She lost her virginity

38 2 0
                                    

Y/n POV:
Po nějaké chvíli jsem pomalu zvedala Yoo-Soo ze země, abych ji mohla odvést do ložnice pro hosty.
Kluci mi s ní a zároveň s Yoongim pomohli a dostali
jsme je do ložnice. Když jsme je tam položili, šli
jsme dolů.

Kluci byly v obýváku a já jsem šla do kuchyně. Šla
jsem překontrolovat co chybí v lednici a následně
se chystala dokoupit nějaké suroviny. Jelikož jsme
tu neměla žádné věci na převléknutí tak jsem se
rozhodla, že prvně se vydám k sobě.

Když jsem šla ke dveřím, někdo mě zastavil. "Kam jdeš Yn..? " Zeptal se Jungkook.

" Jdu k sobě na hotel se převléct a pak zajít někam
nakoupit. Dochází tu věci na vaření. " Odpověděla
jsem.

" Tak počkej na mě, půjdem spolu! " Řekl.

" Jungkooku... Je to dobrý. Nemusíš mě pořád hlídat.
Umím se postarat sama o sebe. "

Jungkook stál u dveří a nakonec od nich odstoupil.
Tím mi naznačil, že můžu jít.

Oblékla jsem si boty a nakonec vyrazila k sobě na hotel. Nějak moc jsem neřešila co si vezmu na sebe
protože jdu jen do obchodu a zpátky se vrátím. Když jsem si na sebe něco oblékla došla jsem k obchodu. Nakoupila tam nějaké potřebné věci a zaplatila.

Po nějaké chvíli jsem přišla a zazvonila. Klíče jsem ještě neměla. Nikdo neotevíral a tak jsem zazvonila ještě jednou. Otevřel Namjoon.

" Co ti tak dlouho trvalo otevřít? "

" Neslyšeli jsme zvonek.. " odpověděl.

Vešla jsem dovnitř a šla do kuchyně. Vybavila jsem potraviny a následně je uklidila do lednice. Když jsem všechno udělala přišlo mi že jsem si něco zapomněla. Hledala jsem všechny mé potřebné věci ale nenašla jsem svůj mobil. A tak jsem si vzpomněla že jsem ho nechala u sebe v hotelu. Řekla jsem to klukům a tak jsem se chystala zpátky na hotel.

" Yn dovol mi, abych šel z tebou.. Už je docela tma a nechci aby se ti něco stalo.. " Řekl mi Jungkook.

" Nemusíš se o mě bát. " Objala jsem ho a vyrazila zpět na hotel.

Vzala jsem mobil a šla za recepční.

" Dobrý večer, prosím vás.. Na jak dlouho tu mám rezervovaný pokoj? " Zeptala jsem se recepční.

" Dobrý večer, jistě. A na jaké to je jméno? " Zeptala se.

" Yn.. "

" Máte tu rezervovaný pobyt ještě na dva dny. "

" Ohh. Dobře. Děkuji " a uklonila jsem se.

Vyšla jsem ven a přemýšlela nad tím kam půjdu. Peníze moc našetřené nemám takže mi nevystačí na to, abych si mohla koupit nějaký byt, nebo si ho pronajmout.

Chvíli jsem se procházela ulicemi. Byla krásná noc.
Nebyla ani zima, ani teplo. Jenže jsem teď musela projít ulicí která mi nepřišla úplně bezpečná. Vracet se mi nechtělo protože by mi to trvalo dlouho a kluci by se o mě bály. Nakonec jsem se přiměla a šla tou ulicí.

Přišla mi fakt zvláštní. Nakonec jsem to vzala rychlou chůzí. Když jsem tou ulicí prošla, ulevilo se mi. Jenže mě někdo chytl ze zadu a už jsem si nic nepamatovala.

Jungkook POV:
Už bylo pozdě. Když jsem se koukal na hodiny bylo půl osmé. Yn se stále k nám nevrátila. Zeptal jsem se kluků jestli jim nevolala nebo něco říkala. Nic jim neřekla. Nedalo mi to a tak jsem se ji pokusil zavolat. Nikdo to nezvedal. Volal jsem ještě jednou a stále nic. Dostal jsem strach a tak jsem se rozhodl jít na hotel kde bývá.

I Still Love Him || JJKKde žijí příběhy. Začni objevovat