အခန်း ၂၈

3.1K 475 24
                                    

အခန္း (၂၈)

ေနာက္တယ္ ဆိုတဲ့စကား၂ခြန္းကိုၾကားလိုက္သည္ႏွင့္ ရန္က်င္းရီက ထရယ္သည္.. ထို႔ေနာက္ ေအးစက္စြာျဖင့္ေျပာသည္.. "ငါကိုယ္ေတာ္ တကယ္ သိခ်င္စိတ္ျပင္းျပမိတယ္... ဒီတိုင္းျပည္မွာ ဘယ္သူက မ်ား ငါ့စကားကို စေနာက္တယ္လို႔ ထင္ရဲသလဲဆိုတာ"

လီကိုက အသံအတက္အက် မရွိျပန္ေျဖသည္..  " ဘုရင့္စကားတခြန္းဟာ ေၾကာက္ဖို႔ေကာင္းေလာက္ေအာင္ အာဏာစက္ျပင္းပါတယ္.. ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးက အရွင့္ေရွ႕ရက္ကေျပာခဲ့တဲ့ စကားေတြက ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးကို လွည့္စားဖို႔ မရည္႐ြယ္ေလာက္ဘူးလို႔ ဆိုလိုခ်င္တာပါ"

တခဏအတြင္းမွာပင္ စကားအသုံးအႏႈန္းမ်ားက ငါကိုယ္ေတာ္တို႔ ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးတို႔ျဖစ္သြားၾကသည္...

ရန္က်င္းရီက ေျပာသည္.. "ဒီနားလာခဲ့"

လီကို ႏႈတ္ခမ္းသပ္လိုက္ၿပီးေနာက္ အားတင္းကာျဖင့္ ရန္က်င္းရီေရွ႕သို႔ ဝွီးခ်ဲကို လွိမ့္၍သြားလိုက္သည္...

ရန္က်င္းရီက လီကို႔ကို အေပၚစီးက ငုံ႔ၾကည့္သည္... မ်က္ဝန္းထဲတြင္ေတာ့ ေႏြးေထြးမႈတခ်က္မရွိပါ..သူက အမိန႔္ေပးလိုက္သည္.."ဒူးေထာက္"

သူ႔ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္အရ ဘယ္ေသာအခါမွ ဒူးေထာက္စရာမလိုခဲ့တဲ့ လီကိုကို ဒီေန႔မွာေတာ့ ရန္က်င္းရီက ဒူးေထာက္ရန္ အမိန႔္ခ်ခဲ့သည္...လီကို ေခါင္းကို ငုံ႔လ်က္ပင္ သူ႔ကိုယ္ကို လက္ျဖင့္ ႀကိဳးစားကာ ခုံေအာက္ ဆင္းေစသည္.. အခ်ိန္တခုအၾကာအထိ ခက္ခက္ခဲခဲ ႐ုန္းကန္ၿပီးေနာက္ သူၾကမ္းျပင္တြင္ ဒူးေထာက္သည့္ အေနအထားကို ေရာက္သည္..

"က်ိလူႀကီးမင္း" ရန္က်င္းရီကေျပာသည္.. "ကိုယ္ေတာ္မင္းကို အရမ္းစိတ္ပ်က္မိတယ္"

"ဒီကြၽန္ အရမ္းသိခ်င္မိပါတယ္...ဒီကြၽန္ရဲ႕ ဘယ္လုပ္ရပ္ကမ်ား အရွင့္ကို စိတ္ပ်က္ေစမိလဲဆိုတာ" သူေမးခြန္းထုတ္သည့္ မ်က္ႏွာက နည္းနည္းေလးမွ ခံစားခ်က္မရွိေပ..

"မင္းေဟြေကာကို ဒီေလာက္ႀကိဳက္ေနမွေတာ့ ဘာလို႔ သူ႔ကို လက္ထပ္ဖို႔မေျပာဘဲ သာမန္လူတန္းစားျဖစ္ေအာင္လုပ္ခိုင္းတာလဲ " ရန္က်င္းရီရဲ႕ ေလသံက ေဒါသသံပါသည္.. သူသိသည္.. အမွန္တရားတခုကိုသူသိသည္... က်ိရွန္းဟာ ဒီမိန္းကေလးကို ခ်စ္လြန္းလို႔ ဒီလိုလုပ္တာဆိုတဲ့ အမွန္တရားတခုကို သူ႔ရင္ထဲက ေနသိသည္..

Perfect destiny (ၿပီးျပည့္စံုေသာ ကံတရား)Where stories live. Discover now