10

690 120 19
                                    


ජීවිතේ පලවෙනි වතාවට ලස්සන ෆීල් එකකින් දෙයක් කරන්න ගියාම ඒකත් කඩාකප්පල් උනු නිසා ජංකූක්ට කේන්තිත් නොගියාම නෙවේ.

🐰:අහ්හ් ඒක වැදක් නැහැ ටේ..අර මනුස්සය එක්ක ෆයිට් කරද්දි...

🐯:ඇයි වැඩක් නැත්තෙ...එන්න මේකට දැන්වත් බෙහෙත් දාමු.

රොමෑන්ටික් මූඩ් එක පාර්ලිමේන්තුවට දාලා ජංකූක්වත් ඇදන් ගිහින් තුවාලෙ හෝදපු ටෙහ්‍යුන් අමාරුවෙන් ෆ්‍රස්ට් ඓයිඩ් බොක්ස් එකක් හොයාගෙන තුවාලෙට බෙහෙත් දැම්මා....

🐰:ටේ...දැන් අපි මොකද කරන්නෙ...මේ පැත්ත අපි දන්නෙත් නෑ...මේ ගෙයින් එළියට ගියොත් උන්ට අහු වෙයි.

🐯:ඒක තමයි කුක්කො අපේ ගෙවල් වලට පණිවිඩයක් දීගන්නවත් තිබ්බ නම්..

🐰:එහෙ තත්වෙ කොහොමද දන්නෙත් නැහැනෙ. එයාල අපිව හොයන්න ආවෙත් නැත්තෙ..එයාල හිතුවද දන්නෙ නෑ අපි එදා බ්ලාස්ට් එකට අහු උනා කියල​.

🐯:ඒකත් ඇත්ත​. හැබැයි ඒක එහෙම නම් අපිට මෙහෙම එක පාරට ගෙදර යන්න බැහැ...ඒත් මෙහෙ ඉන්නත් බැහැ....

🐰:හ්ම්ම්ම්ම්..මේ සීරියස් දෙයක් කියන්නද ..ඒක මේ හැම දේටම වඩා වැදගත්.

එච්චර වදගත් මොකද්ද කියල ටේහ්‍යුන් ගැස්සිලා ජංකූක් දිහා බැලුවා.

🐯:මො....මොහ්... මොකද්ද​??

🐰:මට බඩගිනියි.

🐯:යා............බූරු කුක්කා.....

ලග තිබුනු කතුරක් පාවෙලා එනවත් එක්කම ජංකූක් එහාට පැනලා ජීවිතේ බේර ගත්තා

ඒත් එක්කම තමංගෙ බඩත් ආහාර අර්බුදයක කියල තේරුම් ගත්ත ටේහ්‍යුන් ගෙ ඔලුවට නියම අදහසක් ආවා...

🐯:යේ....අයිඩියා.....

🐰:අම්මෝ...අර මගෙයි හොබ්බගෙයි කලිසමේ පස්ස නැති කලා වගේ අයිදියා එකක්ද​?

🐯:අනේ ඉතීම්ම්ම්ම්ම්

🐰:හරි හරි හිනා වෙන්නෙ නෑ කියන්නකෝ...බඩගිනියි අනේ ඔයාව හරි කනව දැන්නම්...

හී හී ගාල කුප්ප හිනාවක් දාපු ටේහ්‍යුන් ඒ ගෙදර ඇතුලෙ එහෙතයි මෙහෙටයි ඇවිදලා බඩු ටිකක් හොයාගෙන ආවා.

IT IS LOVE   [[TAEKOOK]]Where stories live. Discover now