အခန်း-၃၆

1.8K 235 12
                                    


ခ်စ္ညီမေလး အယ္လ္ဖာ ျဖစ္ေလၿပီ

အိုမီဂါတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ငယ္ငယ္ကတည္းက ကိုယ္နဲ႔သင့္ေတာ္တဲ့ အယ္လ္ဖာ တစ္ေယာက္ကိုရွာၿပီး အိမ္ေထာင္ျပဳ ကေလးေမြးလုပ္ရမယ္လို႔ ႐ြမ္ေဖးေဖးတစ္ေယာက္ သင္ၾကားခံခဲ့ရသည္

ဒါေပမယ့္ ဒီလို သင္ၾကားမႈမ်ိဳးေလာက္နဲ႔ေတာ့ ႐ြမ္ေဖးေဖးဟာ အိုမီဂါနဲ႔ တူမလာပါ.. သူမက ကေလးမလိုခ်င္တဲ့အျပင္ အိုမီဂါျဖစ္ေနသည္ကိုပါ မုန္းတီးေနသူျဖစ္သည္..

တျခား အယ္လ္ဖာေတြထက္ သူမက ပိုလုပ္ႏိုင္တာ ေတြ ရွိေနတာလည္း အသိသာႀကီးပဲေလ.. ဘာေၾကာင့္ သူမက လင္ယူသားေမြး အလုပ္နဲ႔ ဘ၀ကို ၿပီးဆုံးလိုက္ရမွာလဲ..

ဒီလိုအေတြးအေခၚမ်ိဳးကပဲ ေဖးေဖးကို တျခား အိုမီဂါေတြမလုပ္ရဲတဲ့ကိစၥမ်ိဳးေတြ လုပ္ရဲေအာင္ တြန္းပို႔ေပးတာျဖစ္သည္.. သူမက ထိန္းေဆးကို အသုံးျပဳၿပီး ဘီတာ ေယာင္ေဆာင္ခဲ့တယ္ စစ္ထဲဝင္တယ္.. ေရွ႕တန္းေတာင္ ထြက္လိုက္ေသးတယ္.. သူမတူေအာင္ထူးခြၽန္တဲ့ သူမရဲ႕ ေဆးပညာအျပင္ ေဘးပတ္ဝန္းက်င္က ခ်ီးေျမႇာက္မႈေတြ အားကိုးမႈေတြက သူမကို ငါဟာ အိုမီဂါ တစ္ေယာက္ မဟုတ္ဘူးဆိုတဲ့ အေတြးကို ဝင္လာေစခဲ့တယ္..

သို႔ေပမယ့္လည္း သူမရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္တည္ေဆာက္ပုံကေတာ့ သူမရဲ႕ စိတ္ႀကီးဝင္မႈကို ေလွာင္ေျပာင္ ေနသလိုပဲ.. သူမရဲ႕ estrus ႐ုတ္တရက္ေရာက္လာခ်ိန္မွာေတာ့ သူမရဲ႕ ထိန္းေဆးကလည္း ထင္သေလာက္ မထိန္းႏိုင္ေတာ့ပါ..

အေျခအေနမေကာင္းမွန္းရိပ္မိတာနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းခြင့္တိုင္ၿပီး အိမ္ကို အျမန္ျပန္လာလို႔ ေတာ္ေသးသည္ဟုေျပာရမည္..

ဒါေပမယ့္ သူမျပန္တဲ့ လမ္းတေလွ်ာက္ သူမကိုယ္က ထြက္တဲ့ pheromone ေၾကာင့္ အယ္လ္ဖာ အမ်ားစုရဲ႕ အာ႐ုံစိုက္ျခင္းကို ခံရသည္..ထို pheromone ေၾကာင့္ အနီးတဝိုက္က အယ္လ္ဖာမ်ား ေနရထိုင္ရခက္ခဲလာကာ စူးရွသည့္ အၾကည့္႐ိုင္းမ်ားက သူမကိုယ္ေပၚက်လာ၏..

စိတ္မြန္းၾကပ္ျခင္းနဲ႔ ေၾကာက္႐ြံ႕ျခင္းတို႔ တၿပိဳင္တည္းျဖစ္ေနသည့္ ေဖးေဖးဟာ ျခေသၤ့ေတြၾကားထဲ လမ္းမွားၿပီးေျပးဝင္လာမိတဲ့ သမင္ငယ္တစ္ေကာင္လိုပင္..... တခ်က္ေလာက္ ေျခလွမ္းေခ်ာ္သြားတာနဲ႔ အားလုံးက အမဲ ဝိုင္းဖ်က္ေတာ့မွာ သိေနသည္..

Perfect destiny (ၿပီးျပည့္စံုေသာ ကံတရား)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