Did he sleep off her?

48 3 0
                                    

Nakonec se každý rozešel po své práci. Když byly všichni kluci sami tak se Jungkook na něco kluků zeptal. " Hej kluci, myslíte si že bude hezký překvapení pro y/n, krásný večer pod měsíčním svitem, se svíčkama, vínem a kytkou na pláži v Soulu kousek od nás? " Jo! Bude to hezký překvapení. Řekl Yoongi. Ostatní na to také souhlasili.

Jenže kolem jejich místnosti prošla Min Yoo-Soo a všechno slyšela. Dokonce i to kde se mají sejít. " Počkej mrcho, tentokrát mi ho nepřebereš! " A s radostí odešla.

Po zbytek dne se už nic moc zajímavého nedělo. Když už skončili práci y/n byla hotová dřív a tak na něho počkala před hlavním vchodem. Když přišel Jungkook dolů pevně tě obejmul. V ten moment si nevěděla proč to dělal když se nic nestalo. Každopádně si ho poté také objala. " Moc si mi chyběla. " Řekl v objetí. " Ty mě také Kooku. "

" Bohužel mi do toho něco vlezlo tak prosím počkej na mě v 7 večer na pláži v soulu kousek od tud, tam tě čeká překvapení. " Odezněl smutným tónem ale z cela vážně. " Dobře, budu tě čekat. " Řeklas a přitom jsi měla motýlky v bříšku. Nakonec tě Jungkook ještě jednou objal a pak už odešel. Šla jsi domů a pomalu se připravovala. Rozmýšlela jsi co si vzít na sebe.

Vůbec si ale netušila co si vzít, protože ti Jungkook nic víc neřekl takže nevíš co očekávat. Otevřela jsi svůj malý skromný šatník a koukala jsi do něho asi patnáct minut. Nakonec sis něco vybrala.

Vybrala jsi černé volné kalhoty, nádherný crop top ( sorry nevím jak se to píše :) ) svetr, klasické bílé boty plátěnou tašku, kterou jsi si v poslední době oblíbila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vybrala jsi černé volné kalhoty, nádherný crop top ( sorry nevím jak se to píše :) ) svetr, klasické bílé boty plátěnou tašku, kterou jsi si v poslední době oblíbila. Pak sis trochu navlněla vlasy a nechala to tak. Už ti jen zbývalo pár minut a tak jsi si řekla že půjdeš dřív a projdeš se. Nevíš proč ale když jsi se blížila tím dál víc k pláži měla si divný pocit jako by nebylo něco v pořádku. Jako kdyby si z tebe střílel a nemyslel nic vážně.

Pov Jungkook
Poté co jsem se rozloučil s y/n mi zase moc a moc chyběla, nevím čím to bude ale mám ji hrozně moc rád. Víc než kohokoliv jiného. Nic méně nic mi do toho nevlezlo jen potřebuju čas na přípravu. Pomalu jsem to dodělával, dával poslední svíčky a nalil do skleniček víno a počkal si už na y/nin příchod. To místo vypadá nějak takto

( Představte si pláž v Korei, nic lepšího jsem nenašla) Zkrátka má to být romantická noc pro nás dva

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

( Představte si pláž v Korei, nic lepšího jsem nenašla)
Zkrátka má to být romantická noc pro nás dva.
Když Jungkook netrpělivě čekal na y/n a už si myslel že to byla ona tak se mýlil. Bohužel nemohl uvěřit svým očím. Že i potom všem co provedla se dokáže pořád objevit před mýma očima. Že se nestydí. Přeci jenom byla to Min Yoo-Soo která se dokáže vecpat za každou cenu.

" Nechápu že potem všem cos udělala sem ke mě dokážeš vůbec přijít!! A navíc jak ses dozvěděla o tomto místu?!!" Naštvaným tónem šlo vidět že má vztek. " Taky tě zdravím Kooku. " Řekla klidným hlasem. Já ne, jak se o tomhle dozvěděla?! Samozřejmě že Min Yoo-Soo si dokázala vymyslet lež tak aby všechny proti sobě poštvala. " Někdo z tvých kamarádu je asi fake. " Řekla radostně. Jungkook jen stal a přemýšlel nad tím kdo by ho mohl jen tak zradit.

" No, nechme to hodit za hlavu a potmě si mi dva užít. " Šla pro dvě skleničky vína, kterých si všimla za Jungkookem. Jungkook jí nevěnoval pozornost takže nevěděl co právě dělá. Min Yoo-Soo dala Jungkookovi nějaký prášky do vína. Zřejmě to byly nějaký prášky na nevědomost. Když vzala skleničky s vínama šla k Jungkookovi a dala mu to ať se napije. Nic jiného mu nezbývalo než se z toho napít.

