အခန်း-၂၇

3.5K 497 25
                                    

အခန္း (၂၇)

အေငြ႕ တေထာင္းေထာင္းနဲ႔ ေရေႏြးကန္ထဲလီကို ေခြေနရင္း.. သူ႔႐ုပ္နဲ႔ နာမ္ဟာ တသားတည္းျဖစ္ေနသလို ခံစားရသည္..လူက ေခါင္းထဲမွာ ဘာမွေရေရရာရာ ေတြးခ်င္စိတ္မရွိဘဲ.. ေနလို႔ထိုင္လို႔ေကာင္းလြန္းေသာေၾကာင့္ ညည္းေတာင္ညည္းခ်င္မိေသးသည္..

ေရခ်ိဳးေနရင္းနဲ႔ေတာ့ ရန္က်င္းရီက သူ႔ကိုေနာက္ထပ္ ေလ့က်င့္ခန္းမလုပ္ခိုင္းေတာ့ပါ.. သူက ႐ိုး႐ိုးပဲ လီကို႔ကို သန႔္ရွင္းေရးကူလုပ္ေပးၿပီး အခန္းသို႔ျပန္ေခၚလာသည္.. လီကို႔ဆံပင္ေတြကို ေျခာက္ေအာင္ေသခ်ာ သုတ္ေပးၿပီးေနာက္ ရင္ခြင္ထဲထည့္ကာ အတူအိပ္ေစသည္..

ထိုေန႔ညကသူတို႔ ၂ေယာက္လုံး ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္အိပ္ေပ်ာ္သြားၾကသည္.. လီကိုက အိမ္မက္တခုပင္မက္ေသး၏..

ေနာက္တေန႔ လီကိုႏိုးေတာ့ ေဘးမွာ ရန္က်င္းရီ မရွိေတာ့ပါ... ျပတင္းေပါက္မွအျပင္ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေန႔လည္ေတာင္ေက်ာ္ေနၿပီျဖစ္ရာ . ရန္က်င္းရီ.. မနက္ခင္း ညီလာခံကိုသြားေလာက္ၿပီထင္သည္..

မေန႔ညက တိုက္ပြဲက ျပင္းထန္လြန္းတယ္.. လီကို႔ရဲ႕ စိတ္ဆႏၵက အားႀကီးတယ္ဆိုေပမယ့္ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ နာက်င္ကိုက္ခဲမႈကေတာ့ မလႊဲမေရွာင္ႏိုင္ေပ.. အိပ္ယာေပၚမွာ လွဲေနရင္း သူမလႈပ္ႏိုင္တာ ေျခေထာက္တခုတည္းမဟုတ္ဘဲ ခါးေအာက္ပိုင္းတခုလုံးျဖစ္ေနတာကို သတိထားလိုက္မိသည္..

ဒါကို သိလိုက္တဲ့ လီကို အနည္းငယ္တုန္လႈပ္သြားသည္... တခါတည္း ဒုကၡိတ ၂ထပ္ကြမ္းျဖစ္ေအာင္မ်ား ရန္က်င္းရီ လုပ္ခ်လိုက္တာလားဟုေတြးရင္း...

လီကိုက "System..System"

System က ေတာ့ ေသခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေန၏..

လီကိုကေမးသည္.."ငါ့ ကိုယ္ က ဘာျဖစ္တာလဲ... ဘာလို႔ လုံး၀လႈပ္လို႔မရေတာ့တာလဲ"

System က ဆက္ၿပီး မလႈပ္မယွက္ပင္..

လီကိုကေျပာသည္.. " ကိုယ္ေနလို႔ သိပ္မေကာင္းဘူး...ေဘဘီ....မင္းဘာလို႔ စကားမေျပာတာလဲ "

System ကစိတ္ထဲက မေက်မနပ္ႏွင့္ေတြးသည္..'ဘယ္သူက မင္းေဘဘီလဲ' ဒါေပမယ့္လဲ ဘလိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ျပန္ေျဖရမွာသူ႔အလုပ္ဆိုေတာ့ သူျပန္ေျဖသည္.. "လႈပ္ရွားမႈ ျပင္းထန္သြားလို႔ ႂကြက္သား ထိခိုက္သြားတာ ရက္နည္းနည္းေလာက္နားလိုက္ရင္ေကာင္းသြားလိမ့္မယ္"

Perfect destiny (ၿပီးျပည့္စံုေသာ ကံတရား)Onde histórias criam vida. Descubra agora