17

606 104 12
                                    

🧑.ආහ් කුකී පුලුවන් නම් අර ඔයා කිව්ව point දෙකම proof කරගන්න .

🐰.ආ...?? ඒ කිව්වෙ.??

👩.ඒ කිව්වෙ මැටි කොල්ලෝ.....ඔයාලට දවල්ට sex කරන්නෙ පුලුවන්ද කියලයි ... වතුර වැටෙනකොට රෑට හරියනවද කියලයි

කුප්ප හිනාවක් මූනට ආවත් එක්කම චූටි ලැජ්ජාවකුත් දැනුන නිසා ජංකූක් ඉක්මනින් කාමරේට දිව්වා.

ඒ යනකොට ටේහ්‍යුන් ඇද උඩට වෙලා අත් දෙකත් පපුව උඩට බැදගෙන කට ඉරක් වගේ හදාගෙන බලන් ඉන්නවා. ඒක දැකපු ජංකූක් වරදක් කරපු චූටි බබෙක් වගේ ඇද ලගට ගියා.

🐯.හේයි...යූ..... මිස්ටර් ජියොන් ජංකූක් ....ඊයෙ රෑ මාව තනියම දාලාගියා නේද.......කිව්වෙ නම් කොහොමද මෙතන

🐰.noooooo baby....ඔයාට හොදටම නින්ද ගිහිල්ලා තිබ්බෙ....මං ඊයෙ රෑම ඔයා ලගනෙ හිටියෙ....උදේ තමයි පහලට ගියෙ හ්‍යොං ල ආව නිසා.....

🐯.ආහ් එයාල ආවද...මං කෝ කියල ඇහුවෙ නැද්ද...??

🐰.ඇහුව ඇහුව ...ම්ං කිව්වා මගෙ කොටි පැංචා හුලතලේට නිදි කියලා.

🐯.අනේ මේ යනව යන්න....මේ ඒක නෙවේ කූ....ඇයි මට දැන් ටික දවසක ඉදන් එක එක ඒවා අමතක වෙන්නෙ..?

🐰.ඉතිම් ඔයා ලග ඉද්දි මටත් ඔක්කොම අමතක වෙනවනෙ....ඔයාටත් එහෙම ඇති 😅

🐯.විහිලු නෙවේ මැට්ටො...ඔයා රෑ මාව kiss කලා.... ඊට පස්සෙ මොකද උනේ......

🐰.ඔයා මහන්සි වෙනව වැඩියි බබා..ඊට පස්සෙ අපි දෙන්නම දොයියගත්තා.. මොකුත් කලේ නෑ...

🐯.වෙන්න බෑ.....kiss එකකින් නතර උනා කියලා මට නම් හිතෙන්නෙ නෑ...

🐰ඔහ් හෝ......මේ මොකද බේබී.....මූනත් රතු වෙලා ....මං හිතන්නෙ ඔයාට ඊයෙ රෑ ටික continue කරන්න ඕන වෙලා නේද......😏

🐯.ඇයි....මට එහෙම හිතුනා නම් ඒක් වැරදිද........

🐰.noooo...කිසිම වරදක් නෑ....මොකද ඔයා කොහොමත් මගේනෙ...

එහෙම කියල ටේහ්‍යුන් ගෙ නල්ලට හාදුවක් දීපු ජංකූක් ඉක්මනින් ගිහින් දොර ලොක් කරලා ආවා...

🐯.so....හ්‍යොං වත් නූනා වත් එන එකක් නැද්ද.....

🐰.අපි දොර වහහෙනනෙ ඉන්නෙ බේබි...ආවත් එයාලා sounds ඇහුනට පස්සෙ හැරිලා යයි 😏

IT IS LOVE   [[TAEKOOK]]Where stories live. Discover now