Když se napil cítil se nějak divně. " Kookie, děje se něco, si v pořádku? " Zeptala se ' starostlivě '. Jo neboj jsem v pohodě. Najednou se mu zamotala hlava a tak se podržel Min Yoo-Soo a zárověň ji obejmul. " Zřejmě nejsi v pořádku jungkooku. " S objatí ji pustil a jen se ji díval do očí. " Děje se něco? " Hned jak to dořekla Jungkook ji políbil. Samozřejmě nejdřív dělala jako že se jí to nelíbí přitom umírala slastí. Nakonec se tam líbali.

Pov y/n
Už nastal čas a tak jsem šla na pláž kde jsme se měli sejít. Zatím jsi ho neviděla a tak jsi se procházela po pláži. Nakonec si vzdáli uviděla pár světýlek. Pomalu jsi se k nim přiblížela.

Pov Jungkook
Když jsem ji líbal měl jsem takový divný pocit jako kdyby mi říkalo srdce že bych měl přestat. Nakonec jsem se odtrhl od polibku a díval se na ni. Min Yoo-Soo se také dívala na Jungkooka nechápavým výrazem proč přestal v tak krásném něžném líbání. Jenže po pár sekundách se Min Yoo-Soo podívala za Jungkooka a někoho tam spatřila. Uviděla tebe ale Jungkook ne protože byl k tobě otočený zády.
Když tě uviděla tak Jungkooka chytla a schválně si ho přitáhla k sobě a začala ho před tebou líbat.

Pov y/n
Když jsem viděla světlo šla jsem za ním. Nevěřila jsem svým očím ale opravdu jsem tam viděla stát Min Yoo-Soo s Jungkookem který neměl šanci mě vidět. Min Yoo-Soo si mě zřejmě všimla a tak Jungkooka líbala abych žárlila. Mě to nějak nevadí ale proč by si to nechával Jungkook nechat líbit. Nikdy ji neměl rád, teda aspoň si to myslím. V ten moment jsem myslela že se mi zhroutí celý svět.

Jungkook mě opravdu zklamal a musím přiznat že i když spolu nic nemáme, začínám k němu něco cítit. V tu chvíli se mi chtělo hrozně moc brečet a křičet. Nakonec jsem to vzdala a šla zpátky na hotel.

Pov Jungkook
Po nějaké chvíli koukáni na sebe jsem si všiml že Min Yoo-Soo kouká někam jinam. Chtěl jsem se otočit ale nedovolila mi to. Chytla mě a přitáhla si mě k sobě a začala opět líbat. Nevím, bylo to fakt divný. Nakonec jsem se cítil fakt divně tak to přestal řešit a pokračoval dál až jsme lehli na ten něžný písek.

Opravdu mě překvapila a začal mě i sobě sundavovat oblečení. Nakonec jsem opravdu podlehl a pokračoval dál. Přeci jen jsem měl v sobě ten prášek a fakt mi bylo špatně.

Přeskočíme noc...

Když jsem se ráno probudil vedle mě ležela Min Yoo-Soo. Vůbec si nevzpomínám co se minulou noc stalo. Pak jsem si všiml že ona ani já jsme neměli na sobě oblečeni. Podle toho jsem usoudil že jsem se z ní vyspal? Ne to je nemožný to bych přece y/n neudělal a navíc v tu noc proč vlastně nedorazila? Ne, ne, ne! Já jsem takovej blbec!!! Já jsem se z ní opravdu vyspal. Musím okamžitě za y/n!!

Pov y/n
Když si šla na hotel celou cestu si plakala. Vešla si do pokoje a všechno zahodila. Ten pocit který si cítila byl opravdový. Jen tě využívá, nic pro něho nejsi. Lehla sis na postel se vším tím jsi usla.
Ráno jsi se probudila celá fakt špatná. Zkoušela jsi ma to zapomenout ale nešlo to. Nakonec jsi to nějak zvládla a šla do práce s tím že se nic nestalo. A také jedno pravidlo, nebavit se s Jungkookem a pokoušet se mu celý dny vyhýbat.

Ahojky, docela po dlouhé době je tu další díl a pro to také že dlouho nic nebylo jsem se rozhodla to vynahradit a původně dva díly co měli být jsem dala do jednoho proto je to tak dlouhé. Doufám že se bude líbit.

I Still Love Him || JJKKde žijí příběhy. Začni objevovat