1

1.2K 176 156
                                    

🐰:මේ හොබ්බෝ..අනේ මට අර ඩෙස් එක ඉල්ලල දියන්කො...

🐴:අනේ මේ ඉල්ලගනිං බං ගිහිල්ලා...උඹ වගේම තමා මාත් මේ අලුත් ඉස්කෝලෙ අලුත් ක්ලාස් එකකට ආව විතරයිනෙ...ඔය පරන එවුන් ගෙන් ඉල්ලන්න යන්න මට බෑ...

🐰:අනේ අනේ හොබ්බෝ.....ඉල්ලල දියන්කො පන​...උඹ බොක්කනෙ ඉටිම් මයෙ..මට බෑ බං ඔය එක එකා එක්ක කතාවට යන්න​.

🐴:යා......හ් ...ගනිං අහකට කුකී සංසද හා ඇස් දෙක.රෙද්ද හැමදාම ඔහොම කපටි බැල්ම දාල මාව බිල්ලට දෙනව​.

ඉස්කෝලෙට ගිය පළවෙනිම් දවසෙ පිටිපස්සෙම පෝලිමේ ඉදන් මුලු පන්තිය පුරාම තමන් ගෙ බලය පතුරවන්න හිතාගත්ත ජංකූක්ට පිටිපස්සෙ පෝලිමේ තියන ඩෙස් එක ඉල්ලල දෙන්න හිතාගෙන හොබියා ඒ ඩෙස් එක ලගට ගියා.

🐴:මේ... ඔය ඩෙස් එක අන්න අරයට දීල ඉස්සරහට යන්න​.

🐯:මොකක්...හහ්.. කියන ලස්සන​.ඇයි මං යන්නෙ?මට බෑ..මේක මගෙ ඩෙස් එක​.අනික ඇයි තමුං ආවෙ?අරයට මගෙ ළගට ඇවිල්ල ඉල්ලගන්න බෑ වගේද​?...

🐴:නැගිට්ටෙ නැත්තම් පසුතැවෙන්න වෙයි....

🐯:ජිමිනා.. මේ බලනවකො..අලුතෙන් ආපු හූනො දෙන්නෙක් අපිට ගේමක් දෙන්න යන්නෙ...හහ් හහ් හා....

🐣:ඇයි ඇයි....මොකෝ අවුල​...?

මොන ලොකුකම තිබ්බත් හොබියාට ප්‍රශ්නයක් වෙයි කියලා ජංකූක් එතනට ආවා..

🐰:ඔතන මට දෙනවද නැද්ද​..

🐯: නෑ දෙන්නෙ නෑ..මේක මගේ තැන​.

🐣:අර ඉස්සරහ ඉඩ තියන්නෙ යනවකො මෙතනටම එන්නෙ.

🐰:තමුන් ල දන්නවද මං කවුද කියලා....

🐯:මෙච්චර වෙලා නම් සැකයක් විතරයි තිබ්බෙ.ඒත් දැන් ඔයාම කිව්වනෙ කව් කියලා දැන් ඔප්පු උනා..වස්සා...

🐴:ඒයි කට පරෙස්සම් කරගන්නවා..

🐣: ඇයි තමුසෙ හිතුවද කට හොරු උස්සනව කියලා....?

👴:ළමයී...මොකද්ද ඔතන සද්දෙ ආ.....මොකද ටේහ්‍යුන් මොකද ජීමින්? අලුත් ළමයින්ට ඔහොමද කතා කරන්නෙ?

🐯:ඔව් සර්.. මං කිව්වෙ... නෑ සර් මෙයාල මේ මගෙ ඩෙස් එක ඉල්ලනවා දෙන්න බෑ කියද්දි.

IT IS LOVE   [[TAEKOOK]]Where stories live. Discover now