Halil ile geçen güzel gecemden sonra sabahı biraz kötü uyandım.
Dün gece odamda olmadığım için Halil beni odasına götürmüş. Orada uyumuşum. Dün gece denize girmemizden sonrasını hatırlamıyorum.
Ben uyku sersemi bir şekilde yatakda tavanı izlerken Halil banyodan çıkmış üzerinde sadece bir havlu ile karşıma dikilmişti.
Kerem: hayırdır?
Halil: ne?
Kerem: neye bakıyorsun?
Halil: kendine bakarsan anlarsın
İnce yorganı kaldırdım ve çıplak vücudum ile karşılaştım.
Kerem: şerefsiz, sapık seni polise şikayet edicem.
Halil: Allah Allah, bana bak! İlk sen öptün beni. Kalk yüzünü yıka kendine gel
Kerem: ben mi öptüm?
Halil: evet
Dün gece saat 02:48
Kerem: Halil biliyor musun?
Halil: neyi?
Kerem: sen benim kaderimsin
Halil: ne saçmalıyon amk?
Kerem: biz Altay'la falcıya gittik
Halil: eee
Kerem: sen benim kaderimde çıktın, rüyamda gördüm seni. Bu yüzden peşindeyim
Halil: buna inanmamı beklemiyorsun değil mi?
Kerem: bekliyom
Halil: kerem, sen sarhoşsun şuan belli. Odama gidelim sen bir güzel uyu
Kerem: uyumak istemiyorum
Halil: ne yapıcan lan
Halil bunu dedikten sonra dudağına yapışmışım. 5-6 dakika öpüştükden sonra boynuna kafam düşmüş ve ben orada sızmış kalmışım. O da tabiki ben sarhoşken benden faydalanmış. Ne ara içtiğimi bende bilmiyorum ama bunların hiç birini hatırlamıyorum.
Üstümü giyinip Halil'in odasından çıktım. Ben kapıdan çıkmadan bileğimi tuttu ve duvara yasladı. Göz göze geldik, ben sadece sustum ve o konuşmaya başladı
Halil: bu falcı olayı ne?
Kerem: n- ne falcısı?
Halil: Altay her şeyi anlattı, zorlama sende anlar.
Kerem: Altay anlatmış işte
Halil: Kerem!
Kerem: tamam, anlatıyorum. Biz sen gelmeden takımca bir akşam yemeği yedik ve sohbet falan ettik. Taylan bana sende bahsetti " yeni gelen çocuğa baktın mı? " Falan dedi. Bende sinirli bir şekilde onu tersledim. O zamanlar senin benim kaderim olduğunu bilmiyordum. Daha sonra biz dağıldık, evlere gittik. Ben eve geldim ve direkt koltuğa oturdum. Google'a Halil Dervişoğlu yazdım ve seni biraz araştırdım. Daha sonra yatağıma gittim ve uyudum. Uykumda, rüyamda bir adam vardı ve beni yatakda izliyor, saçımı okşuyor, ben onu fark edince koşarak banyoya gidip kapıyı kapatıyordu. Sabah da terler içinde uyanıp Altay'ı aradım. O da beni falcıya götürdü işte sonra olanlar oldu.
Halil: Ne diyeceğimi bilemedim
Kerem: bir şey deneme gerek yok. Özür dilerim benim rezilliğim.
Halil: Rezillik mi? Hayır, alakası bile yok. Özür de dileme. Senin için iyi bir sevgili değilim ben.
Kerem: nasıl?