acquaintance

84 4 0
                                    

Už jsi byla u budovy jenom jsi zaklepala. Hlídač šel otevřít a zeptal se „ jak se jmenujete?" řekl a ty jsi odpověděla „ Y/N". Poté co jsi to dořekla tě hned pustili dál. Budova byla tak veliká že jsi nevěděla kam jít. Nakonec jsi šla po schodech a hned na levé straně byl plán. Takže už jsi věděla kam jít.

Když jsi dorazila na patro tak ti hodně začalo bušit srdce. Bylo to z nervozity. „ Klid Y/N nic to není" řekla sis pro sebe a šla jsi ke dveřím. Otevřela jsi a viděla plno maskérek a na druhé straně jsi viděla Jimina, Jungkooka a Jina. Ostatní byly jinde. Byl tam moc velký chaos takže jsi jenom stála a koukala.

Po té k tobě někdo přišel. „ Ahoj ty jsi tu nová že?" „Ano" odpověděla jsem. A jak se jmenuješ? Y/N a ty? Já jsem Ra Jo-In, ráda tě poznávám. Pousmála jsi se a řekla kde si mohu odložit věci. Ra Jo-In tě zavedla do místnosti. „ Mám tu šatnu pouze já a jsou tu volná místa tak můžeš být tady protože všude jinde je obsazeno" dobře a pousmála jsi se.

Hned co jsi si vybalila věci vzala jsi si líčení a s Ra Jo-In jste šli do maskérny kde líčí. Jelikož Ra Jo-In musela něco udělat tak jsi tam s nima zůstala sama. Najednou se za tebou ozval hlas „ Ahoj Y/N". Lekla ses tak že jsi se rychle otočila a jediné co jsi řekla bylo „ jak znáš moje jméno ! ". Ani jsi si to neuvědomila ale zařvala jsi na osobu která stála za tebou. Byl to Jimin. „ Promiň te, já se omlouvám nechtěla jsem na vás řvát". Všechno v pořádku, neomlouvej se. Usmála jsi se a Jimin ti úsměv oplatil. Pojď představím tě ostatním. Jenom jsi kývla hlavou. Jine, RM, hobi, Yoongi, V, Jungkooku pojďte sem!! Zakřičel. Všichni přišli až na Jungkooka.

Musím vám představit naši novou maskérku. „ Ahoj já jsem V, já jsem Yoongi, já Jin, hobi, RM" A-ahoj já j-jsem Y/N. Hezké jméno řekl Yoongi. „ Děkuju". Ostatní už šli ven a zbyla jsi tam s Jungkookem. Jungkook k tobě přišel a zeptal se „ Kdo jsi?!!" j-já jsem Y/N vaše nová maskérka. Nějak se mu ti nechtělo věřit a tak k tobě přistoupil blíž a blíž. Ty jsi už byla u zdi a nikam nemohla jít a Jungkook šel k tobě co nejvíc blíž.

„Kdy jsi přišla" zeptal se. D-dneska, asi tak před 15 minutama. Hrozně ti bušilo srdce a necítila jsi se dobře. Motala se ti hlava. „ Hlavně neomdli Y/N prosím, dneska zrovna fakt ne" řekla sis v duchu pro sebe. Jungkook se na tebe koukal a věděl že něco není v pořádku. Jsi v pořádku Y/N? J-jo j-jsem. Bylo ti fakt na zvracení. Opravdu jsi v pořádku? Nepříjdeš mi v pohodě. „ Když už půjdeš odemně dál jungkook?". Jungkook šel kousek od tebe dál ale tobe se zamotala hlava až jsi omdlela a Jungkook tě chytil.

Y/N hej vzbuď se Y/N. Chytl tě do náruče a dal tě na gauč a přikryl dekou. Celou dobu než jsi se probudila byl Jungkook u tebe. Pomalu jsi se probouzela a řekla jsi co se stalo? Omdlela jsi a tak jsem tě chytl a dal na gauč. Kolik je hodin zeptala jsi se. Je 17:00 řekl Jungkook. „ Cože, tak dlouho jsem spala?!!". Už se cítíš lépe řekl Jungkook. Jo, j-já už bych asi měla jít domů. Chtěla jsi vstát ale Jungkook tě chytil, vzal si tě do náruče a odvezl tě k němu do šatny kde měl i postel. Jungkook co to děláš pust mě!

Klidně mi říkej Kookie. Kookie pust mě prosím. Když jste byly v šatně Jungkook tě položil na postel a řekl že dneska my dva přespíme tu. Ale kookie tu nemůžem přespat. Y/N nemusíš se bát, tady se dá přespat. Opravdu? Řekla jsi. Opravdu.


Ahoj, ano vím je opravdu pozdě ale nudila jsem se a tak jsem udělala druhou část. Zítra vydám další část. Doufám že se bude líbít.

I Still Love Him || JJKKde žijí příběhy. Začni objevovat