-- YAZAR --
Aradan geçen birkaç günün ardından genç kız kendini tekrar toparlayıp taburcu işlemleri yapılmış ve sonunda evlerine dönmüşlerdi.
Genç adam hasret kaldığı, deniz görse kıskanıp kuruyacak o güzel mavilere bakıyordu hep ama bu bakışları çok derindi. Sanki bir şeyler arıyordu, bir şeyler...
Genç adam, genç kıza tam bir hasta muamelesi gösteriyordu. Her ne kadar genç kız gerçekten bir hasta olduğunu kabullenmese de genç adam, genç kızın dediklerine hep olumsuz yanıt veriyordu.
Adrien çalışmak istiyorum, olur mu? Hayır. Evde durmak çok sıkıcı Adrien, lütfen çalışayım? Hayır. Bari ev işlerini ben halledeyim? Hayır. Hiç olmazsa yemeği ben yapayım, olmaz mı? Yine "Hayır." cevabını vermişti genç adam.
Eve döndükleri günün gecesinde genç adam, genç kızı kucağına yatırdı. Hasret kaldığı o güzel lavanta kokusunu içine çekti. Genç adam, genç kızı gerçekten özlemişti.
"Uyu benim bir tanem, açma gözlerini nefesim. Araladığın o güzel gözlerini tekrar kapat ve uyu."
Genç kız, genç adamın dediğini yapmış gözlerini kapatmıştı. Uyku genç kıza ağırlık veriyordu ama yine de genç adamın neler dediğini duyuyor ve anlıyordu.
"O özlediğim lavanta kokusunun en güzel hali... Gerçekten seni çok özledim güzelim."
Genç adam, genç kızın yine gözlerini araladığını fark etti ve konuştu.
"Şşt, uyu benim minik sevgilim..."
Genç adam kollarını daha sıkı sardı genç kıza. Genç kız uyumamak için direniyordu, genç adamın diyeceklerini merak ediyor ve dinlemek istiyordu.
"Seni ne kadar özlediğimi tarif edemem güzelim. Sen yoksan ben de yokum. Senin yokluğun bana zehir vermek gibi."
Genç kız mırıldandı.
"Buradayım Adrien, senin için hep burada olacağım. Benden vazgeçme yeter..."
"Senden vazgeçer miyim hiç? Asla vazgeçmem. Bir dakika... Sen hâlâ uyumadın mı güzelim?"
Genç kız uykulu haliyle kıkırdadı.
"Uyumadım."
Genç adam, genç kızın saçlarını okşadı.
"O zaman hadi artık uyuyalım güzelim. Bu güzelliğin iyileşmesi lazım sonuçta."
Genç kız somurttu.
"Hey! Ben hasta değilim."
"Hastasın güzelim, hadi uyu."
"Değilim!"
Genç adam, genç kızı dinlemeden gözlerini kapattı ya da tam tersine aklındaki planı uyguladı. Birkaç dakika sonrasında genç kızın huzurlu şekilde nefes alıp verdiğini fark etti. Genç kız uyumuştu.
Genç adam gözlerini açarak genç kızın o güzel yüzüne baktı. Ardından genç adam burnunu genç kızın saçlarına gömdü, kokusunu içine çekti, o güzel lavanta kokusunu. Sonra dudaklarını genç kızın saçlarına bastırıp tekrar yüzüne bakmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Hata | Adrienette Hikayesi
Fiksi PenggemarBir kız, patronuna aşık olur bütün mücadelelere rağmen patronun kardeşiyle evlendirilirse ne olur? ~ "Böğürtlenim." ~ "Güneşim." ~ "Tatlım." ~