" Pamatuješ si toho kluka ze střední, jak se ho celá škola bála protože byl silný a všem ubližoval? " Řekla. " Jo, pamatuji.. " odpověděla jsem. " On... On si mě předtím, když jsi sem nastoupila, zavolal abych přišla k němu že má pro mě práci... "
" Počkej... Jaký kluk ze střední? " Zeptal se mě Yoongi.
" Jak jako jaký kluk, ty něco víš? " Zeptala ses udiveně.
" T-to.. ne-řeš. Jak se jmenoval? " Yoongi řekl a
nám z Yoo-Soo to bylo hodně divný.
" Jmenuje se Ha-Joon.. " Odpověděla za mě Yoo-Soo." No to mě podrž.. " Řekl Yoongi chraptivým hlasem.
" Co se stalo? " Zeptal se ho Tae.
" Na jakou střední jste chodili? " Zeptal se Yoongi." Na vyhlášenou střední v Japonsku. Co je.. ty něco
o něm víš? " Zeptala se ho Yoo-Soo.Yoongi stál a pořád koukal na mě. Nic neříkal jen
stál a byl ticho.
" No, dobře... Řeknu vám to.. " A byl ticho.
" Tak už něco říkej! " Zakřičel trochu Jimin." Chodil jsem na Apgujeong střední. Byl tam taky
jeden kluk který se jmenoval Ha-Joon, a všichni se
ho bály i já.. Když dokončil svoji druhou oběť byl
jsem na řadě já. Ano, byl jsem od něho šikanovaný,
ale né na dlouho. Jedna moje spolužačka se ho
jediného nebála a tak ho šla udat k ředitelovi a
ten zakročil. Nechal ho vyhodit ze školy. "Všichni nechápali co se děje. " Ty jsi byl ši-kaa-novaný? " Zeptal se třesoucím se hlasem Jimin.
" Jo ale to není všechno. " Řekl Yoongi. " Pokračuj. " Řekla jsi mu." Jednou jsem šel na záchod a on pak o chvíli přišel
i z jeho dalšíma dvěma kamarádama. Bavili se tam
a jeden z nich se Ha-Joona zeptali kam půjde když
ho vyhodili. On byl chvíli zticha a pak mu odpověděl, že se přestěhuje do úplně jiného města.
Do Japonska a přihlásí se tam na vyhlášenou školu,
že si tam najde více obětí a bude pokračovat v tom
co nedokončil tady. "Všichni nechápali. Koukali na něj z otevřenou pusou. " Teď pokračuj ty prosím. " Řekl Yoongi.
" Nevěděla jsem jakou práci pro mě má a tak jsem
to odsouhlasila bez toho aniž bych něco věděla. Když jsem mu to odsouhlasila řekl že po škole se sejdem u něho doma. Už jsem začala mít pochybnosti ale pak jsem to neřešila. Po škole jsem šla k němu domu. Když jsem přišla šli jsme do jeho pokoje a on zamkl dveře a vzal klíček a nechal si ho u sebe abych nikam nemohla jít. Když jsem mu řekla ať toho nechá neposlouchal mé jediné slovo.
Nakonec zpustil že jeho oběť je Yn.. Zarazila jsem se proč zrovna ty, když jsem to dělala já. Ano vím, bylo to ode mě hnusné. Tak jsem se ho zeptala co teda po mě chce. Řekl mi že ví o tobě úplně všechno, kde bydlíš, kde teď jsi, kde jsou tvoje rodiče. Věděl všechno. "" Počkej, on ví kde jsou moje 'rodiče'? " Zeptala ses ji otřesným hlasem. " Jo asi jo, říkal mi to. " Odpověděla ti. " A neřekl ti kde jsou? "
" Ne, jen mi řekl že ví o tobě úplně všechno. "Yn Pov
Po té co řekla Yoo-Soo o tom že Ha-Joon ví o mě úplně všechno začala jsem mít husí kůži po celém těle. Zeptala jsem se ji na rodiče, protože mě opravdu zajímalo kde jsou, co dělají, i když se ke mě vůbec nechovali hezky, chtěla jsem to vedět. Když řekla že ne začali se mi hrozně třást ruce a nohy.
Jungkook si toho všiml že se celá třesu a tak přišel
ke mně a objal mě. Když mě objal přestala jsem se třást protože jsem u něho cítila pocit bezpečí.Řekl mi abych si sedla na židli aby se mi něco nestalo. Poslechla jsem ho a sedla si.
Min Yoo-Soo Pov
Po té co si Yn sedla na židli jsem pokračovala dál v mluvení.
" Začala jsem mít pochybnosti ale chtěla jsem vědět víc. Ptala jsem se ho ještě jednou co teda po mě chce. Řekl že až odjedeš z Japonska do Korei že tam mám odjet taky. Řekl mi úplně všechno, kam půjdeš, co tam jdeš dělat. Trochu jsem se začala bát. Když mi řekl že jdeš pracovat pro společnost Bighit začala jsem se víc bát.Řekl mi že až tam příjdeš nejvíce se zkamarádíš s Jungkookem. Chtěl docílit toho aby jsi se s ním pohádala a nenáviděla ho. Řekl mi abych sváděla Jungkooka a přebrala ho tobě. Ten plán se mi vůbec nelíbil. Když jsem ho sváděla řekl mi jeden den že jdeš za kamarádkou a řekl mi místo kde tvoje kamarádka bývá. Jeho plán byl aby tě zmlátili nějací týpci které jsem ani neznala jen on to měl naplánované. Cíl byl aby tě zabil, proto to nechal udělat někoho cizího aby nebyl vinen on. "
" Počkej, takže ty v tom jedeš nevině? " Zeptal se mě Jungkook. " Jo ale né úplně ze vším. " Jungkook mi chtěl něco říct ale přeskočila jsem ho v řeči.
" Po té co tě zbili nevěděl že tam příjde Jungkook a zachrání tě. Jeho plán nakonec nevyšel a tak vymyslel další. Protože i když jsi byla na operaci, přežila jsi. "
" Jak víš o mé operaci? " Zeptala se mě Yn. Byla jsem zticha a po chvíli se podívala na Jimina. Pochopili to že Jimin něco udělal. " Zase ty? " Řekla mu Yn. " Nebylo to schválně Yn já vím... Promiň. " Odpověďel ji Jimin.
" Když jsi se uzdravila nastal další plán. Jednou jsem prošla kolem místnosti kde byly všichni kluci a slyšela jak Jungkook říká že má pro tebe překvapení na pláži. A tak jsem mu zavolala protože byl v Japonsku a on řekl abych vzala nějaký prášky na vědomost a dala mu do vína. Když jsem to udělala tu noc jsem ho v podstatě zneužila aniž by o tom věděl. Byl to ale jeho účel aby jsi to viděla. Tím jste byly pohádaný a on byl spokojený. Jeho další plán byl abych přišla večer k vám a udělala tu rozruch a opět Jungkooka sváděť. Ten zybtek víte. Když jsem odešla ze zadu mě někdo kopl. Když jsem se otočila nemohla jsem věřit že tam opravdu stál Ha-Joon. "
" Tak-ž-že ty.. " Byla Yn v škou. " Počkej není to všechno. " Řekla jsem ji." Ten večer mě vzal do svého nového domu a zatáhl do jeho pokoje. Začal mě tam mlátit. Pak mě zneužil. "
" Takže proto vypadáš takhle? " Zeptala jsi se ji.
" Jo.. " odpověděla ti. " Ale pořád jsi mi neřekla jakou pomoc ode mě chceš. " Řekla jsi ji.
" Myslím že bych ti to měla říct o samotě. " Řekla ti.
" Ne, řekni to před nima. " Odpověděla jsi ji.
" Fajn.. "" Pokud chceš ochránit sebe a kluky, musíš jít od nich pryč. " Řekla ti.
Kluci se hned na tebe podívali a ty na ně. " Yn ne, prosím nemůžeš to udělat, já bez tebe žít nemůžu. "
Řekl Jungkook a šel k tobě. " A jak ti můžu věřit? " Zeptala jsi se Min Yoo-Soo. " Já vím že mi moc nechceš věřit, už jen kvůli tomu jak jsem ti ubližovala a že jsem sváděla Jungkooka, ale vážně si myslíš že mám v plánu pokračovat? I po tom co mě Ha-Joon zneužil?? " Řekla.Yn Pov
Když to dořekla viděla jsem na ni že není něco v pořádku. Už jsem jen viděla jak zavírá oči. A tak jsem rychle vstala a šla ji chytit protože padala.
Asi se jí udělalo špatně. Nedivím se ji. Kluci pak přišli ke mě a ptali se jestli je v pořádku. Řekla
jsem jo a zkoušela ji probudit. Po chvilce jsem si všimla Yoongiho který se podržel Jimina. " Co je Yoongi? " Zeptala jsem se ho. Kluci obrátili zrak na něj. Nic neříkal a pak taky upadl do bezvědomí. Jimin ho stihl chytit. " Proboha co se tu děje!! " Začala jsem křičet a mít strach proč upadly oni dva.Jungkook šel ke mě a začal mě zvedat ze země a utěšoval mě. Moc mi to nepomohlo. Je divný že Yoongi znal Ha-joona a ona taky. Pak najednou upadne Yoo-Soo a Yoongi hned po ni...
* Pokračování příště *
ČTEŠ
I Still Love Him || JJK
Fanfiction" Yes I know... I hurt you a lot but please... If there is any hope come back to me! " "If someone asks me why I'm bothering you, I'll answer.." "I love him but he deserves to regret what he did to me!" "Every time I walk down the streets we used to...