Başlamadan önce bugün Arife günü yarın bayram herkesin Ramazan bayramı kutlu olsun şimdidenPazar günü Halil'i takip etmem için Taylan'ın etrafımda dolaşması gerek. Takımdan biri ile konuşucam ve onu oyalamasını isticem.
Cumartesi günü gece Altay'ı aradım ve ona Halil'i takip edeceğimizi söyledim.Altay bana "Nerelerde gezdiğini bilmiyoruz, nasıl yerlerde olduğunu, evini bilmiyoruz nasıl olacak?" Demişti ki haklıydı.
Halil'in evini bulmamız lazımdı.Bir şekilde bulacağımızı söyledim ve telefonu kapatıp ikimizde uyuduk.Sabah karşı evden sesler gelmeye başladı.Galiba birileri buraya taşınmıştı.Yeni komşularımın yanına gittim."Merhaba"
"Merhaba"
"Buraya mı taşındınız?"
"Evet, oğlum çok istedi burayı."
"Oğlunuz da mı var?"
"Evet, gel seni onunla tanıştırayım."
"Olur"
"Sen içeri gel, oğlum börek, poğaça falan almaya gitti bugün kahvaltı yapmadı açtı biraz"
"Olur, tamam"
"Kaç yaşındasın sen?"
"23"
"Hah benim oğlan da 22, iyi anlaşırsınız"
"Evet"
Adamın oğlunu biraz merak ettim açıkçası.Benden 1 yaş küçükmüş iyi çok değil.Umarım anlaşırız.Adamın oğlunu yaklaşık 20 - 25 dakika bekledim ve tam gitmeye niyetlenmişken geldi.
"Sizin ağlanın gelmeye pek niyeti yok gibi ben gideyim."
"Yok oğlum gelir şimdi o"
"Peki"
Kapı açıldı ve gelen kişi o Allah'ım ben bu kadar şanslı biri olduğumu bilmiyordum.
"Hoşgeldin" dedi soğuk ve sinirli bir sesle. Niye öyle davranıyorsun yavrum? Sen benim falımda çıktın, yapma böyle.
"Hoş buldum"
"Siz tanışın bende eve birkaç şey alayım" dedi ve babası gitti.Evde sadece ikimiz vardık.
"Çay içer misin?"
Dedi bana ne kadar soğuk davransa da yakında sevgilim olacaktı.Çok eminim çünkü falcının her dediği tek tek çıkıyordu.Yani Halil'in bana soğuk davranması çok da önemli değildi
"İçerim"
"Masaya gel o zaman"
"Tamam"
"Kerem'di demi adın?"
"Evet"
"Halil bende"
"Memnun oldum"
"Bende"
"Emin misin?"
"Anlamadım??"
"Beni sevmemiş gibisin"
"Ne alaka"
"Bilmem bana soğuk davranıyorsun"
"Davramıyorum, herkese böyleyim. Sana özel değil."
"Peki, ben gidim"
"Nereye?" Bir anda ayağa kalktı.
"Evee"
"Ha tamam"
Beni kapıya kadar geçirdi. Daha sonra bana "buraları çok bilmiyorum, beni biraz gezdirir misin?" Dedi. Bende ona "olur, gezdiririm" dedim ve öğlen 12.00 da anlaştık. Olanları hemen Altay'a anlattım.Nereleri gezecegimizi Altay ile planladık.