Rozdział 2

83 4 0
                                    

Wstałam około godziny 5:00 po czym udałam się do toalety by wykonać poranną rutynę i się przebrać.
Przebrana wyglądam tak:

Przebrana poszłam na dół do kuchni by zrobić sobie kawę i jakieś śniadanko na szybko po czym udałam się do pokoju po swoje walizki żeby włożyć je do samochodu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Przebrana poszłam na dół do kuchni by zrobić sobie kawę i jakieś śniadanko na szybko po czym udałam się do pokoju po swoje walizki żeby włożyć je do samochodu .Włożyłam je do samochodu i szybko na chwile wróciłam do domu by zostawić karteczkę z informacją że już pojechałam ,po tym jak zostawiłam karteczkę poszłam do samochodu odpaliłem go i ruszyłam w stronę lotniska .Jechałam przez nie całe pół godziny więc miałam jeszcze trochę czasu by coś porobić więc postanowiłam przejrzeć media społecznościowe i wrzucić coś na instagrama .Siedziałam tak aż wkońcu  można było wsiąść do samolotu czekałam ponieważ do startu było jeszcze 15 minut ale cóż jakoś to przetrwam.

Skip Time

Byłam już w Korei więc musiałam pójść do jakiegoś hotelu i załatwić sobie pokuj .Poszłam do najbliżej położonego hotelu w którym kiedyś moja mama i mój tata musieli się tu zatrzymać na szczęście dobrze go ocenili i wsumie mieli rację już przy wejściu obsługa jest bardzo miła .Po kilku minutach rozmowy z panią recepcjonistką i odebraniu kluczów byłam już w swoim pokoju był dosyć spory jak na pokuj dla jednej osoby haha.

Gdy rospakowałam żeczy postanowiłam że pójdę do tej wytwórni dopytać się kiedy dokładnie jest to przesłuchanie.
Tak jak powiedziałam tak też  uczyniłam po 30 minutach byłam na miejscu stałam przed ogromnym budynkiem a moje oczy zrobiły się jak monety od pięciozłotówek .Po kilku minutach postanowiłam wejść do środka .Pchnełam wielkie szklane drzwi i weszłam do środka skierowałam się do recepcji by zapytać się czy mogę pójść do Pana który jest menadżerem wytwórni .Pani powiedziała że mogę i w dodatku zaproponowała że mnie tam zaprowadzi.

Gdy dotarłyśmy pod biuro Pani powiedziała że mam chwile zaczekać ponieważ ona musi się zapytać czy mogę wejść od razu.
Pani chwile była w środku po czym wyszła i poinformowała mnie że mogę wejść i to też zrobiłam .

Gdy weszłam do środka zauwarzyłam mężczyznę miał może 40 lat ubrany w czarny garnitur siedział przy biurku i wypełniał papiery ale po tym jak zauwarzył mnie przestał i powiedział żebym usiadła.Więc to zrobiłam ,po chwili ciszy Pan zaczął rozmowę.

skrót Mw-Menadżer wytwórni.

M-Dzieńdobry pani T/I ,prawda?

-Tak

Mw -A więc słuchamy co panią do mnie sprowadza?

-Chodzi mi o te przesłuchanie do tego zespołu, kiedy one się odbędzie?

Mw-czyli jest pani chętna?

-Tak .

M-Dobrze wpisze panią zaraz na listę .A Przesłuchanie jest w przyszłym tygodniu. Jest Pani w drugiej turze czyli pani ma tak jak inne dziewczyny na 15:00.

-Dobrze.

Mw-Chce pani coś jeszcze wiedzieć.

-Tak,a tu będzie trza było tylko śpiewać czy zatańczyć też?

M-Dobrze by było gdyby pani zatańczyła ponieważ musimy wiedzieć czy jak by były jakieś szybkie choreografie do nauczenia to czy by pani umiała się ich nauczyć.

-Dobrze, rozumiem

M-To wszystko?

-Tak dziękuję.

M-A więc dowidzenia.

-Dowidzenia.

Okej czyli podsumowując mam tydzień na nauczenie się jakieś choreografi i jakieś piosenki nie no super.

Byłam już w hotelu i zaczełam szukać jakieś piosenki.Po chwili zastanowienia postanowiłam wziąść zaśpiewać piosenkę Lisy z BLACKPINK a miałam na myśli Money a co najlepsze że bym mogła od razy ją zatańczyć ,tak to jest plan postanowiłam wziąść się do pracy .


Ćwiczyłam choreografię i śpiewanie tej piosenki przez 4 godziny postanowiłam więc że pójdę się wykąpać przebrać w piżame i iść spać to był teraz mój plan.(wyobraźnię sobie jakie ona musi mieć zakwasy)

Gdy się wykąpałam i przebrałam w piżame podłączyłem telefon i położyłam się na łóżku i w pewnym momencie zasnęłam.

Szczęśliwy przypadek ||Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz