Let's have a drink

24 2 1
                                    

Jungkook POV:
Odnesl jsem ji do mého pokoje, položil na postel a přikryl dekou. Z klukama jsem měli procvičovat tance ale chtěl jsem být u ní a tak jsem rychle zašel za manažerem a domluvil se pro dnešní volno. Moc nadšený nebyl a tak mi dnešek povolil ale řekl že vícekrát se to nesmí opakovat.

Otevřel jsem dveře do mého pokoje. Seděla na posteli se zkříženýma nohama pod dekou a koukala do zdi. Myslím že byla hodně hluboko v myšlenkách, protože když jsem na ni promluvil, neodpověděla mi.

Přišel jsem k ni a sáhl ji na ruku, která byla celá studená. Najednou se probrala ze svých myšlenek, podívala se na mě a následně svoji ruku odtrhla z mého držení. Stále na mě koukala a viděl jsem že je smutná. Právě ukápla slzička po její krásné tváři.

Už jsem nevěděl co mám dělat. Tak strašně moc jsem jí chtěl obejmout ale nemohl jsem, protože vím, že by byla Yn naštvaná. Po tom všem si myslím, že mě už radši nechce ani vidět.

Chtěl jsem zkusit, to mezi náma udobřit ale ani jsem nevěděl jak začít konverzaci. Bál jsem se, že kdybych cokoli řekl, bylo by to špatně a Yn by to pochopila zle a byla by víc na mě naštvaná, a to já nechci.

Chci, aby mě měla zase ráda, opět mi říkala Kookie, opět se spolu procházeli po nocích ulicemi, procházky v parku. Chci to zažít znovu ale bojím se, že mě už definitivně opustí a mě se zhroutí celý svět. Je moje všechno. Hrozně moc ji miluju a budu pořád.

Po té chvíli odhodila deku, vstala z postele a chtěla jít ke dveřím. Nechtěl jsem jí pustit a tak jsem si stoupl před dveře a zamkl je. Klíč jsem hodil do mé kapsy od kalhot. Chtěla abych ji pustil a tím že jsem ji nepustil mě začala mlátit do hrudi.

Po nějaké chvíli co mě mlátila jsem chytl její ruce a držel je celkem pevně. Šlo na ni poznat, jako by se mě bála. Nechtěl jsem aby se mě bála ale chtěl jsem aby přestala a aby se trochu uklidnila. Pustil jsem jednu ruku a chtěl ji chytit za tvářičky. Znovu cukla.

Pokaždý, když jsem na ni chtěl nějakým způsobem se dotknout, vždycky cukla nebo uhýbala. Věděl jsem že bude naštvaná ale sám vím že moje objetí teď potřebuje hodně. I když mě už nemá ráda tak někde hluboko v srdci to chce. Jsem si tím jistý.

Chvíli se bránila abych na ni nesahal, ale pak přestala. Pustila své ruce dolu. Asi sama věděla že to nemá cenu. Nakonec toho nechala, opětovné objetí jsem ale nedostal. Nevadilo mi to, spíš jsem byl rád, že jsem ji mohl mít blízko sebe a pociťovat její vanilkovou vůni.

" Neodcházej prosím... " Ukápla mi slza.

" Yn.. vím, pokazil jsem to ale byl jsem opilý a tvoje sestra vypadá úplně stejně... Byl jsem zmatený.. miluju tě. "

Yn POV:
Jsem na něho naštvaná ale hrozně moc jsem chtěla jeho objetí. Nakonec mi ho dal ale já ne. Jsem na něho naštvaná tak aby to nevypadalo že ho chci. Nakonec jsem řekla: " Pusť mě! " a následně mě pustil a díval se mi hluboce do očí a byl hodně blízko mě.

" Proč mě tak nenávidíš?? " Zeptal se mě.

" Neřekla jsem že tě nenávidím. Jsem na tebe naštvaná, protože mě bolí každou chvíli co vidím tebe tě vidět v té místnosti! Chápeš...?? " Odpověděla jsem.

" Co musím ještě udělat, abys mi odpustila? Hmm.. "

" Nech mě odejít. Mám našetřené nějaké peníze.. chci odletět zpátky do Japonska.. "

" Nenechávej mě tu samotného.. já tě hodně potřebuju. " Řekl se skleněnými očima.

" A v tu noc si mě taky hodně potřeboval, že?? " Řekla jsem.

Jungkook POV:
Nic jsem jí na to neodpověděl. Vytáhl jsem z kapsy klíč od dveří, zastrčil je a odemkl. Potom jsem vzal Yn na záda a odnesl do kuchyně. Vůbec nevěděla co dělám a tak mě koupala abych jí pustil. " Jungkook, já se bojím výšek! Prosím dej mě dolů. " ale neodpovídal jsem ji.

" Noták. Dej mě prosím dolů... " A začala vzlykat.

" Jungkookieee, prosím.. děj mě dolů, bojím se. " Řekla smutně.

Když mi řekla Jungkookieee měl jsem radost než jsem si to uvědomil. Nic se nezlepšilo, řekla to jen proto, abych ji pustil dolů. Přeci jen mi řekla Jungkookieee a tak jsem ji dal opatrně v kuchyni dolů.

Podíval se na ni a ona koukala na mě. Šel jsem do lednice a vytáhl víno, které tam bylo. Nalil jsem do sklenice oboum a dal jí to. Neměl bych to dělat, ale už nevím jak ji jinak donutit aby mi odpustila.

" Proč mi to dáváš? " Zeptala se.

" Pojďme se trochu napít... " Řekl jsem a dal ji do ruky sklenici.

Nakonec jsem se napili. " Docela dobré víno. " Řekla Yn.

" Není špatné.. chceš ještě? " Zeptal jsem se.

" Tak fajn. " A podala mi sklenici abych ji mohl nalít ještě. Sobě jsem také nalil.

Bylo natolik dobré že jsme vypili celou flašku vína a šli na druhou. Po pár minutách jsme druhou flašku vína vypili jak nic. Byly jsme tak moc opilí, že jsme ani nevěděli, že přišli kluci.

Taehyung POV:
Přišli jsme z procvičování domu, abychom se osprchovali od potu. Vešli jsme dovnitř a hledali jsme Yn a Jungkooka. Nikde nebyly. Po chvíli jsme slyšeli nějaký smích z kuchyně a tak jsme se šli podívat.

Byl jsem úplně v šoku. Celá kuchyň byla špinavá, všude bylo něco rozházené. " Pro boha, co to tu děláte?! " Vykřikl jsem.

" Pečeme bábovku. " Řekli oba dva a začali se smát.

Nedalo mi to a tak jsem se šel podívat do lednice. Samozřejmě že tam není víno. Dokonce vypili úplně všechno.

" A co si teď jako mám dát, když jste mi vypili všechno... " Řekl jsem smutně protože dneska jsem si chtěl dát víno ale tyhle dva ho prostě vypili. Já je tak nesnáším.

Nechali bábovku a šli ke mě. Každý na jednu stranu a Yn mi začala hladit tváře. " Vždyť se nic nedě-je. "
Řekla Yn.

" Si koupíš nový. " A smáli se až se shoulely k zemi.

" Ach jo... " Vzal jsem každýho za ruku a šel s nima do Jungkookova pokoje a zamkl je aby nemohli dodělat tu bábovku.

" Hej pusti n-nás... " Řekla Yn a přitom byla šťastná.

Jungkook POV:
Byly jsme natolik opilý že jsme zapomněli úplně na všechno. Vzal jsem Yn do náruče a položil na postel aby víc nebouchala do dveří. Snažila se, aby nás pustil.

" To tu máme jako dneska oba dva spát? " Zeptala se.

Yn POV:
Když jsem se ho zeptala neodpověděl. Zeptal se, " Nechceš to třeba zkusit? "

Nevěděla jsem o čem mluví. " Co zkusit...? "

" No víš... Já... Achh. " Nemohl se vymáčknout.

Chvíli byl z ticha a koukal se mi pořád do očí. Pak řekl. " Tohle! " A začal mě jemně líbat.

* Pokračování příště *

I Still Love Him || JJKKde žijí příběhy. Začni objevovat