အခန္း-၁၈

6.2K 881 67
                                    

ခန္း-၁၈

ရန္က်င္းရီရဲ႕ တျဖည္းျဖည္းတိုးကပ္လာတဲ့ မ်က္ႏွာကို လီကို ကုတင္ေပၚလွဲလ်က္က ၾကည့္ေနမိသည္..

"တတိယမင္းသား ကိုယ့္သိကၡာကို ကိုယ္ထိန္းပါ" သူ႔မ်က္ႏွာျဖဴျဖဴက နီရဲလာသည္.. ေဒါသေၾကာင့္လား အရွက္တရားေၾကာင့္လားေတာ့ ေဝခြဲမရပါ.. "ဒီဟာသမ်ိဳးက မရယ္ရပါဘူး"

"က်ဳပ္ကလဲ ေနာက္ေနတာ မဟုတ္ဘူးလို႔ေျပာၿပီးၿပီ" ၾကည့္ရတာ သူ႔ေရွ႕က ဒီလူကို ဒီလိုစေနာက္ရတာ သိပ္ကိုစိတ္ဝင္စားဖို႔ေကာင္းတယ္ ဟု ရန္က်င္းရီ ထင္မိကာ လီကို႔ ပုခုံးကို ဖိခ်လိုက္သည္...

ေျခေထာက္ေတြက နဂိုတည္းက သုံးလို႔မရတဲ့ အထဲ ဒီလို အဖိခံလိုက္ရေတာ့ လီကို နည္းနည္းမွ မလႈပ္ႏိုင္ေတာ့ေပ.. လီကို အံႀကိတ္ကာေျပာလိုက္သည္.. "အရွင့္သား ဒီလိုသာ ဆက္လုပ္ေနမယ္ဆိုရင္ .....ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳး.... လူေအာ္ေခၚလိုက္မိေတာ့မယ္"

ရန္က်င္းရီကေျပာသည္.. "က်ိလူႀကီးမင္း ေခၚခ်င္ေခၚေလ.. ဒါေပမယ့္ သင့္ အခိုင္းအေစတစ္ေယာက္ေယာက္က ဝင္လာၿပီး ဒီျမင္ကြင္း ျမင္သြားရင္ က်ိလူႀကီးမင္း ဒုတိယမင္းသားကို ဘယ္လိုေျဖရွင္းမလဲ"

လီကို တကိုယ္လုံး တုန္ယင္သြားသည္.. သူအသက္ကိုျပင္းျပင္းတခ်က္ရႈလိုက္ကာ စိတ္ကို ျပန္ၿငိမ္ေအာင္ ထိန္းလိုက္သည္.. ထို႔ေနာက္ မေျပာင္းလဲသည့္ မ်က္ႏွာႏွင့္ေျပာလိုက္သည္.. "အရွင့္သား ဘာလိုခ်င္တာလဲ"

ရန္က်င္းရီကေျပာသည္.. "က်ိလူႀကီးမင္းသိပါတယ္.. က်ဳပ္က အရည္အခ်င္းရွိတဲ့သူေတြကို သေဘာက်တယ္"

လီကိုႏွာတခ်က္မႈတ္လိုက္သည္.. "ဒီလိုနည္းနဲ႔ သေဘာက်တာလား"

ရန္က်င္းရီ လီကို႔ လည္ပင္းမွ ရင္ဘတ္နားထိ တစိမ့္စိမ့္ၾကည့္လိုက္သည္.. "အရည္အခ်င္းအမ်ိဳးမ်ိဳး ကို နည္းအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ က်ဳပ္က သေဘာက်တတ္တာ သဘာ၀ပဲေလ.. က်ိလူႀကီးမင္း မသိဘူးလား"

လီကို တတိယမင္းသား၏ ေခ်ာ ေမာသည့္မ်က္ႏွာကို အၿပဳံးတခ်က္မွမရွိဘဲ ၾကည့္သည္.. "တတိယမင္းသားက ဒီနည္းကို သုံးရင္ ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးက ဒုတိယမင္းသားဆီက ထြက္လာမယ္မ်ားထင္ေနတာလား"

Perfect destiny (ၿပီးျပည့္စံုေသာ ကံတရား)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora