အခန္း-၂၀

6.8K 837 39
                                    

အခန္း-၂၀

လီကို႔ရဲ႕ လုပ္ရပ္က ရန္က်င္းရီကို ႐ူးခါသြားေစသည္.. သူ႔မ်က္ဝန္းနဲ႔ ေလသံက ေရခဲတမွ်ေအးစက္ေနကာ ေက်ာခ်မ္းစရာေကာင္းလွသည္...  "က်ိလူႀကီးမင္း.. ၾကည့္ရတာ ခဗ်ားက က်ဳပ္နဲ႔ ေတာ္ေတာ္ အဆင္မေျပဘူးထင္တယ္"

လီကိုကေတာ့ စားသမွ်အကုန္ျပန္အန္လိုက္၍ ေနသာထိုင္သာရွိသြားေသာ္လဲ ရန္က်င္းရီေဒါသကိုသတိထား လိုက္မိေသာအခါ ေခ်ာင္းတခ်က္ ဆိုးျပၿပီး သနားေအာင္ လုပ္ျပလိုက္သည္..

ရန္က်င္းရီက ႏွာတခ်က္မႈတ္လိုက္ကာ "မင္းဒီလိုလုပ္လို႔ သနားမယ္မ်ားထင္ေနလား"

လီကို ျပန္ေျပာဖို႔ ျပင္လိုက္စဥ္မွာပင္ ရန္က်င္းရီက လက္တဖက္တည္းႏွင့္ ခါးမွဆြဲ ေပြ႕ ကာ ကုတင္ေပၚပစ္တင္ လိုက္သည္..

လီကို ရင္ထဲမွာ လႈိက္ခနဲျဖစ္သြားေပမယ့္ ဝမ္းနည္းသြားဟန္ျပဳကာ စိတ္မေကာင္းတဲ့ အသံျဖင့္ system ကို စကားဆိုသည္. "ဒီအခိုက္အတန႔္မွာ ငါ့ဘ၀က အ႐ုပ္ေလးတစ္႐ုပ္လိုပါပဲလားကြာ"

System "........"  ငါသိသားပဲ ဒီေကာင္ငါ့ကို မစေတာ့ဘူးဆိုတာ ေလွ်ာက္ေျပာတာ...

လီကို "ငါ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ စေကးကို ငါေတာ္ေတာ္ေႂကြမိတယ္"

တလွမ္းခ်င္းလွမ္းလာတဲ့ ရန္က်င္းရီကို ၾကည့္ကာ လီကို တည္ၿငိမ္ဟန္မပ်က္ေအာင္ ထိန္းထားမိသည္.

တည္ၿငိမ္ၿပီး မေၾကာက္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနတဲ့ သူ႔ဟန္ကို ၾကည့္ကာ ရန္က်င္းရီက ခနဲ႔သလိုေျပာသည္.. "က်ိလူႀကီးမင္း ေၾကာက္ေနၿပီလား"

လီကိုက အံကိုႀကိတ္ကာ ျပန္ေျပာသည္.."ပညာရွင္ တစ္ေယာက္ကို သတ္လို႔ပဲရမယ္ ေစာ္ကားလို႔ေတာ့မရဘူး အရွင့္သား"

ရန္က်င္းရီက ဘာမွျပန္မေျပာ ... သူ႔ပုံကလီကို႔တကိုယ္လုံးကို စိတ္နဲ႔ အဝတ္ေတြခြၽတ္ပစ္ေနသည့္ ပုံေပၚသည္.. မ်က္ႏွာမွ တဆင့္ခ်င္း အားအင္မရွိသည့္ ေျခေထာက္ေနရာသို႔ အၾကည့္က ေ႐ြ႕သြားသည္... "က်ိလူႀကီးမင္း တေခါက္ေလာက္ ထပ္စဥ္းစားပါအုန္း"

လီကို႔မ်က္ဝန္းမ်ားက က်ဥ္းထဲက်ပ္ထဲေရာက္ေနသူလို တြယ္တာစရာမဲ့ေန၏.. ရန္က်င္းရီရဲ႕ တဏွာမ်က္လုံးေအာက္မွာ သူ႔ကိုယ္သူ တတ္ႏိုင္သမွ်ေကြးေကြးေလးေနမိသည္.. ဒါေပမယ့္ အသုံးျပဳမရတဲ့ ေျခေထာက္တစုံေၾကာင့္ အနည္းငယ္သာလႈပ္ႏိုင္သည္...

Perfect destiny (ၿပီးျပည့္စံုေသာ ကံတရား)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant