Rozdział 12

32 2 0
                                    

Obudziło mnie dziwne pukanie w okno gdy wstałam okazało się że pada postanowiłam wstać by sprawdzić która jest godzina,  więc wstałam i sięgnełam po telefon który leży na szafce nocnej ,szybko włączyłam wyświetlacz telefonu i zobaczyłam że jest 5:00 wsumie czemu by się nie zacząć szykować na przesłuchanie. (Wrazie czego przesłuchanie ma na 10:00) Wstałam z łóżka i udałam się do szafy w której mam ubrania wybrałam coś co mi się najbardziej spodobało no i na szczęście było czarne.Szybko się przebrałam i wyglądałam tak:

Ubrana poszłam do łazienki by uczesać się i zrobić make up

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ubrana poszłam do łazienki by uczesać się i zrobić make up.

Po 3 godzinach robienia fryzury i makijażu byłam gotowa .

Jest 8:00 więc mam 2 godziny do przesłuchania postanowiłam pójść do brata i go obudzić by się przygotował bo wkońcu chciał jechać ze mną i mi kibicować hah .

Obudziłam brata szybko się ubrałam a ja jeszcze zdążyłam wrzucić filmik na tik toka  plus fotkę na ig .

Siedzę aktualnie z bratem w samochodzie ponieważ będziemy już pomału jechać na przesłuchanie .





Maciek Pov.
(Tu chodzi o jej brata)
Siedziałem na miejscu widza jak to ja to tak nazwałem i czekałem na kolejne mojej siostry długo wsumie nie czekałem bo miała wystąpić jako trzecia więc są plusy .

Właśnie kończyła tańczyć dziewczyna która była przed moją siostrą .

Dziewczyna skączyłam i zrobiła końcową poze ale jakoś była za bardzo sztywna nie podobało mi się jak ona tańczyła.
Po chwili jednak usłyszałem że mówią imię mojej siostry i wtedy ona wyszła na środek  ukłoniła się i ustawiła w początkową pozę,  i wtedy zaczęła lecieć piosenka do której moja siostra tańczyła i jednocześnie śpiewała  .
Tańczyłam tak jeszcze chwile gdy nagle piosenka dobiegają końca siostra zrobiła pozę końcową , wszyscy zaczeli jej klaskać w tym ja ,siostra ukłoniła się i wróciła na swoje miejsce ,gdy miała wchodzić następna dziewczyna .Zatańczyła i również wykonała pozę końcową , po chwili osoby które oceniały  moją siostrę i resztę dziewczyn wyszli z sali chyba na jakieś obrady .

Po 15 minutach wrócili chyba z wynikami trzymałem mocno kciuki za moją siostrę , czekaliśmy ponieważ na początku mówili w czym kto by mógł się poprawić albo kto co robi bardzo świetnie lecz po chwili zaczeli już wracać do tematu kto dostał się do finału tak jak ja to nazywam hah .Wszyscy byli w dużym stresie na początku mówił jakiś chłopak był on na sto procent starszy ode mnie ale tak nie wyglądał , chłopak na chwile się zawiesił lecz po chwili usłyszałem jak chłopak mówi imię mojej siostry byłem bardzo zadowolony i dumny z mojej siostry ponieważ ona dużo ćwiczyła .



Po przesłuchanie pojechaliśmy do kawiarni.


T/I Pov:

Do tej pory nie wierzę że się dostałam do finału no normalnie  to jakiś cud ale nom ahhhh jezu no ja normalnie zaraz eksploduje ze szczęścia.

Gdy  tak w środku się gotowałam  mój brat zaczął do mnie gadać.

BM- Ty siostra to nie są ci chłopacy co oceniali ciebie i te inne dziewczyny na przesłuchaniu ?

-Tak to chyba oni i co z tego .

BM- Nic tak pytam .

-No oki niech Ci będzie,  ale zmieniając temat chcesz coś do picia  lub  jakieś ciasto?

BM- No wsumie mam ochotę na herbatę i jakieś ciasto .

-No oki .

BM- A ty co weźmiesz?

-Kawę z jakąś sałatką.

BM- Oki.

-To czekaj ja idę zamówić .

BM-Oki.

Poszłam do lady i zaczęłam składać zamówienie gdy już to zrobiłam wróciłam na miejsce i czekałam z bratem na nasze zamówienie  i nagle sobie przypomniałam że mam telefon w samochodzie a miałam zadzwonić do mamy i ją powiadomić czy się dostałam więc wpadłam na pomysł by poprosić brata by poszedł po telefon.

-Ej brat.

BM- Co ?

-Pytanko mam .

BM- No dawaj .

-Skoczyła mi do samochodu  po telefon ?

BM- No spoczko tylko kluczyki daj.

-Łap.

Brat poszedł po mój telefon a w tym czasie przyszło moje zamówienie .
Gdy brat wrócił zadzwoniliśmy do mamy i zaczęliśmy kosztować nasze zamówienie.
Gdy skączyłam rozmawiać i kubki i talerzyk po srniku i pojemnik po sałatce były puste poszliśmy zapłacić i pojechaliśmy do hotelu .

Dojechaliśmy do hotelu poszliśmy do siebie do pokojów  ja szybko się przebrałam w piżame bo jest tak wygodna że to kurwa szok to ją ubrałam poszłam zmyć makijaż i rozpuścić włosy i je roszczesać. Po czym poszłam do pokoju i rzuciłam się na łóżko byłam tak zmęczona już po prosto że gdy się położyłam i przymknełam oczy i zasnełam.

Szczęśliwy przypadek ||Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz