Rozdział 17

30 2 0
                                    

Jak coś tu robię już dzień w którym jest występ T/I .😊

Jest 7:00 a ja wstałam obudzona przez mój budzik który dał mi znać o tym że mam wstać i zacząć się szykować na występ który jest za kilka godzin a dokładniej za 7 godzin ale zanim ją się przygotuje to miną wieki heh.

Więc szybko wstałam z łóżka podeszłam do szafy by wziąść outfit w którym wystąpie po czym udałam się do toalety by wykonać poranną toaletę i wziąść szybki prysznic.

Gdy już wykonałam wszystkie czynności czyli ubrałam się itp ,mój outfit wygląda tak:

Ubrana poszłam do pokoju i weszłam na media społecznościowe i zobaczyłam zdjęcie mojej starszej siostry najwidoczniej jej się nie nudzi bo poleciała do Włoch ale no cóż mi też się nie nudzi ale nom

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Ubrana poszłam do pokoju i weszłam na media społecznościowe i zobaczyłam zdjęcie mojej starszej siostry najwidoczniej jej się nie nudzi bo poleciała do Włoch ale no cóż mi też się nie nudzi ale nom .Zostało mi 5 godzin  (tak to wszystko co teraz robiła zajęło jej 2 godziny) więc pójdę obudzić brata by też się szykował .

Tak jak powiedziałam tak zrobiłam poszłam do brata by go obudzić próbowałam wszystkiego łaskotki , darcie się do ucha, szturchanie go a ten nic więc postanowiłam wymierzyć cięższe działa więc poszłam po szklankę wody i z nią wróciłam do pokoju brata by po chwili cała zawartość szklanki znalazła się na twarzy mojego brata .

BM-Co do chuja.

-A może najpierw jakieś cześć  a puźniej pytania.

BM-No tak cześć, a teraz czemu wysłałaś nanieść wodę?

-Nie mogłam Cię obudzić robiłam wszystko łaskotałam itp a ty nadal spałeś więc postanowiłam wziąść i  Cię oblać bo wiedziałam że Cię tym obudzę a poza tym szykuj się no  chyba że nie chcesz iść ze mną .

BM- Gdzie?

-No przecież dzisiaj debilu mam ostatni występ .

BM-A no tak racja .

-No więc idziesz ze mną czy nie?

BM-TAK idę tylko wybierz mi jakiś outfit.

-No dobra .

I wtedy podeszłam do szafy brata trochę się zdziwiłam bo miał wszystko ładnie poukładane no ale cóż zaczęłam patrzeć na jego ubrania aż wkońcu znalazłam coś idealnego (minus pierwszy jej brat ma prawie same ciemne ubrania) więc dałam to bratu a ten odrazu poszedł się przebrać jego outfit wygląda tak:

I wtedy podeszłam do szafy brata trochę się zdziwiłam bo miał wszystko ładnie poukładane no ale cóż zaczęłam patrzeć na jego ubrania aż wkońcu znalazłam coś idealnego (minus pierwszy jej brat ma prawie same ciemne ubrania) więc dałam to bratu a te...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

tak uszykowani postanowiliśmy pojechać zjeść coś na mieście więc poszłam do siebie wzięłam torebkę i schowałam do niej telefon i portfel po czym z bratem udałam się do samochodu i pojechaliśmy na jedzonko.

Skip Time
Występ

Jestem już na występie i występuje jako pierwsza trochę się stresuje ale wsumie nie mam o co bo jest tu mój brat i mnie wspiera a jak się nie dostane to będę miała fajne wspomnienia.

Usłyszałam że mam się już przyszykować  więc tak zrobiłam po chwili weszłam na środek i czekałam aż piosenka się zacznie i będę mogła zacząć .
Tańczyłam i śpiewałam  a gdy piosenka się skączyła wykonałam pozę końcową po chwili wszyscy zaczeli mi klaskać a ja się ukłoniłam i wróciłam na swoje miejsce by po chwili druga dziewczyna mogła wystąpić .

Po jej występie menadżer powiedział że wyniki będą za kilka dni i dziewczyna która wygrała dostanie SMS lub do niej zadzwonią.

Po tej informacji postanowiłam wziąść brata i pojechać na jakieś lody czy coś słodkiego .
Więc to zrobiłam.

Skip Time
Hotel
Jest 20:30 i ja z bratem dopiero od 15 minut jesteśmy w hotelu ponieważ zamiast kupić sobie lody zjeść i wrócić do hotelu my woleliśmy iść do wesołego miasteczka  ( nie ma chyba takiej osoby na świecie która nie kocha tego miejsca )i właśnie tam spędziliśmy reszte dnia.

Wykończona poszłam wziąść szybki prysznic i ubrałam się w piżamke po czym podłączyłam telefon i położyłam się spać.

Szczęśliwy przypadek ||Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz