11. Seçim ve Sesler

403 38 168
                                    

Selam! Bölümün nasıl erken geldiğini soranlar için cevaplamak isterim ki, bölüm beynimi yiyip bitiriyordu ben de yazayım be dedim.

Umarım beğenirsiniz, bol bol yorum atıp destek olursanız çok sevinirim! ♡︎
Bu arada, şu ☆ şeyi ★ çevirmek ister misiniz?

Hadi uzatmadan başlayalım.

☠︎︎✰Lumos Maxima...

Aradan üç gün geçmişti. Tom, sağsalim ayaklanarak tekrardan işinin başına dönmüş, yapılması gereken toplantıları artıklaması ile bitirmişti. Arada revire giderek küçük cadıyı izliyordu, belki uyandığında yanında olur diye. Bir süre sonra Madam Kopperfield onun revire fazla gelmesinden rahatsız olup onu revirden kovmuştu, bir keresinde de kaçak şekilde oraya girdiğinde Dumbledore'a yakalanıp iki saat azar yiyip üç gün girme yasağı almıştı. O da yeni bahane bulmuştu elbette.

Arkadaşlarını ikna etmişti. Her iki günden bir şaşırtıcı şekilde bir kaç öğrencinin kaş-gözü patlatılıp revire yatırılıyordu. Bir kaçının da derilerinde şişler oluşuyor, bazıları iksir dersinde üstlerine kazanı dağıtarak revirlik oluyordu. Tom da olanlardan habersizmiş(!) gibi davranarak revire girme şansı elde ediyor, bu süreçte Agnes'i izlemeye fırsat kazanıyordu.

Slytherin masasında her zamanki gürültü hakimken Dolohov, yanındaki Riddle'ı dürttü.

"Pişt."

"Ne var, Antonin?"

"Doğruyu söyle, bahçede sana bakarken mi, yoksa ormanda o gücü sergilerken mi ona aşık old-"

"Aşkı hissedemiyorum, Antonin." Ardından çocuğa sert bakışlar atsa da, bu sefer konuya Abraxas daldı.

"Yürü git lan! Başka kız yokmuş gibi bir de kendinden 6 yaş küçük bir çocuğa aşık olmuşsun!"

Tom, bıkkınca nefesini verdi. Davranışlarında her hangi bir gariplik görmese de, arkadaşları için dalga konusu çıkmıştı. Çünkü Riddle, ortamda kız bulununca gözucu dahi bakmayan biriyken küçük bir kızla- Özellikle de Grindelwald'ın kızıyla ilgileniyordu.

"O büyüdükten sonra onu yanına da çekemezsin ki. Grindelwald'ın," sesi hafifçe titredi, "Grindelwald'ın kızından bahsediyoruz. Onu kendi yoluna çekecektir."

"Yeter." Otoriter sesi sayesinde iki çocuk da tekrar odağını yemeğe çevirirken çilek reçelini ekmeğine aceleyle sürmeye başladı.

Çilek reçelini çok severdi.

[ARA REKLAMI:

GELLERT GRİNDELWALD'IN SARI SAÇLARA KAVUŞMASINI SAĞLAYAN ŞAMPUANIMIZDAN ALMAYI UNUTMAYIN!

REKLAM BİTMİŞTİR.]

Yemeğini hızlıca bitirdikten sonra ayağa kalktı. Malfoy'un sorgulayıcı bakışlarına karşı hiç bir şey söylemeden çıkışa yöneldi. Üstündeki bakışları hissedince rahatsızca kıpırdanıp geriye baktığında Dumbledore'u gördü.

Bu adamdan nefret ediyordu.

Dumbledore'un solunda oturmuş Armando Dippet'e yumuşak bir gülümseme yollayıp baş selamı verdikten sonra adımlarını hızlandırdı.

Adımları onu revire götürürken büyük bir çaba sarf ederek revire gitmemeye çalışıyordu.

_________

𝐓𝐡𝐞 𝐂𝐫𝐢𝐦𝐞𝐬|| 𝐓.𝐌.𝐑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin