E0

165K 2.3K 979
                                    

Hoş geldin.💐

Bu texting'e yolunuz nasıl düştü? Nereden görüp geldiniz, doğrusu bunu hep merak etmişimdir. (:

Bir gelenek haline gelen, hikayeye başlama tarihleriniz yerine, bana güzel bir şarkı önerisiyle başlarsanız elbette ki texting'e başlama saatinizi ve tarihinizi görme şansını elde edeceğim. (Bir taşla iki kuş felsefesi.)

18.07.21

•••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•••

Anlık ifşa edilebilir bilgiler;

•Belki bilirsiniz, hâlâ bazı toplumlarda evlilikleri o topluluğun en üst kesimi düzenler. O üst kesim, kişinin eş adayını belirledikten sonra vatandaşın rızası var mı yok mu pek sormaz. Ben de bu durumu kendi ülkemize farklı bir boyutta uyarlasam ne olur diye düşünmeden edemedim tabiki. Uzun zamandır, hatta yıllardır süre gelen bu fikri en nihayetinde bir texting olarak yazmaya karar verdim.

•Başrol karakterlerimiz olan Eşlem ve Yağız'ı, paralel evrendeki ülkemizin iki vatandaşı olarak kabul edelim. (Ki daha sonra başımız ağrımasın.)

•Tabiki bahsi geçen bu ülke, Kuzeyliler ve Güneyliler olmak üzere ikiye ayrılıyor. (Siz bunu Türkiye haritasını enine ikiye ayırarak düşünebilirsiniz.)

•Anayasaya göre, ülkenin nüfuzu tehlikede olduğu için her birey en erken sürede evlendirilmek mecburiyetinde. Yeni bireyler dünyaya getirmeleri onların ise birer vatani borcu olarak görülüyor.

•Yani bu vaziyet bizlerin aksine paralel dünyadaki tüm ülkede (Kuzeyliler ve Güneyliler) alışılagelmiş bir durum.

•Yönetim belirlediği iki kişiyi eşlerken, teknolojiden de elbette ki yararlanıyor.

•Biz buna teknolojik görücü usulü diyoruz.

•Kişiler eşleşir eşleşmez iki kişilik özel bir grupta mesajlaşmaya başlıyor. Bu mesajlaşma uygulaması her vatandaşın zorunlu olarak bireysel telefonlarında yer alıyor. (e-devlet tarzında bir uygulama düşünebiliriz.) Evlilikten önce olduğu gibi kendilerini tanımaları için yalnızca bir ay süre veriliyor.

•Sistem, yalnızca üreme konusunda vatandaşların özgürlüğüne müdahele ediyor. (Aşk'ın var olan doğasına burun sokuyor, kendi vatandaşlarını birer üreme makinesi olarak görüyor yani.) Onun dışında tüm sistem gerçek dünyada olduğu gibi sürmeye devam ediyor.

•Bu iki bireyden biri bu sisteme ayak uydururken diğeri elbette ki karşı çıkıyor, her toplulukta olduğu gibi.

•Ve son olarak evlilik gerçekleşir gerçekleşmez iki birey onlara tanınan on iki aylık bir sürede ülkeye bir vatandaş kazandırmak zorundalar, aksi taktirde evlilik yönetim tarafından feshedilir.

Ek: İki bireyin, kesinlikle kanı kaynayan birer genç yetişkin olduğunu asla unutmayalım. (:

Texting bu tür nedenlerden dolayı yetişkin okurlar içindir.

Teşekkürler.

Beliza.

EŞLEŞME +18 | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin