Y/n POV:
Když jeden chlap vešel do místnosti, hned jsem se zarazila. Celá tahle situace mi nedávala žádný smysl. Jenže po nějaké chvíli mi to došlo. Do místnosti vešel chlap který vypadal jako Ha-Joonův otec. Myslela jsem si že je to blbost, co by zrovna tady dělal. Po nějaké chvíli promluvil a když promluvil poznala jsem skutečně že je to jeho otec.Poznala jsem ten hlas hlavně ze střední školy, když tam přišel orodovat za svého syna a omlouval ho, že je slušný středoškolák a nic násilného nedělá. Ale pořád mi připomínal jednu tvář, kterou znám jako kdyby z mé rodiny. Jako kdyby to byl z otcovy strany jeho bratr což je můj strýc.
" Proč zro-v-na t-ty?? " Zeptala jsem se ho.
" Taky tě rád vidím, po takové dlouhé době.. "
Oba dva jsme byly ticho. Já obzvlášť protože jsem si nebyla svým tušením úplně jistá. Ale Ha-Joon se choval divně.
" Ty j-ji znáš? " Zeptal se Ha-Joon.
" Samozřejmě že ano, vždyť jsem její strýc! " Řekl.
Mé tušení bylo správné. Ano, byl to můj strýc. A je ještě smutnější to, že mě znásilnil člověk z mé rodiny.
" Co-že jsi!! " A rychle vstal z mé postele na které seděl.
" Ano, slyšel jsi dobře. Už jsou to 4 roky, od té doby co jsme se naposledy s Yn viděli. "
" Byl jsem na pohřbu yniny sestry, bylo mi líto co se ji stalo. Bylo hrozné, když jsem se dozvěděl že ji někdo zabil. Opravdu smutné. " A ošklivě se ušklíbl.
" Ty sprostej hajzle!!! Zabiju tě!! " Začala jsem na něho křičet a chtěla se do něho pustit ale nešlo to, protože jsem byla pořád svázaná v řetězech.
Začal se smát a dělal mi to ještě horší.
" Zabiju tě!!! " Křičela jsem na něho.
Chvíli si to užíval a pak přestoupil blíž k mé posteli. Vzal Ha-Joona pod krkem a odhodil ho pryč. Pak přistoupil ke mě a dal mi hodně silnou facku. Moc to bolelo.
" Co jsi to řekla ty děvko?!! " Zakřičel na mě.
" Že tě zabiju!! " Křičela jsem na něho.
Naštval se ještě víc a dal mi druhou facku, ještě silnější. Začalo mi téct z nosu plno krve a znovu krvavé rty. Natáhl svojí ruku a začal chytat moje vlasy a tahat je. " Neslyšel jsem co jsi řekla.. Můžeš mi to zopakovat ještě jednou děvko?! "
Chtěla jsem mu to zopakovat ale radši jsem mu to už neřekla, protože jsem věděla, že bych dostala další silnou facku a už mi docházejí opět síly nato, abych se mohla bránit.
Pořád mě tahal za vlasy. " Pro-sím pu-stmě... " Říkala jsem mu mezi vzlyky, když jsem plakala.
" Ty děvko zasraná.. řeknu ti svoje plány které mám z tebou! " Řekl mi.
" Pr-pro-sím nech m-mě bý... " Ani jsem to nedořekla a dostala jsem další facku.
" Dneska si to spolu užijeme!! " A smál se.
Nic jsem na to neřekla. Hrozně moc jsem plakala a doufala, ať už tohle všechno co nejrychleji skončí a já se budu moct vrátit za Jungkookem a už mu konečně všechno říct, to co já tak dlouhé dny a týdny držím v sobě, že ho hrozně moc miluji. To on byl vždycky ten první kdo se ke mně choval mile, hezky, kdo ke mně první vyznal svoje city. Pořád šlo na něm vidět, jak hrozně moc mě miluje a říkal mi to hodně krát.
Ha-Joon POV:
Když řekl Yn větu, " Dneska si to spolu užijeme!! " skoro se mi zastavilo srdce. Ano vím, neměl bych dělat nic, čeho bych potom litoval a taky vím že jsem ji sám znásilnil a kdybych jí řekl celou pravdu že mi už nebude věřit a chápu ji. Ale už jsem se na Kwanga nemohl takhle dívat, že ji moc ubližuje." A mám toho dost Tati!!! " Rozhněval jsem se a šel ke Kwangovi a odstrčil jsem ho.
Yn na mě uplakanýma očima koukala bezmocně a nechápala co dělám. Když jsem se k ní blíž naklonil hned sebou cukla. Pochopil jsem, že se mě hrozně moc bojí a že až se vrátí zdravá tak bude dlouho trvat než se dá dopořádku.
Aby se moc nebála radši jsem na ni nešáhl. Jen jsem ji pošeptal do ucha: " Yn vím že už mi nebudeš věřit ale teď musíš. Nemám v plánu ti už ubližovat ale musíš me teď poslouchat. Chci tě odsud dostat pryč i s Yoo-Soo. Nikdy jsem neměl v plánu vám oběma ubližovat. Kwang není můj otec! "
Nevěřila svým vlastním očím. " Co-že, to a-ale n-ení možn-možný.. "
Chtěl jsem ji něco říct ale začal mluvit Kwang.
" Co si to dovoluješ do mě takhle strkat?!! Jsem tvůj otec nebo snad né? Vychovával jsem tě a takhle si ke mně dovoluješ! " A přišel ke mně a dal mi pěstí do obličeje.
Když jsem se na něj podíval, chtěl mi dát znovu ale zastavil jsem ho. Neudržel jsem se a dal mu také." Nikdy jsi nebyl mým otcem!! Nikdy jsem tě nebral za otce. Už z prvu když jsem tě viděl v děcáku tak jsem k tobě nechtěl. Ale udělal jsem to kvůli mámě, protože je milá! Nechtěl jsem dělat tvoje věci, jen kvůli tomu že tobě se to zalíbí. Nechtěl jsem znásilňovat milé holky!!! " Zakřičel jsem.
" A-ale co to mluvíš? Vždyť jsem tvůj tá.. " Nenechal jsem ho to doříct. Už jen představa že by řekl že je můj táta, se mi hnusí. " Neopovažuj se, to slovo vyslovit! "
On mlčel, nic mi na to neřekl. Asi už věděl, že to nemá cenu.
Podíval jsem se na Yn. Měla zavřené oči. Vypadala jako kdyby nebyla při smyslech. Radši jsem ji zkontroloval a byla v pořádku. Jen spí.
Zpátky jsem se podíval na Kwanga, vzal ho silně za ruku a odtáhl ven. Šel jsem na vzduch a zároveň šel vynadat jemu. Věděl jsem že kluci teď bydlí hned kousek tak jsem to udělal schválně aby slyšeli hluk.
" Sorry ale končím z tou tvoji dementní hrou! Už mě to nebaví. Od začátku jsem to nechtěl dělat ale donutil jsi mě!! " Křičel jsem pořád na něho.
" Prosím tě neblbni, pojďme si promlu.. "
" Nechci nic dělat!!! Chápeš to? Chci být volný! " A dal jsem mu facku. Už je to jedno. Můj otec to stejně nebyl takže jsem ho mohl mlátit, tak jak on to dělal si jinýma. On se pustil do mě a já do něho. V ulici byl hrozný hluk.
Jungkook POV:
Když jsem ráno vstal, myslel jsem že je povšem. Jenže pořád tomu tak nebylo. Vstal jsem a šel jsem do kuchyně. Najednou jsem slyšel jak všichni kluci běží rychle ven. " Héjj! " Křičel jsem na ně." Vše je v pořádku, dělej si dál svoje věci. " Řekl Jimin a šli dál ven.
" Ach jó, ty kluci. " Řekl jsem si a dál pokračoval v dělání kávy.
O chvíli za mnou přišel Tae. " Hej!! Kook musíš rychle ven! "
" Uklidni se, nejdřív mi řekni co se stalo! " Řekl jsem mu.
" Venku jsme viděli jak se pere Ha-Joon s nějakým chlapem! " Řekl.
Vykulil jsem na něho oči. Chvíli mi trvalo než mi to došlo. Všeho jsem nechal a hned jsem šel ven za nima. Opravdu tam byl Ha-Joon.
" Héjj!!!! Přestaň te oba dva!!! " Křičel jsem na ně.
Oba přestali, stáli tam a dívali se na mě.
* Pokračování příště *
ČTEŠ
I Still Love Him || JJK
Fanfiction" Yes I know... I hurt you a lot but please... If there is any hope come back to me! " "If someone asks me why I'm bothering you, I'll answer.." "I love him but he deserves to regret what he did to me!" "Every time I walk down the streets we used to...