" To spíš já bych ti měl poděkovat že jsi tu semnou pořád zůstala " řekl Jungkook. Nic si neřekla jenom se usmála a on taky. " Můžu se tě na něco zeptat? " Zeptala jsi se ho. " Jasně, cokoliv " odpověděl ti. " Je tu z tebou i Jimin? ". " Ano je, proč pak? " Odpověděl zi zaraženým výrazem. " Mohl by jsi mi ho prosím zavolat? " Odpověděla jsi mu. " Dobře.. "
Jungkook došel pro Jimina který seděl na židli a čekal netrpělivě na Jungkooka aby mu řekl jestli je v pořádku. " Tak co, probudila se, je jí dobře? " Řekl Jimin který se o tebe bojí. " Y/n je v pořádku a probudila". " To se mi ulevilo ". " Mě taky " odpověděl mu. " A proč vůbec nejsi s Y/n? ". " Mám ti vzkázat aby jsi za ní přišel, asi ti potřebuje něco důležitého říct. "
" Ajaj, teď mě asi zabije " odpověděl Jimin, který se bál že mu neodpustíš za to že mu to všechno řekl. " Ty jsi něco proved Jimine? " Udiveně se na něho koukal. " No ne, nic jdu za ní ". Jimin vešel k tobě na pokoj a jen si sedl a koukal na tebe. Už jsi mu chtěla něco říct když v tom tě Jimin zastavil a pořádně se nadechl a spustil. " Y/n, prosím poslouchej mě, ano vím slíbil jsem ti že to nikomu neřeknu a náš slib jsem nedodržel ale už jsem to nemohl vydržet a říct jsem jí to musel, byl to jediný způsob jak jsem mohl z Jungkookem zjistit kde jsi. " Dokončil jedním nádechem.
Koukala jsi na něho a trošku si se začala pousmívat protože bylo vtipný vidět Jimina jak to rychle řekl až si skoro nic nepobrala. " Proč se mi směješ? , Já se ti tady omlouvám že to je celý moje vina a aby jsi mi odpustila a ty se mi tady takhle směješ. " Myslela jsi si že tohle co řekl byl vtip že to pochopil jenže on to myslel vážně a měl na krajíčku slzy. " Počkej Jiminie , já jsem tě nechtěla rozbrečet, zavolala jsem tě protože jsem ti chtěla říct že chápu proč jsi to udělal a že ti odpouštím né aby jsi se tu takhle rozplakal. " Odpověděla jsi mu.
" Takže mi vážně odpouštíš? " Odpověděl radostně. " Ano ". Jimin byl teď vážně šťastný. Pár dní uběhlo a už si se konečně mohla vrátit zpátky. Šla jsi na hotel kde dočastně býváš a šla ses pořádně vykoupat a tak nějak zkusit zapomenout na to všechno co se ti stalo. Asi po 30 minutách si vylezla, oblékla jsi se do něčeho pohodlného, vyčistila zoubky a šla sis přečíst svoji oblíbenou knížku. Asi o půl jedné ráno si šla spát.
Další den jsi se probudila s dobrou náladou. Vstala jsi, nahodila jsi něco na obličej. Něco lehkého jelikož nemáš ráda se zmalovat a vypadat jak štětka když to tak řekněme. Namalovala jsi si trochu víčka, řasy, a dala lesk na rty. Pak sis rozmýšlela co si vzít na sebe. Vůbec si se nemohla rozhodnout a nakonec si si vybrala tento outfit. Vzala sis černé džíny, lehce narůžovělou mikinu a malou kabelku. Nakonec pár doplňků jako je řetízek, a pár prstýnků. Vlasy sis nechala rozpuštěně.
Pak už sis konečně dorazila do společnosti bighit kde pracuješ a šla pracovat jako když se nic nestalo. Když jsi přišla jako první tě viděl Taheyung. " Y/n jak se cítíš, už je ti lépe? " Ptal se. " Taehyungie nemusíš se bát, už jsem v pořádku. " To jsem rád že je ti dobře. " Nakonec tě obejmul a ty jeho. Prý by se z tebou ještě chvíli obímal ale prý už někam musel jít.Nakonec tě viděl i zbytek. " Y/n jsi v pořádku je ti dobře báli jsme se o tebe. " Řekl Yoongi. " Kluci nebojte, jsem naprosto v pořádku nic mi nejí ani mi není blbě. " Zrazu se všem ulevilo a šli tě všichni obejmout. Pak si šli kluci zase po svím a Jungkook byl ale z tebou. Chtěl si to vychutnat a teď tě obejmul pevněji než když byly na tebe nalepený kluci. " Jsem moc rád že jsi v pořádku. " Řekl v objetí.
" To já taky. " Posmála jsi se a on taky. Jungkook si prostě nemohl pomoc a znovu tě obejmul a ty jeho taky protože popravdě miluješ jeho vůni a když je u tebe poblíž cítíš se v bezpečí. " Jinak dneska ti to moc sluší Y/n. " Zašeptal ti do ouška. Líbilo se ti když ste se obímali ale bohužel musela jsi jít pracovat a on taky. " Vím chtěl by jsi se ještě mazlit ale musím jít pracovat a ty dělat svoje věci. " Řekla si trochu smutně. " Dobře, až skončíme počkej prosím na mě má pro tebe překvapení. " Řekl s úsměvem. " Dobře "
Ahojky, máme tu další část a omlouvám se že zase docela dlouhou dobu žádná část nebyla protože jsem prasátko líný. Každopádně teď by měli být zase častěji. Nevychází pravidelně protože mám hodně školu, teď jsem měla praxe.
A jinak omlouvám se za chyby.
ČTEŠ
I Still Love Him || JJK
Fanfiction" Yes I know... I hurt you a lot but please... If there is any hope come back to me! " "If someone asks me why I'm bothering you, I'll answer.." "I love him but he deserves to regret what he did to me!" "Every time I walk down the streets we used to...