23

486 83 21
                                    

👩‍⚕‍.බය වෙන්න දෙයක් නෑ ...එයා හොදින්....

🧑ඒත් ඩොක්ට එයාට මොකද උනේ...එක පාරටම එයා ෆේන්ට් වෙලා

Doctor සන්සුන්ව කතා කලත් මින්හො ගොඩාක් බය උනේ ටේට වගේ දෙයක් සුල්ලිට වෙන්නෙ ඇයි කියල..

මේ වෙන දේ හිතාගන්න බැරිව ටේහ්‍යුන් වගේම ජංකූක් බයයි පුදුමයයි පුරවගෙන බලන් හිටියා.....
ඒත් බය වැඩි කමට මින්හො rap කරන්න ගත්තෙ doctor හිනාව නවත්තගන්න try කරද්දි....

🧑.අනේ doctor  මගෙ සුල්ලිට මොකද වෙන්නෙ.......කියන්නකො...සල්ලි කොච්චර වියදම් උනත් කමක් නෑ...එයාව මේ දැන්ම එක්ක යමුද හොදම hospital එකකට...අනේ කතා කරන්න doctor ...ප්ලීස් උද..

👩‍⚕‍.එයා pregnant  mr.jeon......

කියවගෙන කියවගෙන යන මින්හොව break කරන්න හිතාගෙන doctor  කිව්වත් ඒක ඇහෙන්න වත් සිහියක් නැති මින්හෝ..

🧑.pregnant අනම් මනම් මට වැඩක් නෑ මට එයාව බේරල .......ආහ් .....what.....doctor ......සුල්ලි....p..pre...pregnant ......oh my god.........

කියපු දේ මීටර් උනාට පස්සෙ සතුට වැඩි කමට doctor වත් hug කරපු මින්හො අනිත් පැත්ත හැරෙන්නත් කලින්ම ටේකුක් ඩබලම ඇවිල්ලා මින්හොගෙ කරට පැන්නෙ  තුන් දෙනාම බිම ඇදගෙන වැටෙද්දි.....

🐰.congratulations my hyong......ඔයා වැඩ්ඩා නේ......

🐯.අනේ මට සතුටුයි හ්‍යොන්.....දැන් අපි  බාප්පිලා......

ඒ අතරෙම ජංකූක් doctor drop  කරන්න යද්දි ටේහ්‍යුන් එක්ක මින්හො ගියෙ සුල්ලි එක්ක මේ සතුට බෙදා ගන්න......

............................

Few days later ....

👩.අපි දැන් මේ ප්‍රශ්නෙට විසදුමක් හොයමු නෙහ් ....

🧑.මොකක්....

🐰.අනේ මේ නූනා....පිස්සුද....අපේ චූටි පැටියා එනකම් ඒවා කතා කරන්න වත් එපා......

👩.අනේ ඒත් පැටියෝ...එච්චර කල් අපේ ටේ කොහොමද....

🐯.ඒක ප්‍රශ්නයක් නෑ නූනා....එහෙම වෙන්නෙ අපි night sex  කරන්න try  කලොත් විතරයි......මේ කාලෙටම එහෙම නොකර හිටියාම මං මේ විදිහටම හොදට ඉන්නවනෙ...

🧑.මාත් හිතන්නෙ බබා ලැබෙනකම්  සුල්ලි බබා අවදානම් දේවල් වලින් ඈත් වෙලා ඉන්න.....

🐯.අපි හැමෝම මේ වෙලාවෙ ඔයාටයි අවදානෙ දෙන්න ඕනෙ නූනා
.............

ඔහොම ටික දවසක් නිවී සැනසිල්ලෙ ගත උනා...

මින්හො සුල්ලිවත් එක්කන් test  වගයකට hospital ගිය නිසා ටේහ්‍යුන් තනියම ඉදගෙන ඔහේ බලාගෙන හිටියා..

🐰.මොනාද මගෙ චූටි බෙයා කල්පනා කරන්නේ.....

ටේහ්‍යුන්ව  back hug කරලා උරහිසින් ඔලුව තියාගත්ත ජංකූක් එක අතකින් ටේහ්‍යුන්ගෙ කොන්ඩෙ සිනිදුවට අතගෑවා....

🐯.මට පාලුයි අනේ....නූනා හිටියනම් පාලු නෑනෙ.. මේ ටික කාලෙට  මං එයාල එක්ක කොච්චර බැදිලද.....

🐰.ම්ම්ම් ඒකනෙ ඉතින්......ආ....ඔයාට පාලු මොකෝ මේ මං ඉද්දි....

🐯.ඔයා හිටිය කියල මොනා වෙන්නද ඉතින් හුම්ම්ම්....

🐰.මේ ඒක නෙවේ ටේ...මේ ...ම්ම්ම්ම් .....මේ...

🐯.මොකෝ මොකෝ ආ...

🐰.හී....නෑ ඉතිම් ...රෑටත් බෑනෙ පැට්ටො...දවල්ට වත් මං ගැන පොඩ්ඩක් සලකල බලන්නකො......

🐯.ආ...මේන්න වැඩක්...යන්නයි කිව්වෙ අහකට.....

🐰.අනේ ඉතින්.....ගෙදරත් කවුරුත් නෑනෙ......වැහි කලුවකුත් තියන්වා.....ෆීලිං ඕසම්....හී.....

🐯.මේ කුකී නම්......

ටේහ්‍යුන් මොකුත් කියන්නත් කලින්ම ජංකූක් එයාගෙ අත් දෙක ටේහ්‍යුන්ගෙ ඉන වටෙන් අරන් හිමීට හිමීට එක අතක් අරන් ගියෙ ටේහ්‍යුන්ගෙ  dick එක දිහාට.....

🐰.ම්ම්ම් බේබී.....මොකද ඇඹරෙන්නෙ ආ....

🐯.ම්ම්ම්හ් කුකී ආහ්......නිකන් ඉන්නකො ආආඅහ්හ්...ම්ම්ම්

🐰.දැන් නම් නිකන් ඉන්න හිතෙන්නෙම නෑ.....

කලිසම උඩින්ම උනත් ජංකූක්ගෙ අත්වල ටච් එක ටේහ්‍යුන්ට හොදටම දැනෙද්දි එයාටත් තේරුනා ඒක ගොඩක් මිස් වෙලා තිබ්බෙ කියල........

🐯.mmmh ....what are you doing daddy......

🐰.aaaah....wow...what i heared.....i think baby boy wants dirty daddy ...mmh...

ජංකූක් තවත් ටේහ්‍යුන්ව ඇගට තද කරගත්තෙ එයාගෙ දැනටමත් half hard dick එක  ටේහ්‍යුන්ට හොදටම දැනෙන විදිහට...

🐯.ම්ම්ම්ම් කූ...ඩැඩී....රූ....රූම් එකට....ය...මු..

............................................

හී....ස්ට්‍රෙස් එක අෆ්ෆා🙂

කෝමද ඔයාලට......ඔයාලා skip කරන්න ඕනෙ next chapter එක හාද........

ගීම් එන්නම් ....ආදලෙයි......

සිගානි ඔප්සෝයෝ......මිඅන්හේ.......

හජිමාන් සිගානි ඉස්සල්තේ.....ඔල් කයේයෝ.......සරංහේ........💜️

Hummmmm...

Bye.....

-Minni-

IT IS LOVE   [[TAEKOOK]]Where stories live. Discover now