ǂഒ⊹⊹﹅⋆

318 26 8
                                    

Bu bölüm, esas kısmın bir ön bölümüdür. Geçen seneleri bir az açıklayacağım.

Dipnot: Bölüm ismi, Peri alfabesiyle "Riddle".

Birinci sene sonuna kadar Agnes ile Tom hiç konuşmadılar. Agnes, zaman zaman Tom'un yokluğunu hissetse de, bunu bastırmaya çalıştı.
Tom, dikkatini derslerine ve işlerine vererek Agnes'i az da olsa unutmaya çalıştı, yine de onunla son konuşmasını düşünmeden günü geçmedi.
Tom, okuldan onunla hayal ettiği vedalaşmayı yapamadan ayrıldı, Agnes de tren kalkarken Tom'u kompartımana girene kadar izledi, sadece izlemekle yetindi.

Tom, Borgi &Burkes'de asistan olarak çalıştı, babasının ve baba neslinin yüklü miktar muggle parasını da galleon'a çevirdi ve bir Dünya Turu'na çıktı. 21 yaşına kadar gezdi, yeni şeyler öğrendi.

Bu süreçte, 1945 yılında Gellert Grindelwald, Dumbledore ile olan düellosunda Nurmergard'a atıldı, kişisel eşyaları ailesine, Mürver Asa ise Dumbledore'a kaldı. Buraya dikkat edelim.

Agnes, her zaman yanında olduğunu bildiği babasını da kaybetmesiyle ve ağabeyi Alexander Grindelwald'ın da Bulgaristan'a sürgünüyle birlikte kendini sadece annesiyle baş-başa buldu. Her şeyin ters yöne gitmesi onun için yıkıcı bir durumken, gittikçe sessizleşmeye başladı.

Sonraki yıllarda açığa çıkmaya devam eden güçlerini keşfetti ve onlar üstünde çalışmaya başladı. Şu an araştırmalarına devam ediyor. Babasıyla bazen kaçak yolla iletişime geçiyorlar, ağabeyinin sürgününün bitmesine 5 sene kaldı.

Agnes, İzabella ve Arcturus ile arkadaşlığını kuvvetlendirdi, ilk senelerinde Slytherin'lilerle takıldığı için dışlanan İzabella, arkadaşları sayesinde bunu atlatmayı başardı. Arcturus'a karşı hisleri var.

Arcturus Black, ailesinin Agnes ve İzabella ile takıldığını öğrenince onunla ettikleri kavgayı boşverip telafi etmeye çalıştı. Kızların Arcturus'un çevresinde bulunabilecek kriterde olduklarını gören Black ailesi, Arcturus'u az rahatsız etmeye başladı. İzabella'ya karşı hisleri var.

1950 yılında Tom Riddle, şansını tekrar deneme amaçlı Hogwarts'a Öğretmenlik başvurusu ile geri döndü ve inanılmaz bir şekilde kabul edildi. Hogwarts'ta KSKS dersi verecek ve 16.bölümde bunu göreceğiz!!

Antonin Dolohov, Tom'un sağ kolu oldu. Tom okulda olduğunda Ölüm Yiyen işleriyle özel olarak ilgileniyor ve Tom'un en güvendiği iki kişiden biri.(Diğeri Abraxas.)

Abraxas Malfoy, Medusa Malfoy ile nişanlandı. İki sene daha işler üstünde yoğunlaşmayı planlayan Abraxas, evliliklerini 1952 yılı için planlamakta. Tom'un sol kolu, en güvendiği ikinci kişi. Ölüm Yiyen ordusu büyüdükçe işler de arttığından diğer işleri de o kontrol altına alıyor.

Bu arada... Tom, asistana ihtiyacı olduğu bahanesi ile Agnes'i tekrar dibine sokacak. Seneler önceki amacının peşinden tekrar gitmeye çalışacak. Fakat Agnes, eskisine göre daha tecrübeli ve dikkatli davrandığı için bu epey zor olacak.

Söylemek istediklerim bu kadardı. Ohh rahatladım.

Sorunuz varsa, sorabilirsiniz.

Okumanızda hepinize iyi eğlenceler!!

Hey! Eğer siz bunu okuyorken kitap 12K okunmayı geçmişse, buraya bir kalp atmaya ne dersiniz? <33

16.bölümü yazmaya başlıyorum. Yakında yayınlarım! İyi günler!

𝐓𝐡𝐞 𝐂𝐫𝐢𝐦𝐞𝐬|| 𝐓.𝐌.𝐑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin