Rozdział 22

20 1 0
                                    

Skip Time
2 tygodnie puźniej  .

Dzisiaj lecę do Los Angeles ponieważ tam jest nasz pierwszy występ który jest zaplanowany w trasie koncertowej .
Od rana z chłopakami latam w jedną stronę a  za chwilę w drugą bo pakujemy się na trasę oczywiście ja jeszcze pomagałam Jk a Jimin pomagał Tea .Wszyscy byli bardzo zakręceni dzisiaj no ale cóż tak już jest.

Skip Time
Lotnisko.

Jesteśmy na lotnisku i czekamy na nasz samolot Tea oczywiście jako jedyny nie umie usiedzieć na tyłku więc biega w te i nazat no ale cóż tak bywa.

Wkońcu przyleciał nasz samolot a my udaliśmy się do środka wszyscy zajęli swoje miejsca ja oczywiście siedzę z całym makne line więc będzie zabawnie .

Co najlepsze czeka nas 11 godzin lotu więc będzie super.

Siedzimy w tym samolocie chyba z 2 godziny nic nie robiąc więc postanowiłam zaproponować jakąś grę czy coś lecz nagle dostałam SMS od Sugi.

Od Sugi:
Mam pomysł na nudę.

Do Sugi:
Ty to masz wyczucie .

Od Sugi:
No widzisz.

Do Sugi :
Dobra lepiej mów co to za plan .

Od Sugi :
Od teraz zaczynamy pisać na grupce.Plus trochę wkurzymy tym Nama.

Do Sugi :
No oki.

Od Sugi:
To dawaj na grupkę ustawimy nicki i wgl.

Do Sugi:
ok.

Skończyłam pisać z Sugą i weszłam na grupkę nazwa bardzo ciekawa bo nazywa się Uwaga ,Uwaga,
                  "🐋wielorybki🐋"

Nie no nazwa pierwsza klasa No ale cóż czas ustawić nick i wiem że ustawie też jednej osobie hehe.

Użytkownik T/I zmienił/a nick użytkownika Park Jimin na 🌸Blądyna🌸

🌸Blądyna🌸-Sama chciałaś.

Użytkownik Park Jimin zmienił/a nick użytkownika T/I na ♡ Czarna wdowa♡

♡Czarna wdowa♡-czekałam aż ustawisz ten nick hshs.

Użytkownik Jin zmienił/a nick użytkownika Namjoon na🌋Bóg destrukcji🌋

Użytkownik Suga zmienił/a swój nick na 🌟Król swagu🌟

Użytkownik Suga zmienił/a nick użytkownika V na 👽Kochany kosmita❤👽

Użytkownik Jk zmienił/a swój nick na 🐰Golden bunny 🐰

Użytkownik Jin zmienił/a nick na 🌼Mamuśka🌼

Użytkownik J-hope zmienił/a swój nick na 💜🌸Nadziejka🌸💜

💜🌸Nadziejka🌸💜- Okej  wszyscy mamy nicki ?

🌟Król swagu🌟- Wystarczy że wejdziesz w nicki i zobaczysz czy mają wszyscy.

💜🌸Nadziejka🌸💜-racja.

🌸Blądyna🌸-No co wszyscy Hobi mają?

💜🌸Nadziejka🌸💜-Tak.

🌋Bóg destrukcji 🌋-Ej wy wiecie że jesteście w tym sama samolocie?

🌼Mamuśka 🌼-I co z tego mamy prawo pisać przez meska.

♡Czarna wdowa ♡-No właśnie Jin ma rację. Nie chce nam się gadać to piszemy.

🌋Bóg destrukcji 🌋-Nie wytrzymam z wami.

🐰Golden bunny 🐰-Dobra nam się nie denerwuj złość piękności szkodzi.

👽❤Kochany kosmita ❤👽-Dokładnie a teraz cicho przestańcie pisać bo nie wiem czy wiecie ale niektórzy próbują spać.

Czarna wdowa ♡-Sorka już nie będziemy.

👽❤Kochany kosmita ❤👽-Dobra Jin mam pytanie .

🌼Mamuśka 🌼-słucham?

👽❤Kochany kosmita ❤👽-możemy się wymienić miejscami bo chcem  siedzieć koło Kotowatego.

🌼Mamuśka 🌼-No dobra .

Koniec pisania na grupce.

I wtedy Jin przyszedł usiąść ze mną ,Jiinem i jk. A Tae usiadł z resztą chłopaków plus wtulił się w Suge słodko to wyglądało.

Jm-Ej no dobra V wiem że jesteście parą ale no z nami jest dziewczyna.

V -To już się przytulać do chłopaka nie mogę. - oburzony.

-Możesz nikt ci nie zabrania .

Jm-Czekaj serio ci to nie przeszkadza ??

-Nie, a czemu by mi mało to przeszkadzać.

Jh-No bo tak jakby oni są parą wiesz geje i te sprawy.

-Mi to nie przeszkadza poza tym sama mam brata który jest gejem.

V-Serio? ?

-Tak ,no a teraz dajcie mi spokój bo chcem spać.

Jm-Dobra, dobra księżniczko idź już spać .

-nie waż się  mówić na mnie księżniczka .

Jm- A to czemu.

-Bo jak wrócimy z trasy to twoje dżemy  wylądują w koszu na śmieci.

Jm-No dobra już nie będę tylko zostaw moje dżemy czarnuszko

-Yyy dobra ja mam  cię dosyć serio idę spać. Dobranoc wszystkim.

Wszyscy-Dobranoc.

Wtedy wzięłam i odwróciłam się w stronę okna i zamknełam oczy by muc  zasnąć. Siedziałam jeszcze tak chyba z 5 minut i zasnełam.

Skip Time
2 Godziny puźniej w samolocie .

Obudziłam się i od razu rozglądnełam się co robią chłopcy na szczęście wszyscy spali więc były plusy .W pewnym momencie gdy chciałam trochę wyżej usiąść poczułam czyjąś rękę na moim brzuchu popatrzyłam na właściciela tej ręki a był to nikt inny jak ta nasza Blądyna (chodzi o Jimina) był przytulony do mnie więc żeby go nie obudzić szybko wzięłam i podniesłam jego rękę z mojego brzucha i wzięłam mój telefon ,od razu patrząc na zegarek by wiedzieć ile nam zostało lotu na szczęście jeszcze 7 godzin więc mogę iść jeszcze spać .Więc ponownie ułożyła się tak by mi się wygodnie spało i poszłam spać .












Szczęśliwy przypadek ||Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz