaktı. İllaki neler döndüğünü öğrenecekti. Marinette ise şuanda evde sakin sakin oturuyordu. Yemeğe indiğinde babası ve annesinden hiç ses çıkmadığını görünce şaşırdı. Sanki bir şey olmuştu. Hızlıca lafa girdi.

"Bir şey mi oldu anne - baba? Neden sesiniz hiç çıkmıyor?"

"Evet. Bir şey oldu. Sen evleneceksin."

Genç kızın babasının bu her şeyi bir anda söylemesinden sonra genç kız aniden masadan kalktı.

"Ne!? Hayır! Ben evlenmeyeceğim! Neden!? İstemiyorum ben!"

Babası soğuk kanlı bir şekilde konuştu.

"Evleneceksin dedim Marinette, bitti. Bağırma bize."

Genç kız yakınmaya devam ediyordu.

"Ama neden!? Kiminle?! Ya hayır istemiyorum!"

Genç kızın babası sinirle oturduğu sandalyeden kalkarak konuştu.

"Evleneceksin dediysem evleneceksin! Bitti! Konuyu açmamak üzere kapatıyorum."

"Peki ya kiminle?"

Genç kız merakını gizleyememiş ve kiminle sorusunu sormuştu.

"Bay Agreste'le evleneceksin."

"Peki."

 Genç kızın Bay Agreste lafını duyunca gözleri parlamış, mutlu olmuştu. Neden böyle olduğunu düşünerek odasına çıkmıştı. Kafasındaki sorulara bir yanıt düşünürken uyuya kaldığının farkına bile varmadı. Ertesi gün her zamanki gibi hazırlanıp şirkete gitti. Şirkete geldiğinde etrafta bir dedikodu dolaşıyordu. Bu dedikoduya kulak misafiri oldu. Şirkette Bay Agreste'le evleneceği konusu neden dolanıyordu? "Neyse" dedi genç kız ve önemsemeyerek odasına gitti.

    İşinin başına döneceği sırada sabah kahvaltı yapmadığı aklına geldi. Bir şey olmaz deyip umursamadı. Akşama doğru iş çıkışında odasının kapısı çalındı. "Gel." komutuyla içeriye Felix girdi. Felix'in amacı bir şeyler olduğunu belli etmeden Marinette'in ağzından laf almaya çalışmaktı. 

"Etrafta bir dedikodu dolaşıyor ne olduğunu biliyor musun Dupain-Cheng? Yani Bayan Dupain-Cheng."

"Şey evet. Biliyorum. Benimle alakalı biraz da. Ben Bay Adrien'la evlenecekmişim." 

Genç adam şaşkınlıkla söylememesi gerekenleri söyledi. 

"Bay Adrien'la mı? Ama evlenecek olan benim. Abim değil." 

-- MARİNETTE --

"Bay Adrien'la mı? Ama evlenecek olan benim. Abim değil." 

    O an bütün dünyam başıma yıkılmıştı. Sabahtan beri aç olmamın da etkisiyle bu kadarını kaldıramadım. Gözlerimin önü kararmaya başladı. En son duyduğum ses Bay Adrien ve Bay Felix'in sesi oldu.

"Bayan Dupain-Cheng!"

"Bayan Marinette!"

-- ADRİEN --

    Bayan Marinette'in odasının kapısı açıktı. İçeriye doğru baktığım sırada Felix bağırdı.

"Bayan Dupain-Cheng!"

    Neler olduğunu görünce bir o kadar da ben bağırmıştım.

"Bayan Marinette!"

    Hızlıca içeriye girdim.

"Felix çabuk cebimdeki anahtarları al ve arabayı hazırla!"

    Felix başıyla beni onaylayarak cebimdeki anahtarları aldı. Ben de Marinette'i kucağıma aldım ve hızlıca aşağıya inmeye başladım. Merdivenleri ikişer üçer iniyordum. İner inmez Marinette'i arka koltuğa yatırdım daha sonra kafasını kaldırarak arka koltuğa oturdum ve kafasını bacağımın üstüne yatırdım. Felix arabayı bizim malikaneye doğru sürüyordu.

    Marinette'i uyandırmaya çalışıyordum ama uyandıramadım. Hızlıca cebimden telefonumu çıkardım ve doktoru eve çağırdım. Biz eve gidene kadar doktor eve gelmiş olacaktır diye düşünmüştüm. Eve vardığımızda Marinette'i kucağıma alıp eve girdim. Salona girip koşturduğum sırada annem konuştu.

"Gelinimizi mi getirdin?"

Anneme anlamaz gözlerle bakıyordum.

"Ne gelini anne? Marinette bayıldı. Biz de doğruca buraya getirdik. Doktor da geliyor."

"Boş misafir odalarından birine yatırıver oğlum." demişti annem.

 "Tamam." deyip misafir odasına doğru adımladım.

~
~
~

    Selamlarr! Yine ben. Nasılsınız? Keyifleriniz yerinde mi? Bugün size bir şeyler demeye geldim. Okul açılıyor. Belki pazar günü yeni bölüm gelebilir ama ondan sonrası çok sıkıntı. 1 veya 2 haftada bir iki bölüm ancak gelir. Gelemezse beni affedin. Sizce bir sonraki bölümde neler olacak? Bölüm hakkında fikirleriniz neler? Fikirlerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın. Sizleri çok seviyorum. Neyse yavru kediciğiniz kaçarr!

Kaçınılmaz Hata | Adrienette HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin