အခန္း-၁၀

6.4K 872 12
                                    

အခန္း-၁၀

အမွန္က ဘယ္မွမသြားခ်င္ဘူး သူ႔ဆီမွာပဲေနခ်င္တာ

လီကိုျပန္ေရာက္တာ လုံး၀သိုသိုသိပ္သိပ္ ... ဘယ္သူမွမသိဘူး...

ယြဲ႕ခ်ီ က တျခားလူေတြကို ေျပာျပခ်င္ေပမယ့္ လီကို က ခြင့္မျပဳ .. ထို႔ေၾကာင့္ မေျပာရ.. သို႔ေပမယ့္ သူနားမလည္ႏိုင္တာက လီကို က ဘာလို႔ အားလုံးကိုအသိမေပးတာလဲ ဆိုတာပဲ...

လီကိုကၿပဳံးၿပီးေျပာသည္.. "ငါနဲ႔ ရန္ခ်န္းခုန္းၾကားက ကိစၥကို သူမ်ားေတြမသိေစခ်င္လို႔ပါ"

ယြဲ႕ခ်ီနားလည္တယ္.. သူ လီကိုကိုလဲသနားတယ္ ရန္ခ်န္းခုန္းကိုလဲ ေဒါသထြက္တယ္. ဒါေပမယ့္ သူလုပ္ေပးနိင္တာ ဘာမွမရွိဘူး..

ထို႔ေနာက္မွာေတာ့ လီကို ျပည္မသို႔ျပန္ေရာက္လာေလသည္...

ေလယဥ္ဆိုက္ေတာ့ ယြဲ႕ခ်ီက လီကို႔ကို ဘယ္အရင္သြားခ်င္လဲေမးတယ္...

လီကို တခ်က္ေတြးလိုက္သည္... "ထုန္ထုန္... ေနေကာင္းရဲ႕လား"

တ႐ုတ္ျပည္ ျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ရန္ထုန္ထုန္ အေၾကာင္းေမးလိမ့္မယ္ဟု ယြဲ႕ခ်ီ မထင္ထားမိေပ... သူသည္းမခံႏိုင္ဘဲ ေအာ္လိုက္သည္.."ဝမ္႐ို..... ဟိုက လက္ထပ္ၿပီးသားကြ"

လီကို ျပန္ေျပာလိုက္သည္... "ငါသိပါတယ္"

ယြဲ႕ခ်ီ ေျပာရမလား မေျပာရမလားစဥ္းစားၿပီးေနာက္ "သူက ကိုယ္ဝန္ရွိေနၿပီ....ၿပီးေတာ့ အခု ေဆး႐ုံမွာ"

လီကို ခါးသက္သက္ၿပဳံးလိုက္သည္.. ရန္ထုန္ထုန္ေၾကာင့္သာ မဟုတ္ရင္ သူ ဒီလို ရန္ခ်န္းခုန္းဆီကထြက္ေျပးစရာ အေၾကာင္းမရွိဘူး"ငါသူ႔ကိုေတြ႕ခ်င္တယ္"

ယြဲ႕ခ်ီက သက္ျပင္းခ်သည္.. "မင္းဘာလို႔ ဒီလိုျဖစ္ေနတာလဲ"

လီကို ႏႈတ္ခမ္းကိုသပ္လိုက္ေပမယ့္ ဘာမွျပန္မေျပာ...

လီကိုပုံကိုၾကည့္ကာ ယြဲ႕ခ်ီက ေျဖာင္းျဖလို႔ မရမွန္းသိသည္.. "ေကာင္းၿပီ ေဆး႐ုံကို ငါလိုက္ပို႔ေပးမယ္"

အခ်ိန္ကေနာက္က်ေနၿပီျဖစ္ၿပီး... ပင္ပန္းေနေပမယ့္ လီကိုသြားခ်င္တယ္ဆိုေတာ့ သူကိုယ္တိုင္ေမာင္းပို႔ေပးသည္...

Perfect destiny (ၿပီးျပည့္စံုေသာ ကံတရား)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz