Halil, Taylan ve beni restoran da gördükten sonra Taylan ile ufak bir atışma yaşadı ve bizi orada bırakıp, arkasına bakmadan gitti. Nereye gittiğini bilmiyorum. Ama çok merak ediyorum. Benim telefonlarımı açmadığı için bende yakın arkadaşı Mert'i aradım. Mert bana "senin gibi bana da bir şey söylemedi. Ayrıca benimde telefonlarımı açmıyor. Kavga mı ettiniz?" dedi. O an ne diyeceğimi bilemedim. Halil'in böyle ortadan kaybolması benim suçum değildi. Hepsi Taylan yüzünden ama bunu Halil'e anlatamıyorum, Dinlemiyor.
Eve gittiğim zaman Halil'i yeninden aradım ve yine telefonlarını açmadı. Bu sefer iyice meraklandım. Artık açması gerek, bu kadar trip atılmaz. Abartıyor.
Bir kaç saat beni geri aramasını bekledim ve beklerken uyuya kalmışım. Saat gece 02:22 gibi çalan kapı zili ile uyandım. Kapı zilini çalan kişi hem kapıya vuruyor hem de kapı zilini çalıyordu. Yerimden kalktım ve hızla kapıya doğru koştum. Kapıyı açtığım zaman terli, elleri titreyen, yüzünden korkusu belli olan bir Taylan duruyordu.
Kerem: ne oldu sana?
Taylan: takip ediliyorum
Kerem: ne!?
Kim Taylan'ı ne amaçla takip eder ki? yüzüne baktığım zaman ne kadar korktuğunu anlayabiliyordum. Onu kapı da çok bekletmedim ve hemen içeri aldım. Hemen salona götürdüm ve ona su vermek için mutfağa gittim. Mutfağa girdiğim zaman bana kanlı bir bıçak ile bakan yüzünü maske ile kapatmış biri bakıyordu. Neyse ki mutfak kapısı kapalıydı içeri giremez diye düşündüm ve ona bakmak için bir iki adım kapıya yaklaştım. O da aynı şekilde bana yaklaştı. Kanlı ellerini cama koydu. Bana " sende ellerini koy" der gibi bakıyordu. Elimi kaldırdım ve cama yaklaştırırken salondan Taylan'ın " Kerem nerde kaldın?" seslerini duydum. Taylan'ın sesini duyduğum an salona doğru koştum.
Salona gelip onun yanına oturdum ve suyu uzattım.
Kerem: seni kim takip etti?
Taylan: bilmiyorum, yüzü belli değildi
Kerem: seni takip ettiğini nasıl anladın? belki evi buralarda
Taylan: Hayır, o adam beni takip ediyordu. Arkamdan koştu, beni buraya kadar kovaladı
Kerem: şimdi ne yapacaksın?
Taylan: polisi aradım yoldadır
Taylan'ı takip eden kişinin Halil olduğunu düşündüm ilk ama Halil Taylan'ı bu kadar korkutamaz. Mutlaka başka biri bu. Büyük ihtimalle mutfak kapısının önünde gördüğüm kişi. Taylan'ı kim takip ettiyse kesinlikle bulunacak ve tutuklanacaktı. Taylan bu işi bırakmaz, onu takip eden kimse bulmaya niyetli.
Benden dışarı çıkıp onu aramamızı istedi. Teklifini ilk reddettim ama o kişiyi bende merak ediyorum. Bu yüzden teklifini kabul ettim.
Taylan: Gelecek misin? ben gidip onu bulucam
Kerem: ben gelemem. O kişi katilse ve bizi öldürürse...
Taylan: yanına da ben varım merak etme
Kerem: adamın hedefi sensin zaten, adam seni öldürmek istiyor belli ki. Sen benim yanımda olursan ben daha çok korkarım zaten amına koyayım
Taylan: korurum ben seni amk gel işte
Kerem: polisi aradın sen gelirler şimdi
Taylan: yanlış anlaşılma derim