အခန္း-၁၆

5.8K 856 27
                                    

အခန္း-၁၆

ဟန္ေဆာင္ကာမူပို

သူေရာက္လာတဲ့ ကာလက ေျပာရရင္ ရန္ႏိုင္ငံအတြက္ သိပ္ အေျခ မလွ တဲ့အခ်ိန္ျဖစ္တယ္...

ခုခ်ိန္မွာ ရိကၡာေရာ အင္အားေကာကသိပ္မရွိဘူး... ရန္သူ႔အင္အားကလဲ မနည္းလွ.. ဒီႏွင္းေတြ ေရခဲေတြၾကား ဆက္သြားေနရင္ေတာ့ ငတ္လာတဲ့တပ္သားေတြက ပုန္ကန္မွာအေသအခ်ာပင္ျဖစ္သည္...

အရာရွိေတြအားလုံးကလဲ ဒါကိုႀကိဳျမင္ေလေတာ့ တဲထဲက အစည္းအေဝးပြဲက အေတာ္ေလး ျပင္းထန္ၿပီး ေလးလံေနေလသည္...

လီကို႔ကို တဲထဲသို႔ ရန္က်င္းရီက တြန္းလာေပးသည္..

"အရွင့္သား.. က်ိလူႀကီးမင္း... ဒီဘက္ႂကြပါ" ဝင္လာသူ၂ဦးကို စစ္သူႀကီးခ်န္က ေနရာစီစဥ္ေပးၿပီး ေျပာလက္စကို ဆက္ေဆြးေႏြးသည္.. သူတို႔ ေဆြးေႏြးေနတာက အေရွ႕တိုင္း သူပုန္ေတြကို အခ်ိန္ဆြဲမေနဘဲ ခ်က္ခ်င္းတိုက္ခိုက္ဖို႔ အေရးကိစၥျဖစ္သည္...

လီကိုေရာ ရန္က်င္းရီေရာက စစ္ေရးကြၽမ္းက်င္သည့္အေလ်ာက္ စကားအသြားအလာကို ေဘးကေနသာ တြက္ခ်က္ၿပီးနားေထာင္ေနသည္.. ဘာမွဝင္မေျပာၾက..

တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ေဆြးေႏြးမႈက ပိုျပင္းထန္လာတာ လီကိုကေတာ့ အိပ္ငိုက္လာ၏..သူ႔စားပြဲေပၚက ခြက္ကိုမကာ တခ်က္ ေမာ့လိုက္သည္.. ဒါေပမယ့္ ခ်က္ခ်င္း ျပန္အန္ထြက္ေတာ့မလိုျဖစ္သြားသည္..ဒါ ေရေႏြးၾကမ္းမွမဟုတ္ဘဲ အရက္ႀကီး...

သူ႔မ်က္ႏွာတခုလုံးရဲတက္သြားသည္.. လီကို ပါးစပ္ကိုအုပ္လိုက္ေပမယ့္ တကိုယ္လုံးတုန္ေနသည္ကိုေတာ့ မထိန္းႏိုင္.. သူ႔ေဘးမွာထိုင္ေနတဲ့ ရန္က်င္းရီက လီကို႔ေက်ာကို စိတ္ေကာင္းေစတနာနဲ႔ သပ္ေပးဟန္ျပဳကာေမးသည္.. "က်ိလူႀကီးမင္း ဘာျဖစ္လို႔လဲ"

လီကို ေခါင္းခါလိုက္သည္..

ရန္က်င္းရီကေမးသည္.. "က်ိလူႀကီးမင္းက အရက္မေသာက္ဖူးဘူးလား"

လီကို ေခ်ာင္းဆိုးတာကို ခက္ခက္ခဲခဲရပ္လိုက္ကာ ရန္က်င္းရီကို ေစာင္ၾကည့္လိုက္သည္.. ဒီလူ ဘာလို႔ သူမ်ားဒုကၡေရာက္ေနတာကို ေပ်ာ္ေနတဲ့ ေလသံနဲ႔ ေမးရတာလဲ...

Perfect destiny (ၿပီးျပည့္စံုေသာ ကံတရား)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora