15

542 94 7
                                    

🐰.හ්‍යුන්... ඇත්ත්ටම මට ටික දවසක ඉදලා ටේ ගැන අමුතු අමුතු ඒවා දැනෙන්න අරන්...ඒක ඇත්තටම....හරිම අමුතුයි...මටත් නොදැනිම මගෙ හිත ටේට ඇබ්බැහි වෙලා.

🧑අනෙව්...මගෙ සූටි කොල්ලා...කුකී ...ඔයා..කෙනෙක්ට ආදරේ කරන්න අරන්...

මින්හෝ ඇස් වලට ආපු කදුලු අතරින් එහෙම කියද්දි සුල්ලි ගිහින් ටේහ්‍යුන්ව හග් කලා.

👩.ඔයාට ලැබුනෙ මේ ලෝකෙ ඉන්න හොදම කොල්ලා...නියමයි කොල්ලො...

ඒ උනාට තමන් ඉස්සල්ලා කියපු කරපු දේවල් එක්ක තක්කාලි ගෙඩියක් වගේ රතු උන ටේහ්‍යුන් නම් අත් දෙකෙන්ම මූන වහගෙන කාමරේට දිව්වා.

🧑.අන්න දැන් ගිහින් නලවගන්නවා..පොඩි එකාට ලැජ්ජ හිතිලා...

👩.ඒක නෙවේ බේබ්... අපි ටේගෙ ගෙදර අයට මේ ගැන නොකියා ඉමු. එයාල දැනගත්තොත් ටේව එක්කන් යයි...ආදරේ කරන්න පටන් ගත්ත ගමන්ම ඒ දෙන්නා එහෙම වෙන් කලොත් පව් නෙ...

............

මේ අතරෙ ටේහ්‍යුන් එයාගෙ කාමරේ ජනේලෙන් එලිය බලාගෙන ඉන්නවා දැක්ක ජංකූක් සද්ද නැතිව පිටිපස්සෙන් ගිහින් ටේහ්‍යුන්ව තුරුලු කරගනිද්දි ටේ ගැස්සිලා ගියා...

🐰.ටේ....බේබි....

🐯.ම්ම්ම්ම්...

🐰.මං උදෙත් මේ විදිහටම ඉදන් ඔයාට කිව්වා.... දැනුත් කියනවා...මං ඔයාට ගොඩාක් ආදරෙයි මගෙ ටේ....

🐯.මාත්.....උදේ නොකිව්වාට දැන් කියනවා...චින්චා... නෝමු නෝමු සරංහේ කූ....නෝමු....

🐰.අනේව්...මගෙ කියුට්  පුලුන් බෝලෙ...

ජංකූක් ටේහ්‍යුන්ව අරන් වටයක් කැරකුනේ ටේහ්‍යුන් පොඩි ලමයෙක් වගේ හිනා වෙද්දි.

🐰.ටේ...කවදාවත් මාව දාල යන්නෙ නෑ නේද?

🐯.මොනවද අහන්නෙ මැටි තඩියෝ....එහෙම යනව නම් මං අද නූනට කියනවනෙ මාව යවන්න කියලා....එහෙම ලේසියෙන් මගෙන් ගැලවෙන්න බෑ ඔයාට.

🐰එහෙනම් අපි දෙන්නා ඇලවිලාම ඉමු ගැලවෙන්නෙ නැතිව.

ජංකූක් ඒ කිව්ව එකට නම් ටේහ්‍යුන් ආයෙ රතු උනා..ඒ චෙරි ගෙඩිය එක පාරම කන්න ඇත්නම් කියල හිතන ගමන් ජංකූක් එවිල් මූනක් හදාගෙන ටේහ්‍යුන්ව වඩාගෙන ගිහින් ඇද උඩින් හාන්සි කෙරෙව්වා...

IT IS LOVE   [[TAEKOOK]]Where stories live. Discover now