အခန်း-၃၄

2K 271 27
                                    


ေဖးေဖးရဲ႕ အျမင္မွာေတာ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ လုယြင္ခ်ီဟာ အလြန္ထူးဆန္းတဲ့သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနမွာ ေသခ်ာသည္..

သူ႔ကို အျပင္ပန္းက ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ စကားနည္းတယ္ တည္ၾကည္တယ္ ၿပီးေတာ့ အမွားမပါေအာင္ အလုပ္ကို ေစ့စပ္ေသခ်ာစြာလုပ္တတ္တယ္...

ဒီလို အယ္လ္ဖာမ်ိဳးက ပုံမွန္ဆိုရင္ အေပၚစီး အရမ္းဆန္ၿပီး အိုမီဂါေတြနဲ႔  ပတ္သတ္ရတဲ့အခါမ်ိဳးေတြမွာ ပိုင္ဆိုင္လိုစိတ္၊ အႏိုင္ယူလိုစိတ္ျပင္းျပတတ္တယ္..သို႔ေပမယ့္လည္း ေဖးေဖး အျမင္မွာေတာ့ လုယြင္ခ်ီဟာ ႏူးညံ့ၿပီး ေအးေအးေဆးေဆးေနတတ္သူတစ္ေယာက္သာ ျဖစ္ေနသည္..

ေဖးေဖးနဲ႔ လီကို နဲ႔ အတူေနတဲ့ကာလပတ္လုံး တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ စကားေျပာေလ့ ပတ္သတ္ေလ့မရွိေပမယ့္လို႔ အားလပ္ရက္ ေတြ႕တဲ့ အခ်ိန္တိုတိုေလးမွာကိုပဲ လုယြင္ခ်ီရဲ႕ စိတ္တြင္း စိတ္ထားက ဘယ္လို.. သူ႔ရဲ႕ ကာ႐ိုက္တာက ဘယ္လိုဆိုတာကို ခန႔္မွန္းရလြယ္သည္.. ေျပာရရင္ အမ်ိဳးသမီးေတြဆိုတာကလည္း ဒီလို အေသးစိတ္ကအစ လိုက္ စပ္စုၿပီး သတိထားၾကည့္တတ္သူမ်ိဳးပဲေလ...

ဓားျပေတြရန္က လြတ္လာၿပီး အလုပ္ျပန္ဝင္ခြင့္မရေသးဘဲ ေစာင့္ၾကည့္ကာလေရာက္ေနတဲ့ လုယြင္ခ်ီက သူမထက္ ပို၍ပင္ အားေနတတ္၏.. မနက္တိုင္း ေဖးေဖး အလုပ္သြားၿပီဆိုရင္ သူက ႐ုပ္တည္ႀကီးနဲ႔ ဆိုဖာေပၚ အခန႔္သားထိုင္ၿပီး screen ေပၚက ေၾကာ္ညာေတြကို ေငးေနတတ္သည္..

ေဖးေဖးက ယဥ္ေက်းမႈအရ သူ႔ကို အရင္ႏႈတ္ဆက္လိုက္သည္.. "မဂၤလာနံနက္ခင္းပါ.. ဆရာ"

လုယြင္ခ်ီက သူမကို တခ်က္ငဲ့ၾကည့္ၿပီးေနာက္ ေခါင္းဆတ္ခနဲညိတ္ျပသည္.. "နံနက္ခင္းပါ"

ေဖးေဖးက အလြန္ေစ့စပ္ေသခ်ာသည့္ အိုမီဂါတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္.. လုယြင္ခ်ီက ဖုံးကြယ္ထား ေပမယ့္လို႔ သူ႔ရဲ႕ မ်က္ခုံးတန္းႏွစ္ခုၾကားမွာ ျမင္သာသည္ဆို႐ုံရွိေနသည့္ စိတ္ပင္ပန္းျခင္းနဲ႔ ေနရထိုင္ရခက္ေနသည့္ အသြင္ကို သူမက ျမင္ျဖစ္ေအာင္ျမင္လိုက္ေသးသည္..

ေဖးေဖးက ေမးလိုက္ခ်င္ေပမယ့္ သူမရဲ႕ အခုလက္ရွိေနရာက ဒီလိုဂ႐ုစိုက္ျပ ေမးခြန္းထုတ္ျပ ဖို႔မသင့္သည့္အေလ်ာက္ ခ်ီတုံခ်တုံ ခဏျဖစ္ေနၿပီးေနာက္ မေမးေတာ့ဘဲ သြားစရာရွိတာ သာသြားလိုက္ဖို႔ ဆုံးျဖတ္လိုက္သည္..

Perfect destiny (ၿပီးျပည့္စံုေသာ ကံတရား)Where stories live. Discover now