You are strong

52 4 0
                                    

Pár hodin ubýhalo Jungkook stále neměl žádné zprávy o tobě. Nikdo mu nic neřekl a když se ptal vrchní sestry tak mu řekla že si musí počkat na pana doktora ten mu sdělí více informací. " Jimine už ji operují 2 hodiny, takhle normálně operace netrvají dlouho " řekl Jungkook. "Neboj se Jungkook, bude v pořádku, zachvíli jí pustí. " Doufám že co nejrychleji odpověděl.

"Jungkook musím si něco zařídit, nebude ti vadit když nachvíli odejdu? " Řekl Jimin. "Nebude, jen jdi." Jimin odešel a vrátil se co nejrychleji zpátky do budovy kde jsou. " Min Yoo-soo!!!!!!! " Zařval Jimin. Co chceš? A proč s tebou není Jungkook? Odpověděla mu. " Ty se nestarej o Jungkooka ten je s y/n. " Jimin už na ni poznal že má v sobě vztek ale to ho vůbec nezajímalo. " Teď už jsi spokojená? "

" S čím bych měla být spokojená? " Nechápala o čem mluví. Jimin se bohužel neudržel a dal ji facku. Prostě už to muselo z něho jít ven aby se mu ulevilo. " Říkám ti, jestli ještě jednou sáhneš na y/n nebo se budeš plést mezi Jungkooka a y/n tak přísahám že to neskončí jenom fackou!!! " Jimin odešel a samozřejmě za sebou praskne dveřmi.

Jimin se po pár minutách zpátky vrátil do nemocnice. Ze dveřích vyšel doktor a hledal Jungkooka. " Tu jsem " odpověděl. " Pane Jungkooku, y/n naštěstí operaci přežila ale je v kritickém stavu. " Co to znamená? Řekl Jungkook a měl slzy na krajíčku. " To znamená že během 24 hodin můžou nastat ňáké komplikace a my ji nemusíme už zachránit. " Jungkook ztuhl jakoby nevnímal svět a přestal dýchat. " Pane Jungkooku, jste v pořádku? " Neodpovídal.

Nakonec doktor Jungkooka posadil na židli a šel mu donést pití. " Pane Jungkooku jste silný a myslím si že až se y/n probudí nechtěla by vás takhle vidět. " Jungkook neodpověděl jen se napil a koukal na doktora. " Y/n je hodně silná a odvážná, v takovém stavu není normální že vůbec přežila protože po takových zákrocích jich spoustu umřelo. " Říkal mu doktor. Jungkook jakoby měl radost že jsi hodně silná a zvládla to a zároveň hodně plakal. " Děkuji vám pane doktore " odpověděl mu. " Není vůbec za co děkovat, je to moje práce.

Jimin akorát našel Jungkooka a ten mu všechno řekl. " Vidíš, je hodně silná než si myslíš. " Po pár minutách si vešla ze sálu a Jungkook jenom na tebe koukal protože nic víc udělat nemohl. Jediné co si pořád říkal bylo ať budeš v pořádku a přežiješ. Nakonec se zeptal sestřičky jestli na chvíli nemůžou jít k tobě. Dovolila jím to ale řekla že nejlepší by bylo, kdyby u tebe byl jenom jeden z nic a na chvíli protože potřebuješ mít klid a odpočívat.

Jungkook vešel do pokoje kde ležíš a sedl si vedle tebe. " Ach y/n, kdyby jsi věděla jak moc tě miluju, prosím neopouštěj mě. Od první chvíle kdy jsi sem přišla jsem si myslel že není možné se do někoho hned v první den zamilovat ale mýlil jsem se. Opravdu se moc omlouvám za všechno co se ti stalo a za ty některé chvíle kdy jsem byl na tebe hrubý. A taky se omlouvám za Min Yoo-soo. To ona tě takhle dokázala zničit. Moc se ti za všechno omlouvám a doufám že mi odpustíš. "

Dal ti pusu do vlasů a držel tě za ruku. " Moc moc moc tě miluju, tak prosím zůstaň semnou potřebuju ti toho ještě hodně říct a taky bych si tě chtěl vzít. Jestli mě opustíš tak přísahám že do smrti si to budu vyčítat a odešel bych hned za tebou. " Začal zase hodně moc plakat. Po malinké chvilce si pohla jedním prstem. " Y/n, slyšíš mě " řekl uplakaně. Pomalu si hejbla celou rukou až si otevírala oči. " Pane doktore!!! " Křičel Jungkook. " Co se děje? " Řekl. " Vypadá to že se nejspíš probouzí. " Y/n? Vnímá te mě? " Nic si neřekla jenom jsi pomalinku přikývla hlavou. " Jak se cítíte? " Odpověděl. " Bo-lí m-mě hlav-a " odpověděla jsi a podívala jsi se na Jungkooka. " Sestři píchně te ji ještě jednu dávku. " Doktor odešel.

" Y/n nic prosím neříkej jen odpočívej, neboj se jsem u tebe nikdy neodejdu " říkal Jungkook. " Moc se omlou-vám, je to mo-moje v-vina." A začala jsi plakat. " Y/n , není to tvoje vina ty za nic nemůžeš to já se ti omlouvám že jsem tě nedokázal ochránit. " Políbíl tě na tvář. " Moc ti dě-kuju kookie " řekla jsi mu.

Čauky, máme tu další část.. tak co myslíte? Bude v pohodě nebo nastanou nějaké komplikace?

I Still Love Him || JJKKde žijí příběhy. Začni objevovat