" To je můj konec! "
" Jsi v tom? " Řekla Hyejin.
Nic jsi neřekla. Jen jsi na to kývla hlavou a přemýšlela jak to řekneš Jungkookovi.
" Gratuluju!!! " Pískala.
" Není proč mi gratulovat. Podle všeho co mi řekl, jsi myslím, že to dítě nechce. "
" Ale on to tak určitě nemyslel... " Řekla Hyejin a v ruce držela skleničku s vodou.
" A jak to myslel hm... " Řekla jsi zlomeným hlasem.
" Myslel tím, aby jste si promluvili o tom jestli budeš těhotná, nemyslel to v špatném jen to špatně řekl, protože se stydí mluvit moc o téhle věci... "
" Už musím... Ahoj "
" Opatruj se! " Řekla Hyejin a odešla jsi z jejího domů.
Prošla ses po parku. Chtěla jsi být na čerstvém vzduchu a zároveň nad tím vším popřemýšlet. Přišla jsi domů a šla jsi do pokoje. Jungkook tě zahlédl z kuchyně a tak šel za tebou. Otevřel dveře a viděl tě sedět na posteli. Viděl že jsi smutná, sedl si vedle tebe.
" Prosím vyslechni mě. Nemyslel jsem, že se chci z tebou rozejít... Nevěděl jsem jak ti to mám říct, protože jsem se... "
" Protože jsi co? Já moc dobře vím... " Přerušil tvá slova když začal mluvit.
" Nech mě to domluvit! Chtěl jsem tím říct že se stydím mluvit o tomhle tématu. Yn.. Když už jsme to udělali byla by chyba to ztratit. " Řekl Jungkook a držel tě za ruku.
Nic jsi na to neřekla. Nedělala jsi nic.
" Jsi těhotná? " Zeptal se tě Jungkook.
Chvíli jsi váhala o tom, že by jsi mu řekla, že těhotná nejsi, ale stejně časem by to poznal.
" Jo jsem... " A povzdechla sis.
Když jsi se podívala na Jungkooka, měl velikou radost. Teď si uvědomil že bude otec. Šel tě obejmout.
" Jsem šťastný, víš. " Řekl v objetí.
" Opravdu? " Pustil tě z objetí.
" Jasně! Já budu otec. "
" Myslela jsem že to ne... " Přerušil tvá slova polibkem.
" Buď už prosím zticha. Moc mluvíš. " Pošeptal a dál pokračoval v líbání.
Jeho sladké, hebké rty jsi cítila pomalu na krku.
* Přeskočíme nějaký čas *
* O rok později *Narodila se vám holčička. Dali jste ji jméno Amy. Bude se jmenovat Jeon Amy, stejně jako ty ale Jeon Yn.
" Já věděla že bude celá po tobě! " A usmála jsi se.
" Yninee, jsem tak šťastný. " A dal pusu na čelo Amy a mě také.
" Já jsem šťastná že mám vás dva a kluky. "
* O tři měsíce později *
Ty a Jungkook jste už oficiálně měli svatbu. Přišla si v krásný bílých šatech, se závěsem a vysněnou kytkou, kterou ti Jungkook koupil protože věděl, že ji zbožňuješ.
Než jsi přešla k oltáři, přišel Jimin a požádal o tvoji ruku. Šli jste spolu uličkou kde sedělo několik hostů. Když jsi přešla k Jungkookovi, už tě mohl pustit.
Celou dobu se na tebe Jungkook nemohl přestat dívat. " Tak krásná je ta dívka.. " říkal si pořád dokola v hlavě.
Teď začínal proslov pana kněze.
" Yn, berete si zde pana Jeona Jungkooka za svého právoplatného muže, z dobrovolné vůle a lásky? " Říkal pan kněz.
" Ano! " Řekla jsi a podívala se na Jungkooka, ten se jen usmál.
" Jeone Jungkooku, berete si zde paní Yn za svoji právoplatnou manželku, z dobrovolné vůle a lásky? "
Podíval se na tebe a s úsměvem řekl, " Ano!! " Usmála jsi se taky.
" Nyní si nasaďte prstýnky. " Řekl.
Ty jsi nasadila Jungkookovi a on zas tobě.
" Teď se polibte. "
A Jungkook tě okamžitě políbil.
Přišla chvíle kdy nevěstě a ženichovi přichází lidi gratulovat.
" Jsme tak rádi že vás máme spolu!! " Řekli kluci.
" Vždyť mi také! " Řekla jsi s úsměvem na tváři.
Teď jste už manželé a máte dceru Amy. V blízké budoucnosti asi plánujete další dítě.
THE END!!!
ČTEŠ
I Still Love Him || JJK
Fanfiction" Yes I know... I hurt you a lot but please... If there is any hope come back to me! " "If someone asks me why I'm bothering you, I'll answer.." "I love him but he deserves to regret what he did to me!" "Every time I walk down the streets we used to...