E24

26.9K 1.2K 756
                                    

Mehro, Hideous.

Bölüm kısa olsun, ama yinede sizin olsun dedim ve E25'i yazmakla ilgilenirken bu bölümü taslaklardan salıverdim.
Keyifli okumalar.🧚‍♀️

•••

•••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

12.583 beğeni
@magazindunyasi: Sayfamıza gelen bu bomba bilgi hakkında siz değerli takipçilerimiz ne düşünüyorsunuz?
3.467 yorum

12 dakika önce.

@fransizaskisi: NE OLDU LAN DANGALAKLAR, BEN DEMEDİM Mİ BU KUZEYLİ AKTİVİST HEPİNİZİ KANDIRIYOR DİYE, DEDİİİMMM! BEYNİMİ ÖPÜN SİZ BENİİİMMM!

@burakvebirtakimisler: Kendi kendine mi yazışıyorsun admin, doğru söylee :D

@sudecucuc_u: İspat görmeden inanmam artık, bunu yazan bir zahmet gizli çekim yapıp videosunu atsaydı, zor bir şey değil neticede.

@kabusmusunbe: kullandığınız dil çok hatalı, kanıtlanmadığı taktirde her halta bilgi diyemezsiniz, iddia bu iddia!

@nevinbekir: off bu sayfa sıkmaya başladı ya, ne hikmetse hep buna denk geliyor, aklınca iftira atacakta bebeğime, bir halt becerdiği yok

@useryejebw72: @nevinbekir yağız üzerinden etkileşim kasmaya çalışıyor belliki, biz bu numaraları artık yemeyiz

@tatliciremzi: soğuk baklava, künefe, kadayıf ve her türlü tatlı siparişi alınır.

@putininparmakbogumu: @tatliciremzi millet dedikodu derdinde bu da ekmeğinin aq, remzi git kendine adam akıllı sponsor bul böyle yaparak kimseyi hesabına çekemezsin

@yagizinpoposu: sen davalık değil misin Yağız'la, hala ne diye hakkında yalan yanlış haber yapıyorsun ahlaksız admin!

@magazindunyasi: @yagizinpoposu: 🖕

@bakkalhuseyin: ulan acaba doğru olabilir mi? bak bir şüpheye düşmedim değil haaa.

@bizeheryerronaldo: @bakkalhuseyin Abi eğer doğruysa bu haber, zaten ortaya çıkar... boşuna kasma yani, sadece bir kaç gün yeterli gerçekleri öğrenmen için.

@bakkalhuseyin: @bizeheryerronaldo pusuda yattım bekliyorum o zaman yeğenim

@yalanyalanyalan: şikayet edin bu hesabı, bunun gibi uyduruk haberciliklere tenezzül dahi etmeyin! Benim sayfama gelin, size yeterde artarım bile!

EŞLEŞME +18 | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin