Falcı

2.1K 72 80
                                    

Bölüm 1

            Başlamadan önce lütfen homofobik insanlar kitabı okumasın,hiç zahmet edip yorum yapmasın. Bu benim yazdığım ilk Wattpad kitabı olacak umarım beğenirsiniz





ALLAH'IM BİSMİLLAH, BAŞLIYORUZZZ







Aşka İnat

         Bugün  akşam yemeğini takım ile beraber yedik. Gerçekten çok eğlenceli geçti günüm. Yeni sezonu, transferleri, Falcao'nun sakatlığını, Fatih hocanın durumunu, yeni başkanı ve birde benim ilişki durumunu konuştuk. Arda abi sürekli "Sana bir kız bulalım, tek başına ölücen olum." Dedi durdu bana. Ben ne bir kızı sevmek ne de evlenmek istiyorum.  Kariyerim daha önemli. Rıdvan abim de her zaman bana Arda abinin dediklerinin tam tersini der.

"Sakın sevgili yapma,bir kız ile konuşma, birine aşık olma.Eğer sevgilin olursa kariyerini mahveder,sen bu tür şeyleri kaldıramazsın"derdi.Bu düşüncesi aslında beni biraz üzüyor.Bu kadar güçsüz biri değilim ve en yakın zamanda bir kız bulup abimin karşına çıkıcam.Ben evlilik konusunu açarken Taylan yanıma geldi.

Taylan: İyi misin?, bembeyaz olmuşsun.

Dedi. Ona o an birşey demedim ama çünkü ne olduğunu bilmiyordum. Taylan  benimle ilgilenmeye başladı.
 

 "İyi değil gibisin" 

Taylan'a o an sinirli bir bakış attım ve "Taylan gerçekten iyiyim, sen bir şeyi bir kere diyince anlamıyor musun?"

Biraz kalbi kırılmış olabilir ama beni sinir etti. Oradan Arda abi hemen bir konu açtı. Zaten birini kapatıp birini açıyor.

Arda Turan: Size Messi ile anılarımı anlattımmı ben?

Oğulcan hemen atladı tabi ki.

Oğulcan: Evet abi 1500 kere falan anlattın galiba

Arda Turan: Hepsini anlatmamışımdır

Deyince herkes farklı bir konu açtı ve onu dinleyecek tek kişi tabiki koca yürekli Muslera'dan başkası değildi. Muslera Arda abiyi dinlerken Taylan'da benimle konuşuyordu.

"Falcao sakat olduğu için yeni bir forvet gelecekmiş."

İçimden ne kadar "bana ne amına koyayım" desem de Taylan bir şeyler zırvalıyordu.

Taylan:  Ben pek sevmedim çocuğu sen baktın mı fotolarına falan?

Kerem: Hayır, neden bakayım ki?

Dedim ve gayet haklıydım. Banane ondan ya??

 
Taylan: Bilmem, neyse bize ne ondan

Dedi ve ilk defa ona hak verdim. Birkaç saat sonra herkes masadan kalkıyordu ve ben biraz içmiştim. Normalde asla içmem ama Arda abinin zoruyla içtim. İlk defa içtiğim için kafam biraz dağılmıştı. Taylan beni evime götürmek istedi. Bende kabul ettim. Beni evime götürdü ve "yarın antrenman yok, takımla beraber kahvaltı yapıyoruz gelecek misin?" Diye sordu.  "Tabi, gelirim" dedim ve onu gönderdim. 

Yatağa yattığım gibi uyumuşum.

Saat gece 02:02

Yataktan terler içerisinde kalktım. Bir rüya gördüm ve bunun hâlâ gerçek olup olmadığını çözmeye çalışıyordum. Yataktan kalkıp direkt banyoya koştum ve Allah'a şükür kimse yoktu. O gece sabaha kadar uyumadım gözüm sürekli banyoda oldu. Sabah olmuştu ve ben hemen En yakın arkadaşım Altay'ı aramıştım. Altay telefonu uykulu bir şekilde açtı

𝑨𝒔̧𝒌𝒂 İ𝒏𝒂𝒕 (𝑩𝑿𝑩) 𝑲𝒆𝒓𝒆𝒎 𝑨𝒌𝒕𝒖̈𝒓𝒌𝒐𝒈̌𝒍𝒖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin