rozdział 3

58 3 0
                                    

Wstałam o 9:00 zrobiłam poranną toaletę i przebrałam się,zajęło mi to 30 minut .
Mój outfit:

Ubrana postanowiłam pójść na miasto

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ubrana postanowiłam pójść na miasto .Wziełam swój plecaczek i schowałam tam słuchawki ,telefon,portfel i aparat fotograficzny.A czemu aparat?A to dlatego że lubię robić zdjęcia a tu w Korei mam okazję porobić bardzo ładne zdjęcia.

Chodząc po mieście zauwarzyłam piękne miejsce gdzie mogłam zrobić zdjęcie od razu tam poszłam a gdy byłam już na miejscu normalnie moje oczy zabłyszczały ponieważ widziałam piękne drzewa których kwiaty pięknie kwitły ,od razu postanowiłam zrobić zdjęcie .

Byłam już w hotelu zrobiłam sobie małe zakupy byłam też w kawiarni a teraz czas poćwiczyć śpiewanie i taniec .

Ćwiczyłam tak 6 godzin aż wkońcu ktoś do mnie zadzwonił a była to moja przyjaciółka Natalia .

Rozmowa T/I i Natali

N-Hejka.

-Hej

N-No jak tam opowiadaj.

-Jest dobrze przyszłym tygodniu jest przesłuchanie będę musiała zatańczyć i zaśpiewać.

N-No super, a co za śpiewasz?

-Piosenkę Lisy "Money" i odrazu to za tańczę.

N-No super ,jestem pewna że się dostaniesz.

-Wsumie było by fajnie.

N-No dobra a na którą masz to przesłuchanie ?

-O 15:00 czasu koreańskiego .

N-Rozumiem ,dobra ja muszę kończyć papa.

-Papa

Koniec rozmowy

Po tym jak zkończyłam rozmawiać z Natalią postanowiłam zjeść moje żelki które normalnie czekały aż je otworze .


Jest godzina 20:00 postanowiłam wrzucić jakieś zdjęcie na instagrama.
Po tym jak wstawiłam zdjęcie postanowiłam się położyć spać więc szybko poszłam się wykąpać i przebrać w piżame po czym położyłam się na łóżku i po nieokreślonym czasie zasnełam.


Szczęśliwy przypadek ||Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz