5. Quidditch maçı

508 43 77
                                    

Bilin bakalım kim geldi? Boşboğaz ben! Nasılsınız bakalım? Bu bölüm de bir az Agnes'le ilgili olacak. Sıradaki 3 bölümü Tom'a adamayı düşünüyorum, öyle küçük bir karakter yarattım diye koskoca genç Lord Voldemort'u dışlayamam. Onun da hayatını görmeli ve bilmeliyiz. Bazen 'Keşke Tom için ayrı bir seri yazılsaydı Rowling tarafından...' diye düşünüyorum. Eh,madem Rowling böyle bir şey yapmayacak, o zaman ben Rowling olurum ha? :D Neyse, o halde başlayalım!

Senem'ime ithaf ediyorum...

☠︎︎✰Lumos Maxima...

Profesör Slughorn, sandığından hızlı kabul etmişti küçük cadıyı.3 gün sonra ilk oyunuydu. Öyle çabucak takıma seçilmesi diğer takım üyelerinde hiddet doğurmuştu fakat antremanlarda kendini oldukça kanıtlaya bilmişti. Her konuda olduğu gibi, bu konuda da yetenekliydi.

Quidditch,çok eğlenceliydi.

Amacı Quaffle denen topu üç çemberin birinden geçirmek ve ceviz büyüklüğünde olan Altın Snitch denen kanatlı topu yakalayarak maçı bitirmek olan bu sporda her takımda yedi oyuncu bulunuyordu. Bunların birisi tutucu, ikisi vurucu, üçü kovalayıcı ve biri de arayıcıydı. Kovalayıcılar Quaffle denen futbol topu büyüklüğündeki kırmızı topu birbirlerine paslar atarak karşı takımın kalesi sayılan 17 metre yükseklikteki üç çemberden geçirmeye çalışırlardı. Eğer top çemberden geçerse,Quaffle'ı yollayan kovalayıcının takımı 10 puan kazanıyordu. Tutucu çemberleri koruyordu. Bludger, kendi kendine hareket eden ve oyuncuları süpürgelerinden düşürmeye çalışan azgın, yaramaz, oyun bozucu toplarsa iki taneydi. Vurucular'ın görevi Bludger'ları takımdan uzak tutmak ve karşı takımın oyuncalarına yönlendirmekti. Son olarak Snitch denen ceviz büyüklüğündeki altından yapılan uçucu-kaçıcı muhteşem top vardı. Snitch oyunu bitiren ve takıma ekstra 150 puan kazandıran toptu. Snitch yakalanmadığı takdirde oyun uzardı.

Agnes, tutucu olarak seçilmişti. Çemberler etrafında hızlı uçuşu sayesinde dikkat dağınıklığına neden oluyordu. Abraxas ise arayıcıydı. Antremanlar haftada 3 kere oluyordu. Onun dışında 7 ve 5.sınıflar - takımda 2 yedinci sınıf öğrencisi, 3 beşinci sınıf öğrencisi vardı - sınavlarına hazırlanıyor, kalan ikisiyse - Agnes ile Zacharias Rosier(3.sınıf) günlük işlerindelerdi.

İlk maç Slytherin-Gryffindor arasında gerçekleşecekti. Asırlardır iki bina arasında büyük bir rekabet vardı, maç en tetikleyici sebeplerden biriydi.

Gryffindor arayıcısı Charlus Potter, kendinden oldukça emin tavırlarla sahaya girişe hazırlanıyor, hakim Madam Hooch ise etrafı kolaçan ederek geziniyordu. Yarışı Dolohov anlatacaktı. Riddle'a teklif edilmişti fakat o Dolohov'u daha uygun görmüştü. Riddle, 14 oyuncunun saçma sapan toplar peşinde koşuşunu anlatmak yerine kütüphanede gömülmeyi tercih ederdi. Lakin bir de Abraxas'la Agnes'in heveskarlığı vardı tabii... Onları izleyecekti, yoksa hayatta gelmezdi. Abraxas'ın hatrına.

Soyunma odasından çıkıp yerlerinde oturmuştu Slytherin oyuncuları. Winky öne çıktı, kaptan konuşması yapacaktı.

"Evet beyler ve bayanlar. Yeni öğretim yılının ilk maçına çıkıyoruz. Biz Slytherin'iz, elbette kazanacağız. O halde, çıkalım ve Gryffindor'lara günlerini gösterelim!"

Takımlar sırayla sahaya çıktıkça binalarından tezahürat nidaları yükseliyordu. Oldukça heyecanlı bir maç olacaktı. Hem de Winky, Agnes'i şimdi ortaya çıkartıyordu. Slytherin'ler de, Gryffindor'lar da yeni tutucuyu görünce oldukça şaşırdılar.

𝐓𝐡𝐞 𝐂𝐫𝐢𝐦𝐞𝐬|| 𝐓.𝐌.𝐑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin