Rozdział 21

20 1 0
                                    

Jest godzina  8  a chłopacy jeszcze śpią ,więc jest okazja by im zrobić śniadanko .Tylko najpierw  muszę się ubrać .Więc poszłam po jakieś ubrania i udałam się z nimi do toalety. To mój outfit :

Ubrana poszłam na dół do kuchni postanowiłam zrobić coś co mama zawsze robiła mi na śniadanko czyli kanapeczki ale nie zwykłe że ser szynka i to wszystko będą różne od tych  czekoladą po te z serem no bo wiadomo każdy pewnie lubi coś innego

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ubrana poszłam na dół do kuchni postanowiłam zrobić coś co mama zawsze robiła mi na śniadanko czyli kanapeczki ale nie zwykłe że ser szynka i to wszystko będą różne od tych  czekoladą po te z serem no bo wiadomo każdy pewnie lubi coś innego.Do tego dam jakiś sok np pomarańczowy tak to jest plan.Więc wzięłam się za robienie kanapek o dziwo poszło mi to nawet szybko więc postanowiłam pójść obudzić chłopaków ,a zacznę od Sugi bo go będzie ciężko obudzić więc poszłam do jego pokoju ,zapukałam i nic głucha cisza więc weszłam i zobaczyłam Suge jak śpi więc weszłam głębiej pokoju i stanęłam koło jego łóżka po czym zaczęłam nim lekko szarpać i mówić do niego a ten zero reakcji więc czas użyć cięższe działa czyli łaskotki. Zaczełam go łaskotać i patrzeć czy się budzi łaskotałam go dopiero chyba 3 minuty a ten się obudził i się śmieje myślałam że będzie gorzej.No ale cóż skoro się obudził to mogę przestać go łaskotać.

Sg-hah za co ty mnie łaskoczesz? przecież nic nie zrobiłem tylko spałem.

-No tak spałeś a ja zrobiłam śniadanko dla wszystkich więc was teraz muszę obudzić a że ty jako jedny teraz ze mną nie śpisz to mi pomożesz.

Sg-No oki ale kto kogo budzi?

-Jam resztę makne line a ty pozostałych z hyung line.

Sg-Okej a więc chodźmy.

Poszliśmy budzić chłopaków Sudze poszło to całkiem szybko a mi został tylko V nie wiem jak go obudzić więc poszłam do siebie i wzięłam czekoladę którą wczoraj sobie kupiłam.I wtedy mnie oświeciło przecież mogę go obudzić tym że dam mu czekoladę jestem geniuszem.Więc poszłam do Pokoju  V i podeszłam do jego łóżka zaczęłam nim lekko szarpać i mówić że śniadanko jest gotowe.Lecz ten tylko na chwilę wstał i powiedział że chce jeszcze pospać więc użyłam mojej broni mówiąc mu że jak wstanie dostanie cało tabliczkę czekolady ten odrazu jak na zawołanie wstał i zaczął na mnie patrzeć na mnie po chwili skierowała wzrok na czekoladę którą trzymam w ręce.

V-Moge tą czekoladę? ?

-A zjesz śniadanie??

V-Tak.

-No dobra niech Ci będzie.

I dałam chłopakowi tą czekoladę po chwili skierowałam się z nim do kuchni gdzie czekała reszta chłopaków o dziwo jeszcze nie zaczęli jeść czekali na nas .Więc szybko z V usiadliśmy na swoje miejsca i wszyscy zaczeli jeść.

Skip Time
Po śniadanku ,Wytwórnia.

Jestem z chłopakami w wytwórni a to ponieważ że menadżer zadzwonił do Rm'a i powiedział że wszyscy musimy przyjechać by omówić parę rzeczy.No więc teraz tu siedzimy w biurze bo menadżer po coś poszedł.

Czekaliśmy 5 minut aż nagle przyszedł menadżer plus uwaga uwaga mój brat zdziwiłam się no ale cóż skoro jest tutaj to super.
Przez chwilę była cisza lecz po chwili menadżer zaczął mówić.

Mw -Dziędobry .

Wszyscy-Dziędobry

Mw-Mam dla was wiadomość.

RM -A więc słuchamy.

Mw-No więc wiecie o tym że będziecie jechać za 2 tygodnie w trasę prawda .

Wszyscy -Tak.

Mw-A więc chodzi o to że nie będę mógł z wami jechać ponieważ muszę pilnować wszystkiego w firmie.

Jk-A więc kto z nami pojedzie??

Mw-No właśnie zastępować mnie będzie brat naszej kochanej T/I  czyli Maciek .

-Przepraszam czyli Maciek będzie pana zastępować ??

Mw-Tak a jak będzie się dobrze sprawował i wogule to zostanie na stałe waszym menadżerem.

V-No to fajnie Maciek będzie menadżerem swojej siostry .

-No  widzisz.

RM -Dobrze a mamy jeszcze coś do omówienia.

Mw-Nie chciałem tylko wam pogratulować fantastycznej sesji a szczególnie tobie T/I bo to była twoja pierwsza sesja .

-Dziękuję.

Mw-Prosze, a więc z mojej strony to wszystko możecie już wracać do domu .

Wszyscy -Dziękujemy dowidzenia.

Mw-Dowidzenia.

Skip Time
Dom.

Byliśmy z chłopakami w domu oczywiście chłopacy znowu chcieli coś pooglądać na szczęście to nie był horror tylko jakąś drame .Więc ja z Jinem poszłam szykować przekąski  po czym wróciliśmy do salonu odkładając miski z chipsami i innymi słodkościmi na stolik i usiadliśmy na swoje miejsca wtedy Suga odpalił serial.

SkipTime
Wieczór

Wszyscy poszliśmy do swoich pokoi a że ja nie miałam co robić postanowiłam pójść do któregoś z chłopaków i zapytać się czy idzie się ze mną przejść .Na początku poszłam do V ale ten spał wtulony w maskotki ,więc  poszłam do jk ale ten był zajęty rysowaniem więc nie przeszkadzałam mu tylko poszłam do następnej osoby którą był Jimin.Zapukałam do drzwi od jego pokoju i usłyszałam pozwolenie na wejście.I zaczęłam rozmowę.

-Blądyna pytanie mam .

Jm-No mów czarna wdowo .

-Chcesz iść się ze mną przejść bo V śpi a jk rysuje a mi się nudzi.

Jm-No dobra mogę iść .

-Okej to czekam na dole .

Jm-Dobra.

Więc poszłam na dół  do salonu i czekałam na Jimina  który się szykował.

Po 5 minutach Jimin przyszedł na dół więc oboje wyszliśmy z domu .

Chodziłam z Jiminem po jakimś lasku który był czasami straszny ale wsumie sama kierowałem się w tą stronę a on tylko szedł za mną .Między nami była cisza więc postanowiłam ją przerwać pierwszym pytaniem jakie przyszło mi do głowy.

-Jakim cudem jest to możliwe że wszyscy w zespole się dobrze dogadujecie i wogule jesteście dla siebie w miarę mili??

Jm-A bo ja wiem może dla tego że spotkali się najwięksi debile na tym świecie.

-hshs.

Jm-Z czego się cieszysz.

-Z ciebie bo sam siebie debilem nazwałeś hehe.

Jm-No wiesz nie warto ukrywać faktów hshs-I wtedy  obje wybuchliśmy śmiechem.Śmialiśmy się dobre kilka minut gdy Jimin  przerwał i powiedział że pora wracać  więc to uczyniliśmy.

Skip Time
Dom .

Jimin poszedł do swojego pokoju a ja do swojego było już puźno więc jedyne co mogę zrobić to wziąść kąpiel przebrać się w piżame i iść spać.Więc to zrobiłam.

Szczęśliwy przypadek ||Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz