အခန်း-၃၃

2K 281 15
                                    

အခန္း (၃၃)

အဆန္းပဲ

အိပ္ယာေပၚတြင္ လီကို လူေသေကာင္လို လွဲေနမိသည္..

ခ်င္ပုယြဲ႕ သူ႔ကို ေဆးထိုးၿပီးေနာက္.. ေလးငါးရက္ခန႔္ သူ အိပ္ယာထဲပဲ ေနရသည္..

အယ္လ္ဖာတေကာင္ရဲ႕ ကိုယ္တြင္းအဂၤါသန္စြမ္းမႈက အံ့မခန္းပင္.. သူ႔နံ႐ိုးအခ်ိဳ႕ က်ိဳးသြားခဲ့ေပမယ့္ ပတ္တီးစည္း႐ုံျဖင့္ ဘာမွ ေဆးေတြျပင္းျပင္းထန္ထန္ လိမ္းစရာ ေသာက္စရာမလိုဘဲ အျမန္ပင္ သက္သာလာသည္..

ဒါ့အျပင္ သူနားေနတဲ့ ကာလတေလွ်ာက္ ခ်င္ပုယြဲ႕က လဲ သူ႔ကိုလာၿပီး စိတ္ဒုကၡမေပးေတာ့ပါ.. သူစိတ္႐ူးမထတဲ့ အခ်ိန္ဆိုရင္ သူ႔ၾကည့္ရတာ သိပ္ မဆိုးတဲ့ပုံပါပဲ..

လီကိုကေျပာသည္.. "ဒီလိုပုံစံကို သေဘာက်တယ္ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္"

System "... ေျပာစမ္းပါဦး.. ဘယ္လိုပုံစံဆို သေဘာမက်တာလဲ"

လီကို " မင္းလိုပုံစံ"

Syste, "......" လူသတ္ခ်င္စိတ္ေပါက္တယ္

လီကိုက ဝမ္းနည္းစြာေျပာသည္.. "တခုပဲ.. စိတ္႐ူးေပါက္ရင္ နည္းနည္းေတာ့ ေၾကာက္ဖို႔ေကာင္းတယ္"

System က အျမင္ကတ္ကတ္ျဖင့္ေတြးသည္.. နံ႐ိုးေတြ ထပ္ခ်ိဳးခံရမွ အခ်ိဳးေျပမယ္..

လီကိုက ေအာက္ႏႈတ္ခမ္းကိုခြၽန္လိုက္ၿပီး "သူက အရမ္းဉာဏ္ေကာင္းၿပီး မာယာမမ်ားဘူး.. ဒဲ့ပဲ.. တျခား ေတြ႕ဖူးေနၾကေတြလို မဟုတ္ဘူး"

System စိတ္ထဲက ေတြးသည္.. ဦးေႏွာက္မ်ားေခ်ာင္သြားၿပီလား..

"ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးလု".  ခ်င္ပုယြဲ႕ အေၾကာင္းေျပာေနစဥ္မွာပင္.. အသံတခု ၾကားလိုက္ရသည္.. လီကိုက ခ်င္ပုယြဲ႕ တံခါးကို တြန္းဖြင့္ ၿပီး စားစရာ ဗန္းႏွင့္ ဝင္လာသည္ကို ေတြ႕ရသည္..

ဗန္းထဲက စားစရာရဲ႕ အနံ႔က အလြန္ပင္ ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ၿပီး ခ်င္ပုယြဲ႕ ယူလာသည့္ စားဖြယ္မ်ားက သူ႔အႀကိဳက္မ်ားျဖစ္ေနသည္ကို လီကို အံ့ဩစြာ ေတြ႕ရွိရသည္..

ခ်င္ပုယြဲ႕ က ပန္းကန္ကို လီကို ေရွ႕ကိုခ်လိုက္သည္..

လီကိုက သူ႔ကို မသကၤာသလိုတခ်က္ၾကည့္သည္.. အရင္ရက္ေတြက သူ႔ကို အဟာရကိုပိုက္နဲ႔သြင္းတာ မ်ိဳးပဲရွိခဲ့တာ... ဒီေန႔က်မွ ဘာလို႔႐ုတ္တရက္ႀကီးသူ႔ကို စားစရာေတြလာေပးေနတာလဲ... အႀကံအစည္တခုခု မ်ားရွိလို႔လား...

Perfect destiny (ၿပီးျပည့္စံုေသာ ကံတရား)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant